Problem ze spawnem obiektów.

Było ciemno, wysoki sądzie, twierdziła, że skończyła 18 lat. Naznaczony obudził się z krzykiem.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Problem ze spawnem obiektów.

Postprzez Morbid w 29 Sty 2009, 12:36

Pisałem o tym co prawda w temacie "negatywne wrażenia z gry" ale sądząc po odpowiedzi nie jest to błąd który występuje u każdego, więc po przeszukaniu forum zaryzykuje i założę temat.
Mój problem można podzielić na kilka osobnych bugów, mających jednak wspólne źródło, wygląda on następująco: W momencie rozwalenia skrzyni czy też innego obiektu zawierającego sprzęt, zawartość pojawia się dopiero po chwili (albo po save and load) Inna sprawą że stuff nieraz lądował piętro niżej.

Drugi kłopot ale o podobnej naturze mogłęm uświadczyć wszędzie: w barze, kordonie ale też na "polach bitew": wrogowie (ale sojusznicy także) spawn'óją się z ogromnym opóźnieniem, nie raz ginąłem ponieważ wróg pojawiał się wokół mnie i zanim powiedziałem "o ku*wa", już gryzłem glebę, ten bug ma też drugą stronę medalu: wyobraźcie sobie że ostatni etap tuż po odmowie wstąpienia do projektu świadomości Z, przeszedłem bez oddania ani jednego strzału... dopiero dzięki następnemu load'owi dowiedziałem się że walka miała jednak być (tzn od razu domyślałem się że coś jest nie tak).

ah tak, mam oryginalnego Stalkera spatchowanego do wersji 1.006.
"Cześć jestem Morbid, przybyłem z Trzynastego Schronu integrować scenę postapo"
Awatar użytkownika
Morbid
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Sty 2009, 06:50
Ostatnio był: 15 Maj 2014, 18:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Problem ze spawnem obiektów.

Postprzez Raven422 w 29 Sty 2009, 18:26

Podaj konfig swojege PieCa i ustawienia jakich grasz. Całkiem możliwe, że grasz albo na zbyt dużych (tj. wysokich) ustawieniach, albo twój PC nie do końca spełnia wymaganai gry.
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: Problem ze spawnem obiektów.

Postprzez Morbid w 29 Sty 2009, 21:24

3 giga ramu, czterojajowy quad q6600 2.4ghz geforce 9600 gt 512mb, gra bryka na maxie jak burza, dla testu włączyłem mniejsze ustawienia (tak do medium) i dalej to samo.
"Cześć jestem Morbid, przybyłem z Trzynastego Schronu integrować scenę postapo"
Awatar użytkownika
Morbid
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Sty 2009, 06:50
Ostatnio był: 15 Maj 2014, 18:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: Problem ze spawnem obiektów.

Postprzez Raven422 w 29 Sty 2009, 23:48

Lulz, dziwny bug >_<. Reinstal nie pomógł, inny patch też nic... Dziwota xD. Spróbuj dla sprawdzenia wgrac moda który zmienia spawn, np OL 2.2, Priboi 1.1 itp...
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: Problem ze spawnem obiektów.

Postprzez PrzemoC w 31 Sty 2009, 21:57

Ja też mam orginał spatchowany do wersji 1.006 i na dwurdzeniowym procesorze 2.41GHz, 1GB ram i karcie Gforce7600GT gram na średnich ustawieniach graficznych. Mam te same błędy, zwłaszcza na ostatnich poziomach
przy wczytywaniu quick save'a. :D
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: Problem ze spawnem obiektów.

Postprzez WojaS w 31 Sty 2009, 23:27

Ja pamiętam, że w Clear Sky miałem coś takiego właśnie. Rozwaliłem jakąś tam skrzynke a w śrdoku pustka, później ide sobie ścieżką i patrze "Oo, amunicja i bandaże, tylko co one robią na środku ścieżki ??". Dopiero później se uświadomiłem, że to jakiś Bug, coś właśnie w tym stylu co ma Morbid.
Awatar użytkownika
WojaS
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 22 Sty 2009, 21:50
Ostatnio był: 14 Sie 2010, 18:33
Miejscowość: Sz-n
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: Problem ze spawnem obiektów.

Postprzez Morbid w 12 Kwi 2009, 16:54

.Raven422™ napisał(a):Lulz, dziwny bug >_<. Reinstal nie pomógł, inny patch też nic... Dziwota xD. Spróbuj dla sprawdzenia wgrac moda który zmienia spawn, np OL 2.2, Priboi 1.1 itp...



Przepraszam że odpowiadam po takim czasie, nie mam wytłumaczenia :( A więc wgrałem Oblivion Lost i problem występuje nadal, co więcej sprawdzałem grę od wersji 1.0 do każdej następnej... Cały czas to samo. To jest strasznie frustrujące, bo nie dość że jak tłok muszę czekać po rozwaleniu każdej skrzynki (a jak wiadomo: nie wiadomo czy w ogóle coś w niej jest :P ) zamiast iść dalej, to jeszcze itemy lubią spaść kilka pięter niżej (np w tym gospodarstwie niedaleko kordonu, gdzie jest skrzynką na górze, mam nadzieję że wiesz o które miejsce mi chodzi).
"Cześć jestem Morbid, przybyłem z Trzynastego Schronu integrować scenę postapo"
Awatar użytkownika
Morbid
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 25 Sty 2009, 06:50
Ostatnio był: 15 Maj 2014, 18:07
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości