przez hugo1718 w 24 Sie 2008, 13:04
Mi się ten mod coraz mniej zaczyna podobać. Wrogowie "weteranie" mają jakąś nadświadomość, nawet jeśli wygramy z ich refleksem cyborgów to ćzęsto po walce zwyczajnie wykrwawimy sie na śmierć. Niezbędnych do przeżycia jakiegokolwiek starcia bandaży, nie mówiąc już o apteczkach przy wrogach wogule prawie nie ma(!!). Wróg dropujący bandaż zdarza sie raz na 5, albo 10 przypadków. Wrogowie koszą nas w ciagu milisekund (na "weteranie") albo są idiotami, którzy nawet z odległości 2 metrów nie potrafią nas trafić (na stalkerze), a my możemy często wybic pół obozu bandytów jeśli sie odpowiednio ustawią w rządku( później sie wykrwawimy i zdechniemy).Przez zmiejszona "kuloodpornośc" wrogów, nawet headshoty nie są potrzebne, które w podstawce tyle przyjemności sprawiały, gra staje sie zwykłą sieczką. Wrogowie często starzelają do nas przez zza ściany. Raz miałęm sytuacje, że wyszedłem na dach, a gdy spojrzałem na dół pod ścianą budynku stało z 10 wojskowych celujących i strzelających we mnie przez ścianę. Wystarczył jeden granat heh. Wcześniej na podstawce takich zachowań AI nie zauważyłem. Właśnie, często Ai rzuca nam granaty prosto pod nogi, nawet jeśli jesteśmy schowani za kilkumetrowym murem i to tez sprawia, że gra staje sie strasznie wkurzająca. Denerwują bardzo takie szczegóły jak nowy celownik oraz zbytnia celnośc broni, zarówno naszej jak i wrogów( na weteranie), brak tego lekkiego zoomu gdy sie celowało prawym przyciskiem myszy, no i to wykrwawianie sie !, połaczone z deficytem apteczek.. Czy nie da sie jakoś odkręcić tych elementów gameplaya? Może tylko na najwyższym poziomie gra działa odpowiednio? Miał ktoś problem z tymi apteczkami? Przeszedłem Agroprom i mam dosyć tego moda, chociaż jest bardzo klimatyczny i rozbudowuje nieźle grę, jednak te zmiany w gameplay'u nie dają grać.
Ostatnio edytowany przez
hugo1718 24 Sie 2008, 13:28, edytowano w sumie 2 razy