[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: Problem z OL

Postprzez wieckos w 19 Sty 2009, 21:47

Mam problem z ol 2.2 patch 1.0005 - w ogóle się nie chce włączyć, klikam nowa gra; ładuje się i wywala do windy. Pomóżcie! ;p
wieckos
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 19:15
Ostatnio był: 19 Sty 2009, 22:36
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Problem z OL

Postprzez Czaro w 19 Sty 2009, 22:00

Wejdź do katalogu logs:

Vista: C:\Users\Public\Public Documents\STALKER-SHOC\logs
XP: C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC\logs

i podaj wpis błędu. Zaczyna się od FATAL ERROR
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez wieckos w 19 Sty 2009, 22:15

FATAL ERROR

[error]Expression : ini->section_exist(imm_sect)
[error]Function : CHitImmunity::LoadImmunities
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\hit_immunity.cpp
[error]Line : 22
[error]Description : immortal_resistance

nie wiem czy to jest to
wieckos
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 16 Kwi 2008, 19:15
Ostatnio był: 19 Sty 2009, 22:36
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Czaro w 19 Sty 2009, 22:19

To właśnie to.

---

Nic mi nie mówi ten log :|. Ściągnij OL na 1.0004, cofnij patcha i sprawdź czy działa :wink:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez WojaS w 23 Sty 2009, 17:49

Witam !! Jestem tu nowy i chciałbym napisać co myślę o tym modzie. Jeśli pomyliłem dział albo napisałem coś nie teges to proszę o wybaczenie ;)
Poczytałem o tym modzie na forum i bardzo mnie zainteresował, więc postanowiłem go wypróbować. Kiedy zaczełem grać, od razu poczułem, że będzie to całkowicie inna gra. Nowy wygląd i dźwięki broni, nowe mutanty itp. wszystko bardzo mnie zachwyciło. Jednak zauważyłem też kilka błędów i jeżeli można to nazwałbym je Bug'ami. Otóż byłem w Dziczy już po uratowaniu Krugłova i wlazłem na dach jednego z domków, następnie poszedłem spać. Kiedy się obudziłem nastąpił Blowout ! Ukryłem się i kiedy wyszedłem nie wiadomo z jakiego powodu do Dziczy przywiało prawie każdego mutanta dostępnego w grze. Spotkałem : ~8 pijawek, nibyolbrzyma, mnóstwo gryzoni i psów, 3 pogrzebaczy (!!). Czy to jest normalne po tych emisjach ?? Ahaa jeszcze miałem taką sytuację, że ukryłem sie w barze przed kolejną emisją a po przejściu tego zjawiska cała ekipa pilnująca wejścia do bazy Powinności po prostu zgineła, i mogłem dołączyć do tej frakcji JESZCZE przed misją w Lab x18. Czy wam też się coś takiego zdarzało ?? Ogólnie to jestem zadowolony z tego moda i mam zamiar przejść grę chyba z 5 raz właśnie z nim ! Pozdrawiam !! :D :D
Awatar użytkownika
WojaS
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 22 Sty 2009, 21:50
Ostatnio był: 14 Sie 2010, 18:33
Miejscowość: Sz-n
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 23 Sty 2009, 17:57

Oblivion Lost taki jest. Zwiększa ilość mutantów, umożliwia niemożliwe itp.

Ale jak lubisz czysty realizm i chcesz by stalker był grą w której trzeba naprawdę walczyć o życie to polecam ci
STALKER: Rebalanced. Przesyłam ci link do tematu: viewtopic.php?f=49&t=4455
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Czaro w 23 Sty 2009, 18:03

1. Tak jak mówi @Kahitan OL dodaje to co niemożliwe :P.
2. Te błędy to są bugi (tak jak mówiłeś)
3. Po Blowoutach dzieją się dziwne rzeczy xD.
4. Nie potrzeba tylu pytajników/wykrzykników/emotikonów :wink:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez WojaS w 23 Sty 2009, 18:30

Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego moda. Wiem, że można tam "mutować/transformować" atrefakty, i żeby takie coś zrobić to potrzebuję przepisu czy też bez niego mogę coś wyprodukować ? ;) Czytałem tez jeszcze, że to się uda dopiero kiedy artefakt zniknie na jakiś czas w tej anomalii, jednak ja wrzucałem np. do Galarety przeróżne atrefakty a żaden z nich nie znikał tylko syczał.
Awatar użytkownika
WojaS
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 22 Sty 2009, 21:50
Ostatnio był: 14 Sie 2010, 18:33
Miejscowość: Sz-n
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Czaro w 23 Sty 2009, 18:31

Może trefna anomalia? Poszukaj innej :wink:. Albo złe artefakty wrzucasz...
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Crisu w 23 Sty 2009, 18:37

Powodów braku efektu transmutacji jest wiele...
Jednak są one najbardziej oczywiste...

- Zależność czasowa. W dzień transmutacja rzadko wychodzi, radzę brać się za to nocą.
- Zużycie artefaktu. Niektóre po prostu nie nadają się do mutowania.
- Wybredność anomalii. Jeśli nie jest głodna to z pewnością nie nakarmisz na siłę.
- Prawdopodobieństwa. Zawsze jest pewien procent mówiący o tym, że się nie uda. Czytaj PDA.

Znikanie artefaktu i rozpoczęcie procesu transmutacji poprzedzone jest świetlistym rozbłyskiem.
Mówiąc krótko... Ekran robi się biały.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez WojaS w 23 Sty 2009, 18:41

Aha rozumiem, dzięki wielkie za pomoc. Nie wychodziło mi rzeczywiście bo próbowałem tylko na jednej anomalii która znajdowała się w bunkrze przy wejściu do baru od strony wysypiska. Ide zatem popróbować :D Jeszcze raz wielkie THX za pomoc !
Awatar użytkownika
WojaS
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 22 Sty 2009, 21:50
Ostatnio był: 14 Sie 2010, 18:33
Miejscowość: Sz-n
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Crisu w 23 Sty 2009, 18:59

Tak, miałem dokładnie ten sam problem w tym samym miejscu.
Jednak ważne jest także posiadanie przepisu. Dla przykładu...

Celem transmutacji jest "Skóra".
Jeśli w PDA nie posiadasz przepisu, dzięki któremu wykonasz transmutację to najzwyczajniej w świecie nie masz na co liczyć, nie uda Ci się pomyślnie przeprowadzić tej akcji i artefakt będzie tylko brodził bezcelowo w anomalii.

Gdy już oślepniesz zaskoczony rozbłyskiem - nie idź spać. To tylko sztuczne przyspieszenie czasu.
Musisz być przez określony czas przytomny w ten sposób by czas gry płynął naturalnie.
Możesz nawet wyjść z lokacji bo i tak gotowy artefakt po transmutacji pojawi się na mapce.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości