Legat Martinus napisał(a):Co do elementów – moim zdaniem one działały dodatnio na klimat. Naprawdę. Bo ile można chadzać po pustej zonie, gdzie ilość miejsc, które można eksplorować, da się zliczyć na palcach jednej ręki drwala z wieloletnim stażem.
A jak się mi nie spodoba, to mam moderów…
A na ilość stalkerów nadal będę psioczył. Przy 150 łobuzach będzie jeszcze miejsce na frakcje? Wydaje mi się, że przy powiększeniu Zony to te frakcje zginą raz dwa, a przynajmniej będą widoczne jak mrówka na tyłku słonia.
xKoweKx napisał(a):Jak patrzę, co mówisz, to twierdzę, że ten mod po prostu nie będzie dla Ciebie. Nie zrozumiesz tego dlaczego opustoszała i wymarła Zona to coś fantastycznie klimatycznego
xKoweKx napisał(a):ak pisałem wyżej- to nie będzie mod dla ciebie. Ty wolisz pole bitwy, a starzy marzyciele opustoszałych, klimatycznych i mrocznych lokacji...
xKoweKx napisał(a):barin napisał(a):w starej wersji - mieliśmy spotkać się z Doktorem w Dead City gdzie zarówno my (aktor) jak i Doktor zostajemy pojmani przez najemników i umieszczeni w więzieniu (w szkole). Po jakimś czasie pojawia się wojsko i atakuje najemników, my wraz z Doktorem wykorzystujemy ten fakt i uciekamy.
Skąd masz te informacje? Rozumiem, że uciekamy autem przez Darkscape? Bo coś dezodor mówił o tym
Freezen360 napisał(a):Jeżeli DezOwave ma zamiar dodać do gry tyle wspaniałych rzeczy mod będzie ważył więcej niż sama gra :p
Freezen360 napisał(a):No i mam też nadzieje że znowu w zonie nie będzie tyle gratów jakichś domków, samochodów i innego śmiecia bo mimo iż na moim kompie SOC chodziło na max bez zacinki to z Priboi Story gra momentami ciełą się że grać się odechciewało -_-'
Legat Martinus napisał(a):CIekawi mnie, jak sytuacja prezentuje się w kwestii uzbrojenia... co dodacie? Chociaż przy tak małej liczbie stalkerów, to to raczej i tak wielkiego znaczenia nie ma. Bo cóż znaczy 150 chłopa w ogromnej Zonie. Dla mnie jest to dziwne...
Shaockgun napisał(a):Tak samo z kompem, bo te wszelakie graficzne wodotryski pewnie ostro przymulą kartę grafiki - mimo tego, co mówią ludzie z Dez0wave.
Shaockgun napisał(a):Ciekaw jednak jestem jednej rzeczy. Dlaczego STALKER nie wyglądał tak od razu? Gra powstawała tyle czasu, a wyszło jakieś koszmarnie okrojone nie wiadomo co.
Michu napisał(a):Po prostu mam nadzieję, że nie będziemy narzekać na nudę - nie wiem jak zrobicie nowe misje (głosy, filmy, postacie, skrypty ;o)
[Trudno powiedzieć ile dokładnie, ale ... coś koło 4 - 5 GB Każda mapa to około 20 MB a mamy 20 map (4 GB) do tego tekstury, dźwięki, xml, skrypty, .... ~ coś koło 5 GB (nie spakowane). Dlatego postanowiliśmy, że spakujemy całe gamedata jako pliki db (tak jak GSC) i umieścimy w instalatorze (korzystając z kompresji 7zip) więc będzie coś koło 3 GB do pobrania, do tego dodamy tylko podstawowe tekstury - w ten sposób każdy będzie mógł sobie doinstalować swoje ulubione.
Jeśli chodzi o bronie to nie jesteśmy miłośnikami militariów, postanowiliśmy że dodamy tylko brakujące bronie jak P90, PKM (plus wersja stacionarna), AK47, TOZ34, BM Long Barrel i może jakiś Mosin jako easter egg. Resztę każdy może dodać sobie z Arsenal-a, poza tym mamy system upgrade podobny do tego z Czystego Nieba, więc dodanie nowych borni wymagało by ogromnego nakładu pracy (i przez to czasu) do edycji plików ltx, spawnów, upgradu itp.
Dlatego postanowiliśmy, że spakujemy całe gamedata jako pliki db (tak jak GSC) i umieścimy w instalatorze (korzystając z kompresji 7zip) więc będzie coś koło 3 GB do pobrania.
Elementy ozdobne (obiekty) oczywiście będą, bez nich mapy byłyby puste, ale nie będzie tak "źle" jak to było w Priboi Story. Problem z Priboi Story polegał na tym, że wszystkie obiekty dodane były do pliku all.spawn przez co silnik musiał je zrespawnować i "odrysowywać" za każdym razem gdy aktor był w pobliżu. W Lost Alpha większość obiektów będzie dołączona jako integralna część mapy przez co obiekty te będą ładowane wraz z mapą. Generalnie nasze mapy są większe niż te z Cienia Czarnobyla.
Jak macie zamiar to zrobić? Jest jakiś program pozwalający tworzenie db? Czy sami go napiszecie?
portals napisał(a):Dlatego postanowiliśmy, że spakujemy całe gamedata jako pliki db (tak jak GSC) i umieścimy w instalatorze (korzystając z kompresji 7zip) więc będzie coś koło 3 GB do pobrania.
Jak macie zamiar to zrobić? Jest jakiś program pozwalający tworzenie db? Czy sami go napiszecie?
portals napisał(a):Czyli nie będzie błędów z priboya ze obiekty unoszą się nad ziemią albo ze przenikamy przez drabinę?
Retep napisał(a):A ten mod jest robiony przez polaków ? i będzie po polsku ?
portals napisał(a):A zostanie przywrócone z alfy to ze stalkery rzucają śrubki w strefie amonali
portals napisał(a):czy zadanie będą takie jak w priboju z zadania sa tylko napisane nie ma ich zaznaczonych na mapie
Barin:
"Oczywiście będą nowe misje, dłuższe i każda z jakąś historią w tle - coś w stylu Fallout 3 / Call of Priboi ups ... chciałem powiedzieć Call of Pripyat, tzn. Zew Prypeci Co do głosów - no z tym może być problem, przydałoby się pare osób z dobrą dykcją ..."
- Michu
Ale nie ma tu jednoznacznej odpowiedzi czy będą zaznaczone na mapie tak jak w SOC albo CS
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości