[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez pop3kpl w 16 Lip 2008, 09:54

Blowouty są. Ja miałem już na samym początku jak poszedłem sobie tam do wejścia do baru ale nie mogłem wejść bo było jeszcze za wcześnie. Podobało mi się to, że wszyscy stalkerzy nie stali jak idioci na blowoucie tylko schowali się do wagonu :) Ale respawna potworów to nie widziałem. A za to zrobiłem sobie przejazdzkę po kordonie i zobaczyłem 2 zombie :P

PS. Czekamy na to spolszczenie :)
pop3kpl
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 03 Cze 2008, 15:37
Ostatnio był: 22 Sty 2022, 14:27
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez CLEAR SKYline w 16 Lip 2008, 10:02

Respawn najwyraźniej też jest losowy. Pamiętam, jak siedziałem w Dziczy w garażach ze spalaczem (za tunelem) i po blowoucie wbiło mi na miejscówę ze 20 psów i 4 koty, a do tego olbrzym, ale przeważnie nic większego się nie dzieje.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez dorian w 16 Lip 2008, 10:31

Skoro blowouty są to obadam dalej.
Mod jest wspaniały, a co mnie rozwala, to to, że rzucają do mnie granatami i najbardziej jedno: zaatakowało mnie stado psów + dziki + długoręki zombie i 2 niby psy, więc se wymyśliłem, że wytnę długą z kopyta, bo bez celownika to nie ma za bardzo czasu na złożenie się do strzału w tym całym amoku i co najwyżej strzelam wtedy na czuja (coraz lepiej mi idzie z trafianiem = zupełnie jak w realu :wink: ). No i co najlepsze wskoczyłem na jakąś rurę, potem na dosyć dużą skrzynię myśląc, że sobie spokojnie powystrzelam z góry to całe towarzystwo, a tu niespodzianka - niby psy wskoczyły na górę na mnie i mnie strąciły na dól i dopiero zaczęła się jatka...
To było naprawdę coś ! :D
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez CLEAR SKYline w 16 Lip 2008, 10:39

O tak. To nibypsy są skoczne dziady. Mnie stącił z ciężarówki koło rogatki w Barze od strony Wysypiska.

A co do blowoutów, to w blowout_scheme.script chyba da się ustawić parametry blowoutów (długość, respawn), ale nie mam pewności, czy częstotliwość też można zmienić, czy całkiem losowe są. U mnie zwykle są koło 10 rano.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Przemek77 w 16 Lip 2008, 10:44

U mnie na 1 miejscu są ex-aqueo - ABC Inferno i Oblivion Lost. Co ciekawe - nie wiem jaką sztuczkę zastosował twórca (twórcy?) moda, ale chodzi zauważalnie szybciej niż pierwotny STALKER. Np. w "vanilii" miałem zawsze lekkie chwilowe cięcie zaraz po wejściu na Wysypisko od strony Kordonu. W OL 2 nic takiego nie ma. Blowouty same zaś to poezja, ale w ogóle zwarcia rządzą, i szkoda, że w "vanilii" mamy tylko 2 (no.... nawet prawie dwa :) )w dodatku w ściśle określonych miejscach.
Z fajnych, bardzo urealniających rzeczy w OL jest to, że NPC-e nie stoją jak kołki tylko sobie łażą i to nie tak jak np. Krugłow czy Kret ("sztucznie") ale normalnie sobie spacerują gdzie ich nogi poniosą. Brakuje mi czegoś w stylu "Faction change & reset", ale nie aż tak, żebym po tym płakał. Brakowało mi też celownika (jakoś się przyzwyczaiłem) i bujania - ale to można sobie łatwo przywrócić.
Z "bryk" korzystam sporadycznie, ale fajnie, że są.
Z ciekawszych bugów - wlazłem na samym początku na Wysypisko ni etak jak Pan Bóg przykazał od Kordony tylko przez Mroczną Dolinę. Dotarłem do Biesa, gadka-szmatka no i jak bandyci się pojawili to Bies i jego ekipa siali jak kołki i musiałem sam towarzystwo wytłuc. Po prostu wchodząc od strony Kordonu zapewne aktywujemy jakiś skrypt który ustawia Biesa i ferajnę w "stan czujności". Skrypt ten się aktywował jak wracałem zaraz do Kordonu - zadanie "Zareguj na wołanie o pomoc" wyskoczyło i zaraz samo się zaliczyło.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Postprzez CLEAR SKYline w 16 Lip 2008, 10:55

Co do przycięć, to faktycznie trochę się pozmieniało. Miałem przycięcie na Wysypisku od Kordonu i w Magazynach jakieś 50m przed bramą Wolności. Teraz ich nie ma, za to w Barze od Magazynów i od Wysypiska na 20-50m przed blokadami się tnie. Ogólnie gra się lepiej buja.

Co do modów, mam podobne upodobania: ABC Inferno (za bajery, udźwig wg pancerza etc.) i OL (realizm, od 2.1 też broń), do tego dochodzi jeszcze Priboi (za gamestory). Czekam też na Inno-Moda i paczkę ZENOBIANA.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez pop3kpl w 16 Lip 2008, 10:56

Przemek77 napisał(a):Z fajnych, bardzo urealniających rzeczy w OL jest to, że NPC-e nie stoją jak kołki tylko sobie łażą i to nie tak jak np. Krugłow czy Kret ("sztucznie") ale normalnie sobie spacerują gdzie ich nogi poniosą.

Racja ja w kordonie spotkałem nie daleko obozu kotów 3 wojskowych idących ulicą. Wziąłem samochód i wszystkich przejechałem bo potrzebowałem broni(to był sam początek gry). Po paru godzinach obóz kotów zaatakował cały batalion wojska :) Nie wiem czy miałem na to wpływ. Jeżeli chodzi o bugi to np. ostatnio miałem coś takiego, że wszyscy z obozu kotów(bez sida) Zbiegli się w jedno miejsce i przez jakieś 15 minut patrzyli i strzelali w niebo ciągle :)
pop3kpl
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 03 Cze 2008, 15:37
Ostatnio był: 22 Sty 2022, 14:27
Kozaki: 0

Postprzez CLEAR SKYline w 16 Lip 2008, 11:09

Co do wojskowych, to normalka. Widzą, że patrol nie wraca, to ruszają ich szukać. Na vanilli chyba musieli to widzieć.
Co więcej, teraz można w końcu zarżnąć kolesia kosą tak, że nikt tego nie zauważy, choć czasem wszyscy wstają, robią ruch, przeładowują broń i siadają spowrotem, co wygląda dość śmiesznie.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez dorian w 16 Lip 2008, 11:41

Wszystko póki co jest cacy, ale chyba w żadnym modzie nie widziałem jednego, a uważam, że dodałoby to smaczku jeszcze bardziej do gry - a mianowicie jak trafiamy kolesia, czy mutanta to pada on na glebę, po czym jest martwy i tak "sterylnie" sobie leży.
A fajnie by było gdyby spod niego krew się sączyła mniej lub bardziej i leżałby w kałuży krwi właśnie. Nie mówiąc już o odstrzeliwaniu członków (bez skojarzeń tylko!!!) łącznie z głową.Taki SPAS-12, albo TOZ-34 świetnie się do tego nadają.Wtedy dopiero by było widać jakiego dokonaliśmy dzieła zniszczenia, he, he.
Niby drobiazg, ale im więcej takich rzeczy, tym gra jest bardziej barwna, nieprawdaż :P
P.S. Oczywiście są bryzgi krwi na ściany jak kolesie przy nich stoją, ale chodzi mi o to jak padają na glebę :P
Mutanty mogłyby być trochę mniej odporne na kulki, w końcu nie noszą kamizelek kuloodpornych...
Poza tym spoks.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez Przemek77 w 16 Lip 2008, 11:44

Takie coś to już chyba musiałaby byc ingerencja w sam silnik gry. Z tego co wiem silnik STALKERA nie przewiduje "fragmetacji" przeciwników i ich zwłok....
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Postprzez dorian w 16 Lip 2008, 14:03

Wiecie może jak zmniejszyć nieco celność broni w tym modzie, bo chyba każdy strzał trafia jak sie dobrze przyceluje. Który plik za to odpowiada?
Po zmianie nie powinno to chyba wpłynąć na płynność moda?
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez Michu w 16 Lip 2008, 14:09

Bardzo mi się podoba, że gram teraz na 1280x1024, a gra nie zalicza żadnych ścin. Podoba mi się HUD i celownik, do tego zmieniona jest płynność kamery. Nie chodzi tak sztywno, tylko bardziej się '''rozpływa''. Bajer!. Poza tym mod jest prześwietny, klimat, ciemności, mocniejsze mutanty, trudniejsza rozgrywka :D. Jak zawsze nie mogłem ominąć rozwałki pod mostem w kordonie, o dziwo tym razem było mi cholernie trudno ze względu że te patałachy rzucały grantami. Wbiłem się na górę mostu, i co lepsze nadal próbowali we mnie nimi rzucić... spadały na nich, efekt wiadomo jaki był :D. Ten mod to czysta przyjemność, lepsze od podstawki. Brawo :). A zostało mi jeszcze dużo do obczajenia, dopiero co wychodzę z podziemi.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość