[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez CLEAR SKYline w 17 Lip 2008, 14:35

W tej chwili nie mam Priboia na dysku, ale w ABC Inferno właśnie db.script był odpowiedzialny m.in. za blowy i horror time. Tam db.script to wygląda tak:
Kod: Zaznacz wszystko
-- Spawn Cabrobro NPC? (yes/no) - Well that is me :), if you want help, "I" can repair your weapon and
-- "I will take care of rookie camp" or you can try to kill me :/  but im sure will put up a good fight. Remember this
-- is only one time change, if you choose yes, there is no way to remove.
cabrobro_npc = "no"

-- Allow weapons to be used in any place, like: bar, bunker, etc...? (yes/no)
weapon_inside = "no"

-- "Blowout Waves" aka BLOW, leave as "yes", this version is better, after 1st "BLOW" the random event will take more than 5 hours to start again. (yes/no)
blowout_waves = "yes"

-- "show off" Little preview for cordon, after 5 minutes you will see the BLOW, after 1st mission it will stop. (yes/no)
showoff = "no"

-- spawn mutants after BLOW? should leave this setting as "yes" to see more type of mutants. (yes/no)
spawnblow = "yes"

-- Do next "BLOW" after how many hours?
-- Notice that the next random BLOW will only happen after 4 hours and then it will start the random event.
blow_hours = 4

-- Blowout Waves should affect NPCs with random effects? (yes/no)
blowcanaffectnpc = "no"

-- Spawn more mutants for BLOW? (yes/no)
spawnmoremutants = "no"

-- Horror Time, spawn mutants during night time. (yes/no)
horrortime = "yes"

-- Spawn more mutants for horror time? (yes/no)
spawnmoremutantsh = "no"

Więc nie ma problemu.

W OL db.script wygląda tak:
Kod: Zaznacz wszystko
zone_by_name        = {}
sl_by_name          = {}
storage             = {}
sound               = {}
actor               = nil
actor_proxy         = actor_proxy.actor_proxy()
heli                = {}
camp_storage        = {}
story_by_id           = {}
smart_terrain_by_id = {}
trader            = nil
info_restr          = {}
strn_by_respawn     = {}

function add_obj( obj )
end

function del_obj( obj )
   storage   [obj:id()] = nil
end


function add_zone( zone )
   zone_by_name[zone:name()] = zone
   add_obj( zone )
end

A ustawień blowoutów szukamy w blowout_sheme.script:
Kod: Zaznacz wszystko
evid_blowout=18572
evid_outside=evid_blowout+1
evid_preblowout=evid_blowout+2
evid_anomaly=evid_blowout+3
--evid_regen=evid_blowout+4

actid_runtohide=evid_blowout
actid_inhide=evid_blowout+1
actid_preblow=evid_blowout+2
actid_monopray=evid_blowout+3
actid_anomaly=evid_blowout+4

--[[
class "evaluator_regen" (property_evaluator)

function evaluator_regen:__init(st,fullhealthtime) super(nil,"evaluator_regen")
  self.st=st
  self.fhtime=fullhealthtime
end

function evaluator_regen:evaluate()
  local npc=self.object
  if not npc:alive() then
    amk.mylog("regen nonalive")
    return false
  end
  if not self.prevtime then
    self.prevtime=time_global()
  end
  local delta=time_global()-self.prevtime
  self.prevtime=time_global()
  local healthinc=npc:max_health()/self.fhtime*delta
  amk.mylog("regen for "..npc:character_name().." "..healthinc.." "..npc.health)
  if npc.health>0 and npc.health<npc:max_health() then
    npc.health=npc.health+healthinc
  amk.mylog("postregen for "..npc:character_name().." "..healthinc.." "..npc.health)
  end
  return false
end
]]

Z oczywistych względów podałem tylko fragmenty plików.
Aby rozgryźć blowout w Priboiu należy szukać plików w tym folderze, które potencjalnie mogą zajmować się blowoutem.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Adam w 17 Lip 2008, 15:15

Hmm, poszperam w tych plikach. Jak coś znajdę pierwsi się dowiecie.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Postprzez Adam w 18 Lip 2008, 13:52

Najśmieszniejsze w Priboi to przemówienia komunistycznych polityków, opery włoskie i hymny. Jedna z posłanek wspominała coś o elektrowni.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Postprzez CLEAR SKYline w 18 Lip 2008, 16:46

Jest jeszcze coś śmiesznego, jednak ze strony technicznej. Barin wspominał na początku lutego, że patch 2.0 wyjdzie za tydzień. Potem, że razem z 3.0 za miesiąc, a nie ma do tej pory. Niczym GSC.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Adam w 18 Lip 2008, 21:35

Ostatnia masakra przeprowadzona z pomocą 4 wojskowych stalkerów, Porucznika Slipczenki, 5 chimer, 10 burerów, 1 kontrolera i blowoutu w Prypeci:


Image


Image

Niestety nie wyszedłem stąd żywy. Skończyły się apteczki, poziom radioaktywności się powiększał, blowout mnie powalniał i broń mi się zacinała, więc w ostateczności uciekłem do autobusu.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Postprzez Zaitsev w 20 Lip 2008, 11:02

Czytałem posty i nie dowiedziałem się jednak skąd wziąc Krugłowa w X-16 znalazlem trupa nazywal się Profesor ale nie mial żadnych notek pomocy!
Awatar użytkownika
Zaitsev
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2008, 18:33
Ostatnio był: 29 Sie 2013, 17:12
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 20 Lip 2008, 12:37

Aby uzyskać jedną rzecz musisz ukończyć tą, która ją udostępnia.
Czyli mówiąc krótko - musisz eksplorować, szukać dokumentów i podążać szlakiem troszkę mylnie wytyczonym, zawartym w PDA.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Kalma w 23 Lip 2008, 12:41

Mam takowy problem.
Otóż po rozpoczęciu gry wszystko działa płynnie przez ok 1-2sek a później się tnie niemiłosiernie. Ale tylko w jednym kierunku (oczywiście tam gdzie trzeba iść) .
W prawo w lewo działa. Do tyłu tez ale jedynie do przodu się wiesza.

Spotkał się ktoś z czymś takim?
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Przemek77 w 23 Lip 2008, 12:52

Przybój ogólnie się tnie mocniej niż "vanilia" bo ma "nasrane" wszędzie tych domków, drzewek ponad miarę. Mi "vanilia" chodzi płynnie na maxa a Przybój na takich samych ustawieniach skacze i to zdrowo. Ten typ tak ma... Zeby grac trzeba pewnie trochę zjechać suwaczkami w lewo :)
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Postprzez Kalma w 23 Lip 2008, 15:24

Nawet na minimum jest jak jest. :(
Uderzaj szybko i niespodziewanie. Atakuj bez ostrzeżenia. I zawsze pamiętaj, że wojnę łatwo jest wygrać, kiedy przeciwnik nie wie że walczy.
Awatar użytkownika
Kalma
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 05 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 18 Paź 2009, 13:42
Miejscowość: Caliban
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Postprzez Terminator w 23 Lip 2008, 15:27

Kalma napisał(a):Nawet na minimum jest jak jest. :(


To x-Ray engine - nic na to nie poradzisz. Trzeba zaopatrzyć się w dużo RAM-u (2GB) oraz porządną kartę graficzną (GeForce 8600 GTX).
Ostatnio edytowany przez Terminator, 23 Lip 2008, 15:28, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Terminator
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 08 Lip 2008, 14:24
Ostatnio był: 27 Lip 2008, 15:37
Kozaki: 0

Postprzez Infernal w 23 Lip 2008, 15:28

Priboi potrafi zawiesić się na amen na moim GF 9600, 2 gb ramu i AMD Phenom 9550+. A zjechanie z suwaków niewiele daje w tym modzie, wiem, bo na starym kompie próbowałem.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość