Wyobraz sobie ze masz np 3000 kasy lub naboi. Wklepujesz to do kalkulatora,ktory podaje ze 3000=BB8 System szesnastkowy zawiera sie w liczbach od 0-9 oraz literach a,b,c,d,e,f. Jesli liczba ktora otrzymales jest nieparzysta przed pierwsza cyfra dopisujesz 0. Mamy zatem 0B B8. Kolejna rzecza ktora musisz zrobic jest odwrocenie powstalego ciagu liczb co dwie cyfry. Powstaje nam B8 0B i takiego ciagu musisz szukac w pliku. Pamietaj zeby za kazdym razem PRZED edycja save,zrobic sobie jego kopie. Teraz uruchamiasz DN wybierasz zadany plik, wciskasz F3,F4 i nastepnie F7-szukaj. W miejsce hex wpisujesz B8 0B wciskasz enter. Zostajesz przeniesiony do miejsca gdzie jest taka wartosc. Poniewaz szystem szesnastkowy konczy sie na cyfrze F w miejsce B8 0B wpisujesz FF FF i juz po wlaczeniu gry masz 65535. Jesli nastepne bajty rowne sa 00 to w ich miejsce rowniez mozesz wpisac FF
Pare rad: Jesli pojawi sie kilka szukanych wartosci,wiekszosc programow zapisuje wartosci dotyczace bohatera albo na poczatku pliku badz tez w poblizu jego imienia(jak w stalkerze). Jesli po wczytaniu save wywali Cie do pulpitu zedytuj go i na ostatnim hexie wpisz wartosc 70
Metode ta mozna stosowac nie tylko do STALKER`a ale do wszelkiego rodzaju gier czy programow gdzie wartosci wyrazane sa w postaci dziesietnej badz alfabetycznej...
Dalej jednak nie bede drazyl tego tematu bo Nam admin usunie posty i dostaniemy bana za rozpowszechnianie praktyk sprzecznych z kodeksem karnym ;p