[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez CLEAR SKYline w 24 Cze 2008, 21:54

Skoro ma tylko ją rozszerzyć, to chyba lepiej mieć grunt w postaci spolszczenia do tego momentu, niż pisać od zera.
Chłopaki robią trochę jak GSC i pewnie PS 2.0 nie zobaczymy przed CS-em
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Dwaxel w 24 Cze 2008, 21:59

Pograłem trochę w moda i oto kilka uwag (mam nadzieję, że się nie powtarzam po nikim):
Modzik jako taki - rewelacja. Wreszcie coś naprawdę nowego. Od czasu pierwszego przejścia Stalkera nie miałem tyle radochy. Motyw z tajemniczą organizacją i odnajdywaniem papierów świetny.

Drobne bugi, które zaobserwowałem:
-noc w barze, zaczyna się blowout i nagle... księżyc na moich oczach odjeżdża z nieba, by zrobić miejsce dla czerwonych chmur :]. Po blowoutcie jakby nigdy nic wjechał dostojnie na swoje prawowite miejsce :)
-w podziemiach x16 padał deszcz (wiem, że ktoś o tym wspominał, ale w związku z wątpliwościami potwierdzam, że coś takiego istotnie się dzieje)
-coś dziwnego z cieniami - jak się obracam, to czasami "kontem oka" widzę cień w kształcie prostokąta, który się przesuwa wraz ze mną. Przed zainstalowaniem moda tego nie miałem, ale nie grałem też dotąd na patchu 10005, więc nie wiem, czy to na pewno wina moda.

Kilka uwag ogólnych:
Część dokumentów jest trochę zbyt dobrze schowana, tudzież zbyt trudno trafić na informacje o nich. Fajnie by było, gdyby lokację każdego dokumentu dało się wywnioskować na podstawie wskazówek, a nie przeczesywania całego terenu aż do przesady (SPOILER np. zamknięty pokój w Dark Valley).
Poza tym mam wrażenie, że AI jest głupsze niż dotąd. Często natykałem się na wrogów, którzy nie otwierali do mnie ognia, mimo iż ewidentnie powinni mnie widzieć już od jakiegoś czasu (gram na Veteranie).

Aha i na koniec ciekawostka - jak przetransportować tonę sprzętu, bez biegania ciągle w kółko (raz jeszcze mam nadzieję, że się nie powtarzam po nikim). Wystarczy przygotować sobie w jednym miejscu kupkę pozbieraną z danej lokacji (np. ja taką sobie zrobiłem po wytępieniu Wolności), po czym podjechać do tego miejsca samochodem, stanąć zaraz obok, by przy wysiadaniu lądowało się w zasięgu kupki. Następnie zebrać wszystko (bez odchodzenia od samochodu) i wsiąść do wozu. Można spokojnie pojechać do granicy mapy, gdzie można się wypakować i już bez mordowania kogokolwiek pokonać znacznie mniejszy dystans pieszo na kilka razy (w tej konkretnej lokacji nie udało mi się przejechać samochodem przez "portal" do następnej). Warto też zostawić wszystko z wyjątkiem pistoletu i kilku apteczek "na wszelki wypadek", w Barze. Dzięki temu można jednorazowo wziąć więcej. W 15 minut i 4 kursy zarobiłem w ten sposób 150K RU :)

---
Edit:
Aha, bo zapomniałem - nie widzę też sensu w przedłużeniu wyjść z lokacji. Ot, musi człowiek dreptać dalej, co na dłuższą metę bywa irytujące, zwłaszcza, że nie wszędzie się da samochodem dotrzeć.
Ostatnio edytowany przez Dwaxel, 25 Cze 2008, 18:18, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Dwaxel
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 31 Lip 2007, 20:17
Ostatnio był: 12 Wrz 2014, 18:49
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Postprzez Adam w 25 Cze 2008, 16:14

Po paru kolejnych minutach gra się stała po prostu polem minowym bugtrapów. I jeszcze na dodatek Horror Time! Nie można spać 5 minut przed rozpoczęciem Horroru.

Horror Time w Priboiu. Owned. - Inf.

Edit:
Krzyki, piski, zmiana pogody, mutanty, mocne promieniowanie i wszyscy wokoło mdleją. To dokładnie przeżyłem o północy w magazynach wojskowych. Koszmar :(

W magazynach są takie jazdy, a czemu to tylko Dez0wave wie. - Inf
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Postprzez CLEAR SKYline w 26 Cze 2008, 00:20

Dwaxel napisał(a):Aha i na koniec ciekawostka - jak przetransportować tonę sprzętu,[...](w tej konkretnej lokacji nie udało mi się przejechać samochodem przez "portal" do następnej. Warto też zostawić wszystko z wyjątkiem pistoletu i kilku apteczek "na wszelki wypadek", w Barze. Dzięki temu można jednorazowo wziąć więcej.


Z magazynów ciężko się wydostać do baru, bo te maszyny blokują drogę, ale już z baru na wysypisko łatwiej, choć nie wiem czemu po załadowaniu levelu Niva lubi polewitować(zaraz obok są anomalie, choć efekt jest inny- powoli odlatuje).
Też zostawiam wszystko, poza pistoletam (tym najlżejszym) i 1 apteczką oraz artefaktem na sprint, w barze, jednak nie tak jak wszyscy- w barze, tylko przy rogatce od wysypiska (w barze kradną - włożyłem broń, gadam z ziomkiem, wracam, a broni nie ma).

Przedłużenie najbardziej odczuwalne jest w barze i magazynach, jednak to drugie można obejść. Wystarczy podejść do siatki z drutem kolczastym, gdzie łączy się z innym rodzajem ogrodzenia (na wzgórzu koło anomalii elektro, za obozem Czachy). "Pocierając" się o nią załączy się pytanie o "reloading"
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Adam w 26 Cze 2008, 11:47

Image

Dziwne... :). Monolit niedaleko hangaru.

Image

Tylko z tym modem udało mi się uchwycić sławną scenę leżącego stalkera w ognisku.
Poza tym Strielok ma twarz Maksa, a dowódca najemników w Agropromie ma twarz Wilka, a na jego zdjęciu jest koleś w SEVA'ie.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Postprzez Crisu w 26 Cze 2008, 12:26

Monolit na Wysypisku? Nie dziwne, a normalne.
Pogadaj z Barmanem, on wie na ten temat co nie co.

Zaskoczyć Cię może baza Wolności. Chyba wiesz kogo możesz tam spotkać/zabić?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Polski zolnierz w 26 Cze 2008, 14:50

Hah mnie też wtedy wcieło, a jak spojrzałem na PDA to już nie xP.
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez Adam w 28 Cze 2008, 20:25

No, no. Jantar wygląda jak z prawdziwego zakończenia:
Image

Jak w Wietnamie :)

Poza tym Kugłow jest w X16, a na drodze do bunkra naukowców stoi jakiś Profesor. No -CRISTO-, przetłumaczyłeś?
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Postprzez Crisu w 28 Cze 2008, 20:31

Nie, ponieważ miałem formata i nie mam zainstalowanego Stalkera, a co za tym idzie - Priboia brak.

Ale podpowiem - oni sami nie wiedzą dlaczego pojawił się tram Monolit.
Chciałem zobaczyć co odpiszesz po przeczytaniu info w grze, ale widzę, że się nie udało.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Adam w 28 Cze 2008, 20:52

Screeny Blowoutu w Priboi:
Image

Image

Image

Image

Image

U Sacharowa do nie przez emisję, spowolnienie było, gdy wychodziłem z bunkra i napływ zombie na PDA.
Ostatnio edytowany przez Adam, 29 Cze 2008, 13:15, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Postprzez CLEAR SKYline w 28 Cze 2008, 21:28

Przy Horror Time nie ma skoków radiacji i czerwonego nieba, za to wizja jest przyszarzona i lekko śnieży.
Coś jak na 1-szym screenie, tylko bez efektu WD (czyt. WuDy).

PS: Też chcę uran
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Postprzez Wet77 w 07 Lip 2008, 14:11

Ja też czekam na wersję PL moda. Mam nadzieję, że wyjdzie przed dodatkiem CS.
Wet77
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 21 Gru 2007, 20:40
Ostatnio był: 09 Kwi 2009, 14:25
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość