[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Keldorn WistBlade w 13 Wrz 2008, 19:10

Shaockgun napisał(a):Nie no, zaraz chyba strzelę samobója :mad:

Pobrałem sobie OL 2.2, instaluję Smart Mod Manager, jak próbuję włączyć Smarka to błądzik - napis "46 cośtam po angielsku i lista jakiś niezrozumiałych zdań. Wkutwiony klikam OK i... Smark się włącza. No to clickam Install, szukam OL-a, klikam, jest "Instalation in progress" i błąd (z rodzaju tych "aplikacja bla bla zostanie zamknięta, sorki za kłopoty", ino po angielsku)!!!!!!! Oczywiście się wszycho wyłącza! No to szperam w "fsgame", gamedata jest na true true. Sam więc utworzyłem forder Gamedata i tam umieściłem OL. No i przy uruchamianiu gry błędzik!

Kurna, pomórzcie, bo zaraz coś wyleci za okno! :mad: :mad:


Pierwsza sprawa SMM jest niepotrzebny i jak się przekonałem czasem kaszani sprawę. Sprawdź czy mod jest nie uszkodzony tzn. czy waży odpowiednio tyle co powinien może nie ściągnął się cały np. przez zerwanie połączenia z serwerem. Na wszelki wypadek ściągnij jeszcze raz i wypakuj po prostu gdzieś na dysk i skopuj zawartość katalogu do gry. Upewnij się że masz odpowiedni numer patcha gry tj 1.0005/1.0006 lub 1.0004 (plus patch lub odpowiednia wersja OL pod 1.0004) OL nie działa na 1.0003 i niżej.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Reklamy Google

PL?

Postprzez Shaockgun w 14 Wrz 2008, 19:36

Uch... ochłonąłem troszkę, zreinstalowałem Stalka, i mam zamiar instalnąć OL-a. Stąd moje pytanie: czy Oblivion Lost for 1.0005, ściągnięty z serwisu File Front, będzie działał na patchu 1.0005 dla POLSKIEJ wersji gry (stkpl 10005)? Czy muszę ściągnąć patcha dla wersji WorldWide? :?:

Proszę o odp.


Z innej beki: gostek o ksywie Keldorn WistBlade otrzymał ostrzeżenie zaraz po tym, jak mi odpisał. Czy to z mojego powodu? Jeśli tak to serdecznie przepraszam.
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Darth ReX w 14 Wrz 2008, 19:48

Oblivion lost dla 1.0005 działa z dowolną wersją językową, byle 1.0005.
A Keldorn już od bardzo dawna ma belkę ostrzeżenia jako sygnaturkę, więc się nie martw :)
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2051
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: Wczoraj, 01:28
Kozaki: 224

Postprzez Shaockgun w 15 Wrz 2008, 10:52

Okay, dzięki.

- - -

Ufff... wreszcie się udało. OL-a zainstalowałem przez Smark Mod Manager, wszystko działa ładnie pięknie, ale:
-w gamedacie nie mam pliku localization.ltx To niby nic, bo gra się włącza normalnie.
-w grze mam oczywiście irytujący błąd: gra dalej jest... po polsku (dialogi, czasem nawet włącza się lektor) a przecież powinno być po angielsku?!
-i jeszcze błędzik standardowy: w dialogach, ewipunku i PDA występują błędy językowe. Przykład? Detektor anomali:
nazwa coś_metka_cośtam. Opis identiko. Takoż jest w opisie śpiworu itp. PDA, opisy mutantów: Zombieg ma opis Zombie_coś_general. Dialogi mają identyczne błędy. Bardzo mnie to wkurza, bo wolę mieć grę w czystym angielskim, niż w pochrzanionym polskim.
-i błąd straszny: nie mogę rekrutować stalkerów! Uleczyłem w Kordonie Tolika (ten co leży przy głównej drodze) i nie ma w opcjach dialogowych żadnej możliwości towarzyszenia mi. Też próbowałem ze żwawym - to samo. (mam OL 2.2)

Pamaglicie? Ludie! Proszę o help! A szczególnie w ostatnim i przed ostatnim punkcie!
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 17 Wrz 2008, 15:19

nie pisze się odpowiedż po odpowiedzią!
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 17 Wrz 2008, 16:56

Byś lepiej odpisał, a nie chrzanił.

Sory, ale poprzednik ma rację. -C17
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 18 Wrz 2008, 20:08

Może bardziej sprecyzuję mój główny problem z OL. :wink:

Mam Stalkera oryginałkę, polską wersję gry z zainstalowanym patchem 1.0005 (na polską wersję). Oblivion Lost wersja 2.2 ściągnął mi tata na swoim kompie i przegrałem potem na mój komp z Pendriva. OL mam z FileFront.com. Po zainstalowaniu moda przez Smart Mod Manager owszem, działał, ale: w folderze gamedata\config nie mam pliku localization.ltx. Bez niego mod i tak się uruchomił, lecz miałem w nim sieczkę polsko-angielsko-skryptową, czyli: nazwy i opisy przedmiotów były tylko nazwami skryptów (np. amk_metka), w PDA to samo, czyli mieszanka polsko-skryptowa (wszystko, co było w PDA w podstawce jest po polsku, ale to dodane przez OL jest skryptowe, np.mutanty-> Zombieg-> mutant_zombie_general), tak samo w dialogach.Co dziwne, poszperałem w plikach w gamedata\config\text\eng i mam pliki zawierające opisy nowych przedmiotów, dialogi itp. po angielsku. Jest to bardzo wkurzające, takie też jak fakt, że w dialogach ze stalkerami (polskimi dialogami) nie ma możliwości towarzyszenia mi w wędrówce. Próbowałem z co najmniej kilkunastoma stalkerami i - klapa.
:( :( :( :( :(
Serdecznie proszę o jakąkolwiek pomoc. Coś mogę zrobić w plikach? Przeszukiwałem dużo stron o tym, lecz nie znalazłem sensownej wg mnie odpowiedzi. :?: :?: :?:
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez paintball_0 w 18 Wrz 2008, 20:31

Ja również miałem takie numery z OL, tj. trochę po polsku, lektor, trochę po angielsku i rosyjsku, skrypty itp dziwne widziadła, które opisujesz. Jedynym znanym mi wyjściem jest wrzucenie angielskiej paczki lokalizacyjnej i gra po angielsku. Inaczej nie przeczytasz dodanych przez twórców moda dialogów, ani opisów przedmiotów w ekwipunku.

Jeśli wyrazisz chęć, to ci uploaduję paczkę angielskich napisów- to jedyny pewny sposób, żeby mod działał jak należy.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 18 Wrz 2008, 20:36

"Jedynym znanym mi wyjściem jest wrzucenie angielskiej paczki lokalizacyjnej i gra po angielsku"
Ok, ok ale co to jest "angielska paczka lokalizacyjna"?

Jeśli to pomoże, to baaaaaaaaaaaaaardzo proszę! :D
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez paintball_0 w 18 Wrz 2008, 20:51

Cała polonizacja stalkera zawiera się w jednym pliku ok. 80MB

Wystarczy nadpisać ten plik plikiem z wersji angielskiej, czyli po prostu wkleić żywcem do folderu ze stalkerem. Nic więcej nie musisz robić, poza- oczywiście- zainstalowaniem moda. Jeśli ciągle masz go zainstalowanego, to też żaden problem. Nawet wtedy po zamienieniu plików z wersjami językowymi wszystko będzie działać jak trzeba!

Gotowe.

Kilka różnych serwerów direct download do wyboru (co kto lubi):

http://w15.easy-share.com/1701614694.html
http://depositfiles.com/en/files/8060294
http://www.filefactory.com/file/22784c/ ... om_PbL_rar
http://www.megaupload.com/pl/?d=J72D67LD
http://rapidshare.com/files/146404672/p ... L.rar.html
http://www5.zippyshare.com/v/1146136/file.html


Edytuję post, a nie piszę nowy, bo się admin bulwersuje ;P

Jeśli chodzi o sprawę z najmowaniem stalkerów:

Czytaj dokładnie 'readme' a nie zginiesz. Ktoś już w jakimś temacie napisał, żeby trzykrotnie czytać 'readme' a nie wyskakiwać z głupimi pytaniami ;P

Otóż, żeby większość tego typu dodatków w grze wystąpiła, musisz zacząć grać od nowa. Poza tym wynajmowanie ludzi do pomocy na taką skalę (jeśli wierzyć opisowi twórców) staje się możliwe dopiero po przejściu fabuły!
Możliwe, że wystarczy wczytać save tuż przed końcem gry (jeśli taki masz) i w ten sposób ją ukończyć- mnie sejwy działają normalnie, ale nie wiem, jak się sprawa tyczy ze wszystkimi nowinkami z moda, za krótko grałem na tym sejwie, żeby wszystko dokładnie sprawdzić.
Ostatnio edytowany przez paintball_0, 19 Wrz 2008, 17:21, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 19 Wrz 2008, 11:02

Ok, zacząłem pobieranko.
Czyli, jak się już pobierze, to mam po prostu kopiuj\wklej do głównego folderu Stalkera?

Jeśli to pomoże, to.... very thanks :wink:

- - -

Udało się! Mam teraz grę po angielsku, i naprawiło to błędy opisowe, dialogowe itp.

Wielgachne dzięki dla paintball_0! :D :) :P


Jednak pozostał mi jeszcze jeden (och nein!) mankament. Otóż w opisie Obivion Lost 2.2 przeczytałem "now you can hire all NPC's", czyli, powinna być możliwość poproszenia o pomoc w eksploracji Zony dowolnego NPC'a. Ja właśnie nie mogę tego zrobić: w dialogach nie ma możliwości "Want you raid with me...", a próbowałem z bardzo wieloma postaciami: Lisem, Żwawym, Tolikiem i innymi "zwykłymi" stalkerami. Co mogę zrobić?

Po raz ostatnio mówię - NIE SRAJ POSTA POD POSTEM! -C17
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 19 Wrz 2008, 18:11

DOBRZE, JUŻ ZROZUMIAłEM, C17!

Warn za użycie wielkich liter - F360
Oraz za wielokrotne upomnienia co do DP. -C17
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości