Crysis

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Postprzez Pabcio w 01 Kwi 2006, 13:02

Kiedys byl program GeoMod i byl uzywany w Red Faction. Coprawda dzialal tylko na niektórych mapach, ale wtedy to byla mala rewolucja. Ciekawe czym nas zaskocza twórcy FarCry'a 2. Mamy nadzieje, ze nie ultrawysokimi wymaganiami, tylko dopracowynym kodem gry i fizyka (realistyka tez :)). PS. Wlasnie naprawilem klawe :mrgreen:
Awatar użytkownika
Pabcio
Łowca

Posty: 446
Dołączenie: 21 Maj 2005, 15:00
Ostatnio był: 19 Wrz 2017, 23:11
Kozaki: 2

Reklamy Google

Postprzez Wazkez w 01 Kwi 2006, 20:42

Pabcio napisał(a):Kiedys byl program GeoMod i byl uzywany w Red Faction. Coprawda dzialal tylko na niektórych mapach, ale wtedy to byla mala rewolucja. Ciekawe czym nas zaskocza twórcy FarCry'a 2. Mamy nadzieje, ze nie ultrawysokimi wymaganiami, tylko dopracowynym kodem gry i fizyka (realistyka tez :)). PS. Wlasnie naprawilem klawe :mrgreen:


Technologia GEO-MOD w RF , mozna niszczyc i deformowac srodowisko gry w czasie rzeczywistym do pewnych granic :), chyba ze sie zmodyfikuje odpowiedni plik wtedy granic brak :P ale slabsze kompy siadaja . w 2001 roku byla to rewolucja w gierkach FPP
Szkoda ze nie stosuja tego w nowych gierkach,bylo by (lacznie) ciekawiej :)

uuuuuu byk :P
Ostatnio edytowany przez Wazkez, 02 Kwi 2006, 16:42, edytowano w sumie 1 raz
Intel Core 2 Duo E4300@ 3.0GHz 1.4V| Asus P5KC | 2x1 GB DDR2 (PC2 6400)dual |Gigabyte GF8800 GT 512MB| HDD:Samsung SP2504(250GB) | Chieftec 450W |755DFX
Awatar użytkownika
Wazkez
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 08 Lis 2005, 15:54
Ostatnio był: 06 Cze 2011, 23:26
Miejscowość: Bytom
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 02 Kwi 2006, 09:46

Mysle, ze problem polega na tym, ze w Geo-Mod niszczenie srodowiska, mimo, ze efektowne, bylo zrealizowane dosc prosto. Dzisiaj, zeby cos takiego wygladalo dobrze (przy grafice, fizyce) musialoby byc znacznie dokladniej odwzorowane. A co za tym idzie: potezna maszyna do obliczania tych odlamków. Ale w koncu to wprowadza (UE3 chyba ma zaaplikowana technologie dynamicznego niszczenia otoczenia).

W CE2 najpewniej bedzie mozna niszczyc otoczenie, ale w ograniczonym zakresie (jakies galezie itp. jak w trailerze).
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez AragorN w 02 Kwi 2006, 11:30

Mam Red Faction i bardzo mi sie ta gra podobala jak na owe czasy.I z tym sie zgadzam teraz geo-mod nie bylby tak efektowny,lecz gdyby ktos sie nim zaja to kto wie...

Hmmm... Moze zalozymy topic o Red Faction?
Image
Image
C z kreseczk± mi nie dzia³a :D.
Awatar użytkownika
AragorN
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 15 Lut 2006, 18:02
Ostatnio był: 16 Mar 2014, 11:33
Miejscowość: Sopot
Kozaki: 0

Postprzez limak122 w 03 Kwi 2006, 07:50

(UE3 chyba ma zaaplikowana technologie dynamicznego niszczenia otoczenia). [/quote]

Autorzy mówia, ze da sie zniszczyc cale budynki (Gers of war)
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Pabcio w 03 Kwi 2006, 10:43

Ale jako-takie niszczenie srodowiska a jego brak to jakas róznica, nie? Lepszy rydz niz nic :) Zreszta w RF2 byl podobno bardziej dopracowany Geo-mod. Do Adminów i moderatorów: Nie zakladajcie nowego topicu o RF. My zaraz skonczymy :mrgreen:

Ty wez mi tutaj lepiej nie podpadaj i sie nie podszywaj. Kolor zólty jest zarezerwowany dla mnie. :P - panish

A gdzie jest tak napisane? 8) Pierwsze slysze (czytam)... Ale zeby nie bylo, ze jestem chamski/uparty/bezczelny/nieokrzesany...Zmieniam kolor :wink:
Ostatnio edytowany przez Pabcio, 22 Kwi 2006, 22:48, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Pabcio
Łowca

Posty: 446
Dołączenie: 21 Maj 2005, 15:00
Ostatnio był: 19 Wrz 2017, 23:11
Kozaki: 2

Postprzez Touchdown w 22 Kwi 2006, 16:46

Pojawil sie nowy wywiad w sprawie Crysisa. Ogólnie sporo info, o technologiach, o AI, ale najciekawszy jest sam koniec:

Czy on [Crysis oczywiscie] bedzie grywalny na E3 i czy macie ustalona jakas date premiery?

Cevat Yerli: Zdecydowanie bedzie grywalny na E3 a z premiera celujemy w zime 2006. Nie musimy czekac az pojawi sie Vista.

Bernd Diemer: Wszystko co widzieliscie chodzilo na DX9 i na zwyklym sprzecie jaki mozna obecnie kupic. To normalny konfig, nie ma nawet podwójnego procesora ani niczego takiego, nie mamy zadnego specjalnego graficznego sprzetu. Ale oczywiscie z DX10 i Procesorem Dual zobaczycie cos naprawde specjalnego. Kiedy porównujemy Far Cry to Crysisa mówimy o dwóch lub trzech poziomach wyzej w kwestii generacji, ale jesli porównujesz DX 9 do DX10 to jest to przynajmniej o generacje lepiej, wiec jest wyrazna róznica, wizualnie i w kwestii intensywnosci rozgrywki.

Calosc tu: http://www.computerandvideogames.com/r/ ... 9%26page=2
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez limak122 w 22 Kwi 2006, 20:06

Ide sie powiesic dopiero co kupilem kompa, za 3 tys a tu mi z taka gra wyskakuja i jeszcze mi mówia , ze moge ja sobie odpalic. Wczesniej podtrzymywalem sie na duchu, ze i tak ja nie odpale, a gra wyjdzie za 1.5 roku. Zniszczyli wszystko i wszystkich ehhh....

Co do gry to nadal miodzio:D:D ciekawe czy bedzie tak samo ladnie wygladala na DX9 jak na screnach (o ile sa z DX10 )

Aha ostatnio zastanawialem sie jak oni moga gre robic pod DX 10 jesli nie ma jeszcze karty graficznej która obsluguje DX10? moze mi ktos to wyjasnic?

Touchdown, chcialbo by Ci sie przetlumaczyc caly tekst bo mój angielski jest na poziomie i'm... i fuck hehe
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Touchdown w 22 Kwi 2006, 20:22

limak122 napisał(a):(...)Touchdown, chcialbo by Ci sie przetlumaczyc caly tekst bo mój angielski jest na poziomie i'm... i fuck hehe


Jak znajde chwile to przetlumacze, albo moze ktos inny to zrobi. (deskath? ;) )
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Pabcio w 22 Kwi 2006, 22:57

Deskath nie przetlumaczy, bo jest zajety amorami. O! :wink:

Pabcio! To ze masz mój numer GG nie upowaznia Cie do wyciagania moich prywatnych spraw na swiatlo dzienne! :P - DTH
Awatar użytkownika
Pabcio
Łowca

Posty: 446
Dołączenie: 21 Maj 2005, 15:00
Ostatnio był: 19 Wrz 2017, 23:11
Kozaki: 2

Postprzez MURDA w 23 Kwi 2006, 13:10

czyli umiesz powiedziec Im fuck :mrgreen:

Co do gry to byc moze wydadza wersje Dx9 a potem zajma sie dopieszczaniem pod Dx10.

A za te slowa kocham tych panów :D "... PC is our focus right now, we were born there and we want to showcase what we can do there..."

Dla tych co nie czytali to napisali tez cos o tym, ze bedzie mozna leciec helikopterem przez chmury, robic zadyme czolgiem w dzungli i cos o jakichs mechach nalezacych do obcych. Zapowaida sie slodko.

O wlasnie cos przeczytalem o jakiejs broni, ze mozna zamrazac wrogów a potem ich potluc jak szklo :mrgreen: . Nie ma bata ta gra bedzie wymiatac i wkoncu bedzie to jakas porzadniejsza rozgrywka od tego co jest w Q4 i Doomie gdzie z nudów i schematycznosci rozgrywki mozna zdechnac. Juz mozna powiedziec, ze to bedzie murowany HIT!
MURDA
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 27 Lis 2005, 02:40
Ostatnio był: 05 Sie 2006, 19:04
Kozaki: 0

Postprzez limak122 w 23 Kwi 2006, 14:42

Quake 4 byl bardzo dobry napewno lepszy od doom 3, wiec sie go nie czepiaj!

Koniec off-topa hehe
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości