[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Vertein2 w 26 Lut 2009, 18:45

Witam czy ktoś może wie jak wyłączyć spawn mutków po blo'wcie ? Bo chce żeby tylko mutantów nie było. A 2 pytanie jeżeli wgram obiviona 2.2 + tłumaczenie + Arsenal moda To co bede miał polskie znaki czy angielskie ?
Image
Awatar użytkownika
Vertein2
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 14 Sie 2008, 19:34
Ostatnio był: 05 Kwi 2009, 19:02
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez dorian w 04 Mar 2009, 18:11

A ja mam z kolei pytanie takie:
Czy wiecie może, czy da radę połączyć winter moda zereseta z którąś wersją OL, np. 2.2, albo jak to zrobić, żeby właśnie Oblivion Lost był zimowy.Owszem wkleić winter moda do podstawki to nie problem, ale żeby do tego działał w połączeniu z OL to już trochę gorzej.Kiedyś już próbowałem i nie dawało rady :mad:
Wychodziła kaszanka, albo crash, a jak pogmerałem w teksturach gleby to z kolei śniegu na niej prawie nie było :(
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Hssiss w 07 Mar 2009, 02:53

Mam mały problem, właśnie z modem OL 2.2
Nieszczęsna zmiana parametrów (powergaming), zraziła mnie do kilku broni w zonie.
Czy ktoś mógby mi podpowiedzieć jak zmodyfikować VSS Vintoreza na powrót do 10 szt. amunicji w magazynku?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez stalker_czarnobyl w 07 Mar 2009, 08:09

Żeby zmienić ilość sztuk amunicji w magazynku wystarczy wejść do folderu gamedata, następnie cofing, weapons, znajdujesz plik z nazwom w_vintorez wchodzisz do niego i znajdujesz linijkę ammo_mag_size = 20 i teraz wystarczy zmienić liczbę 20 na 10 i już będziesz posiadał dawną ilość amunicji w magazynku do wintara.
stalker_czarnobyl
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 05 Mar 2009, 22:04
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 22:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Hssiss w 08 Mar 2009, 01:07

Dziękuję, bardzo za pomoc.
Mam jeszcze jedno pytanie, gdzie można ustawić obrażenia broni?
(domyślam się, że hit_power - może być tym czego szukam jednak to, że w niektórych broniach są, aż cztery wartości przy tym znaczniku trochę mnie ostrasza przed babraniem się z nimi ).
Chciałbym zrobić coś w rodzaju zestawienia balistycznego arsenału stalkerów.
Np. naboje kal. 5,45 są nieco silniejsze od nato-wskich 5,56. (chodzi o moc obalającą, penetrację mają mniejszą).
[Uważam, że FN 2000 to pomyłka z takimi obrażeniami]
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Darth ReX w 08 Mar 2009, 01:27

Khem khem...
viewtopic.php?f=51&t=626
Może warto czasem użyć opcji Szukaj?
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: Wczoraj, 01:28
Kozaki: 224

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez bielas50 w 09 Mar 2009, 00:30

warto było mi się przemęczyć z tym modzikiem ale i tak tylko chodzi mi wersja 1.3 ze spolszczeniem ale i tak te spolszczenia do tego są nie dopracowane grunt że jest i gra się fajnie mam chociaż odmianę tyle razy przeszedłem stalkera to w końcu trzeba było coś dodać wypadło na tego moda i strzał w dziesiątkę super modzik i gdyby ktoś znał dobre spolszczenie do mojej wersji to bym się nie obraził jak by ktoś mi podał taki miły przyjazny dla mojego kompa i bez trojanów link :)
bielas50
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 05 Mar 2009, 15:37
Ostatnio był: 25 Kwi 2011, 13:22
Miejscowość: Grudziądz
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Hssiss w 10 Mar 2009, 21:37

Kolejny problem, tym razem raczej nie poruszony na forum.
Ktoś wie gdzie dokładnie znajduje się M134 w OL 2.2?
Znam już dwie lokalizacje PKM, i jedną MG3. Ale gdzie szukać M134 nie mam pojęcia.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Hssiss w 22 Mar 2009, 20:08

Chciałbym przywrócić muzykę z baru, strasznie mi brakuje klimatu jaki dodawała tej lokacji.
(A może też i innych? Przez OL zapomniałem jak wyglądał oryginalny stalker)
Czy ktoś mógłby mi poradzić coś w tej sprawie?
Pytanie zadaję w tym temacie, ponieważ nie chciałbym "uszkodzić" OL przywracając muzykę.

EDIT: Haloo? Jest tu jakiś mechanik? Czy same pijawki?

Uważaj na double-posty. - F360
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez KoweK w 24 Mar 2009, 17:44

Pograłem kilkanaście godzin, i powiem, że mod to totalny crap. Wg mnie popieprzony lekko spawn, modyfikacja jest niestabilna (wyłącza się, wyskakują bugtrapy i to bardzo często). Czasami się zacina :/ Ja osobiście tego moda nie polecam z racji jego niestabilności. Zresztą, 90% tego moda to kopia innych.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 03:27
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Oblivion Lost - Problemy i pytania

Postprzez Wizzardius w 26 Mar 2009, 16:44

Gdzie w tym modzie są auta ?:P zainstalowalem http://stalker.filefront.com/file/Oblivion_Lost;89584 a pozniej patcha zeby na 1.0004 działało, gdy wchodze do gry i wychodze od Sidorowicza, jest totalna ciemnicam jakby zachód słonca... tak ma być ?:P I czy dzięki OL, niebo teraz będzie ladniejsze? Piękne, niebieskie, czy zawsze szare bure, zachmurzone jak to bylo w podstawce? Aha i gdzie są auta? Chce pojezdziccc, a przeszukalem pół Kordonu i nic nie ma, aha i ewentualnie jak sie odpala i wsiada do auta :D?
Wizzardius
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 26 Mar 2009, 16:36
Ostatnio był: 23 Lut 2010, 01:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: Oblivion Lost - problemy

Postprzez Strzelec w 26 Mar 2009, 20:13

Z tego co pamiętam jedna Niwa stoi pod opuszczoną fabryką , potem za nasypem przy miejsca , gdzie znajdujesz Lisa stoi UAZ. Nie jestem pewien , ale chyba blisko opuszczonej hali po lewej stronie drogi może stać traktor. To chyba tyle w kordonie. Aah , jeszcze BTR pod posterunkiem i chyba jedna Niwa.

A co do wsiadania , wsiadasz klawiszem F , a żeby odpalić silnik , musisz wejść w opcje i ustawić (bodajże) Engine_start na klawisz jaki chcesz. T byłby najlepszy.
Image
Awatar użytkownika
Strzelec
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 06 Lis 2008, 22:26
Ostatnio była: 21 Lip 2018, 21:22
Miejscowość: Kinsela
Frakcja: Wojsko
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości