[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re:

Postprzez Zari w 20 Wrz 2008, 10:46

Shaockgun napisał(a):Okay, dzięki.

- - -

Ufff... wreszcie się udało. OL-a zainstalowałem przez Smark Mod Manager, wszystko działa ładnie pięknie, ale:
-w gamedacie nie mam pliku localization.ltx To niby nic, bo gra się włącza normalnie.
-w grze mam oczywiście irytujący błąd: gra dalej jest... po polsku (dialogi, czasem nawet włącza się lektor) a przecież powinno być po angielsku?!
-i jeszcze błędzik standardowy: w dialogach, ewipunku i PDA występują błędy językowe. Przykład? Detektor anomali:
nazwa coś_metka_cośtam. Opis identiko. Takoż jest w opisie śpiworu itp. PDA, opisy mutantów: Zombieg ma opis Zombie_coś_general. Dialogi mają identyczne błędy. Bardzo mnie to wkurza, bo wolę mieć grę w czystym angielskim, niż w pochrzanionym polskim.
-i błąd straszny: nie mogę rekrutować stalkerów! Uleczyłem w Kordonie Tolika (ten co leży przy głównej drodze) i nie ma w opcjach dialogowych żadnej możliwości towarzyszenia mi. Też próbowałem ze żwawym - to samo. (mam OL 2.2)

Pamaglicie? Ludie! Proszę o help! A szczególnie w ostatnim i przed ostatnim punkcie!



Sory za to że jestem do tyłu ale przez pewien czas nie było mnie na forum.

Drogi Shaockgunie amk_metka to nie wykrywacz ale cos o wiele bardziej przydatnego.
Jest to GPS, wyrzucasz, piszesz co to za miejsce i na PDA masz zaznaczoną lokacje np.Mój schowek.



Poza tym kiedy bedzie poprawiona wersja OL2.2 bo czekam na spolszczenie bo angielski znam bardzo słabo.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Igor101AD w 20 Wrz 2008, 14:03

Witam.
Mam problem z działaniem OL2.2 i Arsenal Moda. Postąpiłem zgodnie ze wskazówkami bodajże ze strony 88. Gra się uruchamia. Zaczynam nową grę. I gdy zaglądam do menu ekwipunku to przedmioty nie mają swoich "obrazków", tzn. na przykład jako obrazek apteczki mam obrazek części munduru. Nie wiem co z tym zrobić :( :|

Proszę o pomoc.

Igor101AD
Igor101AD
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 13:54
Ostatnio był: 20 Wrz 2008, 20:46
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 20 Wrz 2008, 14:49

Kahitianie, teraz już wiem co to jest amk_metka, bo postąpiłem zgodnie z instrukcjami paintballa_0.

Grałem więc w OL-a, a moje wrażenia są... mieszane:
Super:
-grywalne pojazdy, w których żaden mutantek Ci nie podskoczy, a jedynie rozpłaszczy twarzyczkę na masce,
-zmiana tekstur, teraz NPC są bardziej różnorodni, a i giwery ładniejsze,
-zmiana dźwięków - teraz strzelanina jest naprawdę strzelaniną, a nie zabawą tanimi ASG przez przedszkolaków,
-zwarcia, których widok, za przeproszeniem, urywa du"ę,
-nowe - stare mutanty, w tym kot-cichacz, izolm-brzydal, zombie-powolniak itp.
-zaimplemetowany system A-Life, który sprawia, że w żadnym obozie nie można czuć się bezpiecznie,
-noce! Kto nie wędrował w nocy przy nikłym świetle latarki, ten kiep!,
Chałowe:
-zabójczy (wg mnie) realizm, w którym bandyta może zabić jednym strzałem z PM z odległości kilometra nawet na niskim poziomie trudności
-system towarzyszenia nam przyjacielskim stalkerom w wędrówce jest nieco zwalony, bo nie dość, że trudno zdobyć sobie kolegę, to na 90% zginie on w pierwszej walce z byle kim
-to jednak ten sam S.T.A.L.K.E.R., bez żadnych zmian w fabule...
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Igor101AD w 20 Wrz 2008, 16:20

Tutaj zamieszczam screena który pokazuje mój problem:
http://img71.imageshack.us/my.php?image=snap0001yo6.jpg

:(

Prosze o pomoc!
Igor101AD
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 13:54
Ostatnio był: 20 Wrz 2008, 20:46
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 20 Wrz 2008, 18:12

Rzeczywiście, dziwne...

Spróbuj zreinstalować grę, wywal moda, pobierz z innej strony, może tamten był wadliwy. Ja na przykład pobrałem OL wersja 2.2 stąd :
http://stalker.filefront.com/file/Obliv ... 9#Download

Sprawdziłeś, czy twoja wersja STALKER ma patcha zgodnego z wymogiem modu? Może spróbuj zainstalować z pomocą Smart Mod Manager?
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Igor101AD w 20 Wrz 2008, 19:41

Niestety to nic nie pomogło :/ . Mam OL2.2 z tego samego źródła co Ty. Wcześniej grałem na OL2.0 z Arsenal Modem i działało dobrze :| . Tak wersja się zgadza (mam 1.0005).
Igor101AD
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Wrz 2008, 13:54
Ostatnio był: 20 Wrz 2008, 20:46
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Pogodier w 21 Wrz 2008, 18:16

Witam. Chciałbym pograć w moda Oblivion Lost po polsku. Po przeczytaniu poprzednich postów zrozumiałem tyle, że spolszczenia do wersji 2.2 nie ma (jeszcze) i nie wiadomo czy powstanie, bo wersja 2.2 jest jeszcze zabugowana? Tak więc lepiej zainstalować wersję 2.1.1 ściągniętą ze strony http://www.spolszczenie-ol-211.yoyo.pl/ ? Ta wersja 2.1.1 jest w pełni spolszczona?
Pogodier
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 18:08
Ostatnio był: 02 Paź 2008, 20:14
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Darth ReX w 21 Wrz 2008, 21:40

Tak, 2.1.1 jest spolszczone w pełni.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: Wczoraj, 01:28
Kozaki: 224

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Przemek77 w 22 Wrz 2008, 10:48

Darth ReX napisał(a):Tak, 2.1.1 jest spolszczone w pełni.


Ale nie z http://www.spolszczenie-ol-211.yoyo.pl/. Tam jest tylko próbka, w dodatku wołająca o pomstę do nieba.
Dobrego spolszczenia OL 2.1.1 (było kilku autorów) szukaj gdzieś w tym temacie.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Pogodier w 22 Wrz 2008, 12:50

Przemek77 napisał(a):
Darth ReX napisał(a):Tak, 2.1.1 jest spolszczone w pełni.


Ale nie z http://www.spolszczenie-ol-211.yoyo.pl/. Tam jest tylko próbka, w dodatku wołająca o pomstę do nieba.
Dobrego spolszczenia OL 2.1.1 (było kilku autorów) szukaj gdzieś w tym temacie.

Ok, znalazłem inne spolszczenie, kilka postów wcześniej.

Nie jestem pewien jak zainstalować tego moda ściągniętego stąd: http://stalker.filefront.com/file/Obliv ... ease;91748
Po rozpakowaniu jest katalog "gamedata" - wystarczy go wrzucić do katalogu z grą Stalker i to wszystko? Nic więcej nie potrzeba zrobić? W pliku readme w punkcie drugim pisze jeszcze:
2. You should edit the fsgame.ltx and at the gamedata line change both variables to true (one of them is already true)

Muszę koniecznie wyedytować plik fsgame.ltx i zmienić te dwie wartości na true w tej linii?
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$         = false|   true|   $fs_root$|      gamedata\
Pogodier
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 18:08
Ostatnio był: 02 Paź 2008, 20:14
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 22 Wrz 2008, 15:39

A ja moze zapytam o cos ciekawszego...
Mianowicie czy ktos kiedys probowal zmienic cos samemu w tym modzie?
Ja probowalem podmienic tekstury rak dla przykladu ale cos wyszlo chyba nie tak poniewaz uzywajac broni AK-74 (i tylko tej) przy celowaniu przez przyrzady celownicze (i tylko wtedy) tekstura AK-74 robi sie przezroczysta przy strzelaniu i widac przeswit od strony pokrywy komory zamkowej...
Wczesniej tego nie bylo - od kiedy zmienilem modele rak na inne zaczal robic sie dzwiny przeswit przezroczysty tylko w momencie strzelania...
Jak to zniwelowac?
Dodam ze efekt ten wystepuje tylko przy tym specyficznym modelu - uzywanie innych broni jest OK - nawet w AK-74U jest poprawnie!
---------------------------
BTW gram na patchu 1.0004 i Oblivion Lost 2.2...
A tak wyglada problem (widac dokladnie efekt jaki opisywalem powyzej):
Image
Ostatnio edytowany przez caleb59, 22 Wrz 2008, 16:33, edytowano w sumie 1 raz
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez dfgdfg55 w 22 Wrz 2008, 15:42

Pogodier napisał(a):
Przemek77 napisał(a):
Darth ReX napisał(a):Tak, 2.1.1 jest spolszczone w pełni.


Ale nie z http://www.spolszczenie-ol-211.yoyo.pl/. Tam jest tylko próbka, w dodatku wołająca o pomstę do nieba.
Dobrego spolszczenia OL 2.1.1 (było kilku autorów) szukaj gdzieś w tym temacie.

Ok, znalazłem inne spolszczenie, kilka postów wcześniej.

Nie jestem pewien jak zainstalować tego moda ściągniętego stąd: http://stalker.filefront.com/file/Obliv ... ease;91748
Po rozpakowaniu jest katalog "gamedata" - wystarczy go wrzucić do katalogu z grą Stalker i to wszystko? Nic więcej nie potrzeba zrobić? W pliku readme w punkcie drugim pisze jeszcze:
2. You should edit the fsgame.ltx and at the gamedata line change both variables to true (one of them is already true)

Muszę koniecznie wyedytować plik fsgame.ltx i zmienić te dwie wartości na true w tej linii?
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$         = false|   true|   $fs_root$|      gamedata\

tak musi tam być $game_data$ = true| true| $fs_root$|
dfgdfg55
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 15 Wrz 2008, 18:44
Ostatnio był: 27 Sty 2009, 19:05
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości