[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez pop3kpl w 31 Sie 2008, 12:13

Ja miałem jeszcze lepszą akcję, wybiłem z paroma kolesiami 10 osobową grupę monoliciarzy i oczywiście zaczeło się grzebanie ciał. Podszedłem z jakimś kolesiem do jednego trupa i razem zaczelismy zabierać itemy. Nie zdążyłem nic wziąc bo na moich oczach koleś zabrał odrazu wszystko a potem wyrzucał co mu było nie potrzebne :P
pop3kpl
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 03 Cze 2008, 15:37
Ostatnio był: 22 Sty 2022, 14:27
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez R1FL3 w 31 Sie 2008, 13:49

Dzisiaj wyszła nowa wersja kompilacji OL 2.2 + AM RC1.
Po instalacji tego, wymagane jest rozpoczęcie gry od nowa!

Instalacja tego jest taka sama jak w przypadku poprzedniej wersji.

Wymagany jest:
1. OL 2.2 (do tego nie muszę dawać linka)
2. Arsenal Mod RC1 (do tego również, bo jest na 68 stronie, 3 post od góry. Link nr. 2)
3. Oblivion Lost 2.2 + Arsenal RC1 Merge - v0.2

Opis instalacji:

Wpierw trzeba zainstalować OL 2.2. Potem wrzuć AM RC1, a na końcu OL 2.2 + AM RC1 Merge - v 0.2 i włącz grę i graj od nowa.

Kod: Zaznacz wszystko
Zmiany i poprawki (po angielsku):

1. Added Tristan Yockell's OL+Arsenal Weapon's mod Version 0.3, this addon makes the merge more difficult so be prepared, it makes changes to weapons range and hit power, also changes some of the ammo characteristics, balancing Arsenal weapons to fit Oblivion Lost. It also makes it so that enemy NPC's can kill you easier due to a lower tolerance to damage, this isn't included by default so if you want added difficulty you need to install the "Tristan's ArsenOL damage mod V0.3" addon located in the "extra" folder.

2. Fixed the clipping to the weapons, caused by the OL zoom being applied to the Arsenal weapons.

3. Made a scope with better zoom for the SVD variants and the AK-47 (Mini-Dragunov), it can be found at the Bar, Duty, and Freedom traders. The VSS Vintorez, AS Val, and SVU also use the same scope even if it's an unchangeable scope.

4. Added some of Arsenal's weapons to the faction traders. Still needs some work done.

5. Made a small change to the Binoculars so their visible in the HUD.

6. Fixed All the weapon load-outs for the NPC's so the correct ammo matches their weapons, this is what was causing a few of the NPC's to panic, even if you hadn't engaged them.

7. Added AMK 1.4 random stashes. Includes Arsenal items as well as OL and vanilla items, the default vanilla stashes don't include Arsenal items.

8. Changed the trader supplies, this doesn't mean you can have access to every weapon early in the game, but most of the new weapons will become available, when you advance the story. The traders prices go down if you advance the story, but only slightly, and not every trader, the Bar, Duty, and Freedom for example do. The prices for selling certain goods have increased, Yantar pays more for mutant parts, artifacts. Duty will pay more for Russian weapons, and a few other weapons. Barkeep pays more for Loner suits, Freedom values NATO weapons, but not every NATO weapon, just a few. There's also some items not mentioned so you'll need to find those yourself.

9. Fixed most of the addons that were not lining up correctly in the inventory screen for the Arsenal weapons, including the unique vanilla weapons that use the Arsenal addons.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Postprzez Kriston w 31 Sie 2008, 16:01

A jakie właściwości ma artefakt pt enc_zone_artifact_buliz bo jak go zakładam to nie widzę jakiś zmian a opisu niestety nie mogę odnaleźć .
"...jestem i zawsze będę tym kim byłem..."
Awatar użytkownika
Kriston
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 17 Lip 2007, 14:53
Ostatnio był: 16 Sie 2017, 21:45
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 31 Sie 2008, 16:15

To jest jeden z najlepszych artów. Dodaje całe 0% do wszystkiego, a zdobyć go można jedynie jak transmutacja Ci się nie uda lub od innego zbieracza.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Zari w 31 Sie 2008, 16:20

Co do wycieczki z towarzyszem to raz mi się zdarzyła sytuacja taka:

W hangarze na Wysypisku zarekrutowałem gościa i poszedłem do Agropromu by mnie wysprzył w obronie Agropromu.

I pech chciał żeby bidulek się wykrwawił.....
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Wczoraj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Postprzez CLEAR SKYline w 31 Sie 2008, 16:31

To krwawienie to dobry patent, ale potrafi poirytować. Leży kolo krzyczy "ludie, pomogitie!?", to idę do niego nie śpiesząc się. Ciskam "F", pyta czy dam mu apteczkę, mam dwie opcje: Masz i Niestety nie mam. Chwilę się zastanawiam, a on w tym czasie zdycha.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Keldorn WistBlade w 01 Wrz 2008, 12:56

Mam pytanie czy mogę połączyć te pozycje:

1. OL 2.2
2. Arsenal Mod RC1
3. Oblivion Lost 2.2 + Arsenal RC1 Merge - v0.2

z tym dodatkiem:
VI-NPC Invulnerable for OL2.2 (1.0)
tak aby nie koligowało to ze sobą ?

A jeżeli tak to w jakiej kolejności wgrać ten dodatek jako ostatni czy jako pierwszy.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez R1FL3 w 01 Wrz 2008, 13:11

Keldorn WistBlade napisał(a):A jeżeli tak to w jakiej kolejności wgrać ten dodatek jako ostatni czy jako pierwszy.


Obawiam się, że będzie się gryzło ze sobą, bo w AM każdy NPC ma inną broń, a ten co daje, że kluczowe postacie w grze, to mają standardową broń, więc prawdopodobnie będą Bug Trapy lub będą desanty do pulpitu bez żadnego raportu.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Neo w 02 Wrz 2008, 11:41

Ostatnio zainstalowałem Tego moda. I muszę przyznać że całkiem miła rozgrywa była i świetnie mi się grało. :)



Pozdro
Image
Awatar użytkownika
Neo
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 28 Cze 2008, 16:57
Ostatnio był: 15 Cze 2016, 19:01
Miejscowość: Olsztyn /k Częstochowy
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Keldorn WistBlade w 02 Wrz 2008, 16:39

Mnie osobiście Arsenal Mod odrzuca :/ za dużo, jak dla mnie, tych typów i kolorów AK, połowę inwentarza u handlarza mam zawalone tym syfem poza tym wystarczyło by już z 2 max 3 rodzaje i wsio. Wiem już dlaczego w OL 2.2 jest tylko kilka rodzai tych broni z AM. W sumie ładnie wyglądają ale ikony przedmiotów są dla mnie za ciemne i słabo widoczne w tle np. trawy (w zależności gdzie mam skierowany ekran)
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez krasny99 w 02 Wrz 2008, 18:45

A ja mam takie pytanko jak grałem w Ol 2.1.1 z AM to właśnie u sida czy barmana były nowe giwery m16 i takie inne, a teraz gram w OL 2.2 z AM i tych broni niema. Co zrobić żeby były ??
krasny99
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 07 Lut 2008, 14:38
Ostatnio był: 01 Paź 2014, 07:50
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez R1FL3 w 02 Wrz 2008, 19:53

Niektóre pukawy można zdobyć za free na późniejszy poziomach w OL 2.2, bo NPC mają te bronie.
A jeśli chcesz je mieć u Sidka, to musisz z edytować plik trade_treder.ltx w gamedata/config/misc.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości