Crysis

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Postprzez Touchdown w 26 Mar 2006, 18:18

Organic Shadow, tez to pamietam. Bylo to spowodowane brakiem systemu fizycznego, twórcy chcieli to jakos nadrobic. Teraz taka scenka nie bylaby skryptowana.

MURDA, naprawde sadzisz, ze fizyka w Crysis bedzie zaniedbana? :? Bezpodstawne.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Reklamy Google

Postprzez LPKorn3324 w 26 Mar 2006, 18:22

zastanawia mnie tylko jedno- jezeli to ma byc na DX 10/sm4.0 ta na czym oni ja robia ???
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez MURDA w 26 Mar 2006, 19:22

Touchdown - nie jest wcale down ;] napisał(a):MURDA, naprawde sadzisz, ze fizyka w Crysis bedzie zaniedbana? :? Bezpodstawne.


no wiec wyprostuje... nie nie to co myslicie ;)

Zatem chodzilo mi o inne gry Crisis to jeszcze nie gra ;] np Call Of Duty 2 niezla grafika ale po sieci czasem headshoty z D... albo o kant D... przydala by sie porzadna fizyla z ragdollem a nie z animacjami kolesi lezacych w powietrzu na pierwszym pietrze ;/ albo z nogami w scianie ;/
nastepny przyklad Delta force extreeme grafika nawet nawet ale jak widze ze koles po strzale obkreca sie z kalachem w rece jak baletnica.

Ragdoll mial juz nawet Raven Shield z roku 2003 podajze , jak dla mnie animacje padajacych jak w filmach zolnierzy powinny juz przejsc do lamusa :wink:
MURDA
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 27 Lis 2005, 02:40
Ostatnio był: 05 Sie 2006, 19:04
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 26 Mar 2006, 20:56

MURDA, koles wiszacy w powietrzu? Przenikanie trupa przez sciane? Animacje padajacych zolnierzy? Pare lat temu i owszem, ale teraz? ... To ja powiem tak: Mam nadzieje, ze w Crisis nie bedzie sprite'ów, tylko trójwymiarowe postacie, bo sprite'y sa nierealistyczne.

Wiec w skrócie, nie wiem o co ci chodzi; obawiasz sie, ze w grach z 2006/2007 nie bedzie ragdolla? (fizyka moze nie byc doskonala, nawet w Crisis, czy UT2007, ale przytaczanie gier, w których systemu fizycznego w ogóle nie bylo? Hmm).
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez panish w 26 Mar 2006, 22:53

Touchdown napisał(a):Wiec w skrócie, nie wiem o co ci chodzi; obawiasz sie, ze w grach z 2006/2007 nie bedzie ragdolla? (fizyka moze nie byc doskonala, nawet w Crisis, czy UT2007, ale przytaczanie gier, w których systemu fizycznego w ogóle nie bylo? Hmm).


Mi osobiscie wydaje sie, ze Crysis "zaopatrzony" jest w dobry model fizyczny (z tego co widzialem na trailerze). Przeciwnicy upadali bardzo efektownie oraz efektywnie, ta cala galaz (drzewo?) i jej zlamanie wygladalo jak w rzeczywistosci.
Awatar użytkownika
panish
Tropiciel

Posty: 391
Dołączenie: 07 Maj 2005, 16:36
Ostatnio był: 19 Lut 2018, 05:22
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 1

Postprzez ThaiWarrior w 26 Mar 2006, 22:59

ale to chyba logiczne , ze bedzie coraz lepiej z taki zeczmi jak fizyka w grach, poniewaz trodno aby producenci takich tytulow jak FarCry czy Crisis cofali sie w rozwoju sowich dziel (czyli odbierali sobie pieniadze). Zreszta popatrzy co mamy juz, no chociazby ideal pod wzgledem fizyki w grach HALF-LIFE 2 , FC tez nie byl pod tym wzgledem gorszy.
A trzeba zauwazyc ze Crisis ma jeszcze troche czasy to wyjscia na rynek
Image
Awatar użytkownika
ThaiWarrior
Retired

Posty: 571
Dołączenie: 26 Lut 2006, 18:44
Ostatnio był: 11 Gru 2017, 22:00
Miejscowość: Zgorzelec/Żagań
Kozaki: 37

Postprzez Touchdown w 27 Mar 2006, 14:32

Tak w sprawie fizyki, to dodam, ze na pierwszym miejscu stoi sposób jej wykorzystania, a nie jakosc samego silnika fizycznego. W wychwalanym pod niebiosa HL2 na ten przyklad, owszem, mozna poruszyc praktycznie wszystko, ale juz wiszaca na kablu lampa byla "odporna" na kolysanie... co wywolalo u mnie niesmak, bo w Painkillerze, w levelu Wiezienie, wielokrotnie patrzylem na te kolyszace sie lampy; jak w real-life. Ale to tak na marginesie.

Hmm, a Crysis (i ogólnie CE2) wykorzystuje karty fizyczne?
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Fan w 27 Mar 2006, 16:20

Tak , karty Ageia PhysX .
AM2 Athlon 64 3500+ Orleans + AC FREEZER 64 PRO
DFI Infinity NF SLI-M2/G
GEIL 2x512MB 533Mhz 4-4-4-12 Dual DDR
GALAXY 7900GS 1.2ns 540/1500 ZALMAN
MAXTOR Diamond Max10 200GB,SEAGATE Barracuda7 40GB
Creative SB X-FI Extreme Music + Logitech Z-5500 ; )
IIYAMA CRT 21" and Samsung LCD 37" ; )
TOPOWER SPW-400W and BIG TOWER
3DMark03:?k | 3DMark05:?k | 3DMark06:?k
Awatar użytkownika
Fan
Ekspert

Posty: 777
Dołączenie: 06 Cze 2005, 20:56
Ostatnio był: 11 Wrz 2011, 15:23
Kozaki: 1

Postprzez MURDA w 27 Mar 2006, 16:46

wlasnie chodzi mi o to co mówiles z half life czyli niby fizyka jest ale swiatla wisza,
MURDA
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 27 Lis 2005, 02:40
Ostatnio był: 05 Sie 2006, 19:04
Kozaki: 0

Postprzez SzErN w 28 Mar 2006, 13:29

http://media.pc.ign.com/media/694/694190/imgs_1.html pare nowych fotek z Crysisa, dzungla rzadzi :twisted:
Awatar użytkownika
SzErN
Tropiciel

Posty: 386
Dołączenie: 11 Lis 2005, 13:56
Ostatnio był: 05 Maj 2009, 23:21
Miejscowość: okolice Kobierzyc woj.Dolnoslaskie
Kozaki: 0

Postprzez Erjot w 28 Mar 2006, 14:17

Wlasnie sobie ogladam klatka po klatce ten moment trailera (jeden z wczesniejszych) w którym ciezarówka rozwala barak i widze duzo bledów.

-poczatek „rozpadania sie” budynku zaczyna sie troszke jeszcze przed tym jak ten truck w niego wjezdza (vide infra).
-do tego, w tym momencie nie wiadomo skad nagle pojawiaja sie pelno malych desek, które potem efektownie upadaja na ziemie
-w momencie jak glówne sciany budynku zaczynaja sie odchylac (i az do konca ) to nie rzucaja juz cienia.

Chyba sie troche nudzilem :D ale zachecam do uwaznego obejrzenia tego trailera jeszcze raz :D
Awatar użytkownika
Erjot
Tropiciel

Posty: 299
Dołączenie: 09 Paź 2005, 15:19
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:15
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 28 Mar 2006, 14:36

Erjot, cóz, nie watpie, ze pierwszy trailer zawiera bledy. To byla tylko demonstracja, nie nalezy wysnuwac na jej podstawie zbyt wielu wniosków. ;)

Nowe screeny znalezione przez SzErNa utwierdzaja mnie w przekonaniu, ze poza natura (lasy, wyspy), CE2 nie jest wcale taki wypasiony. Obrazki ze "stref zurbanizowanych itp." wygladaja co najwyzej dobrze, a róznica pomiedzy dzungla a nie-dzungla jest diametralna. :roll:
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości