[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 13 Paź 2008, 17:03

Zrób nową gre a jak to nie pomoże to reinstall stalkera albo OL.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 13 Paź 2008, 17:17

Nie pomaga ani reinstal calej gry ani reinstall OL 2.1.1 ani tez rozpoczynanie nowej gry!
Czy naprawde nikt nie moze mi odpowiedziec czy ma tak samo z tymi karabinami jak ja mam?
Obrzydzaja mi takie "kiksy" graficzne granie i nie moge na to patrzec...Moze jakas edycja pliku odpowiedzialnego za bron pomoze?No dalej ruszcie mozgami i sprawdzcie u siebie czy tez macie ten sam efekt wtedy bede wiedzial ze to wina moda OL a nie moja!
Nie potrzebuje "gdybania" a konkretnych rad!
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 13 Paź 2008, 18:20

Myślę że jest to problem z albo złymi sterownikami do karty graficznej albo z samym OL-em a na to rady nie mam.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 13 Paź 2008, 19:15

No znalazlem na to lekarstwo!
Nie uzywac WOGOLE Grozy i AK74 hahaha!
A tak pozatym dostalem jakis czas temu cynk od @R1FL3 ze u niego ta sama kaszanka z AK-74 co u mnie wiec to wina Oblivion Lost niestety - KASZANA!
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 13 Paź 2008, 20:05

No to koniec tego problemu?
Co z tematem spolszczenie albo patchy do OL 2.2?
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez nacho66 w 14 Paź 2008, 10:53

Jak wlasciwie powinienem zainstalowac tego moda
1. sama gra
2. patch 1.004, potem patch 1.005
3. oblivion lost dla patch 1.005

czy tak? czy z pominieciem patchow na gre (w sensie od razu oblivion lost pack)
nacho66
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 15 Wrz 2008, 17:53
Ostatnio był: 14 Sty 2010, 15:43
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Darth ReX w 14 Paź 2008, 11:22

Bez patchy to za Chiny ludowe nie ruszy, instaluj je.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: Wczoraj, 01:28
Kozaki: 224

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Smeak w 14 Paź 2008, 16:19

Witam,
zastanawiałem się czy ten post umieścić w temacie OL, czy w Stalker Weather Overhauled. Padło na ten temat :P
Do rzeczy: mam pewien problem. Po zainstalowaniu moda S.W.O. w wersji 2.2, podczas blowoutów wywala mi grę do windy i wyskakuje bugtrap. Konkretnie, to dokładnie w tym momencie kiedy ekran robi się całkiem ciemny. Screen bugtrapa: http://img201.imageshack.us/my.php?image=bugtrapom7.jpg
Oprócz OL i SWO używam modów: Sky4CE Mod v. 1.77 (ten na niebo) i Nuclear Spring v. 1.0. Pakiety kompatybilności do OLP w SWO zainstalowałem... Jaka może być przyczyna? Aha, i zapomniałbym - wersja gry 1.6.

PS. W szukajce nic nie znalazłem.
PPS. Wersja OL - 2.1 ze spolszczeniem.

edit: jeszcze jedno. Ten pakiet kompatybilności jest dla OL 1.3, bo po zainstalowaniu tego na 2.0 od razu po włączeniu gry wyskakuje bug trap dokładnie taki sam jak na screenie wyżej...
Smeak
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 14 Paź 2008, 16:10
Ostatnio był: 18 Paź 2008, 12:24
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez nacho66 w 15 Paź 2008, 09:04

W jaki sposob z moda usunac 'nowe' potwory i ograniczyc ich zdolnosc do swobodnego przemieszczania sie? Potworki sa fajnie zrobione i wogole, ale jest tego za duzo. Juz pomijam kiedy na odcinku pustej drogi wyskakuje na mnie naraz jakies cos z dlugimi rekami, pare zwyklych psow i do tego psydogs a ja mam 2 apteczki i dwulufke o pojemnosci 2 naboi (poczatek gry). Ale gdy zwierzaki atakuja z tylu gdy ja walcze z bandytami z przodu - to juz jest meczace. Ja chce sobie pograc w gre a nie sie uzerac z gra. Niekoniecznie o taka zrecznosciowa rozgrywke w Stalkerze mi chodzi.

No wiec da sie w jakis posob wprowadzic modyfikacje? Widze, ze w folderze creatures sa pliki odpowiadajace za potworki. Rozumiem, ze usuniecie ktoregos spowoduje usuniecie z gry danej kreatury... ale czy spwowoduje tez zmniejszenie czestosci wystepowania potworow? Np.. czy w miejscu usunietych przeze mnie 'burer' nie beda biegac chimery

Najchetniej, jesli chodzi o potworki, to wrocilbym do stanu rzeczy z wersji oryginalnej
nacho66
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 15 Wrz 2008, 17:53
Ostatnio był: 14 Sty 2010, 15:43
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez nacho66 w 19 Paź 2008, 15:32

Nikt nie wie jak to zrobic?
nacho66
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 15 Wrz 2008, 17:53
Ostatnio był: 14 Sty 2010, 15:43
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 20 Paź 2008, 07:12

usun pliki potworów czyli usun NIEKTORE mutanty z textures i z scripts.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Silent Assassin w 20 Paź 2008, 07:39

Tak, bardzo ciekawe. Tyle, że mutanty są w spawnie.
Silent Assassin
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 22 Wrz 2008, 21:40
Ostatnio był: 19 Lis 2009, 14:41
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości