[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Rasalom w 11 Cze 2008, 10:44

Oto trzecia (i chyba ostatnia "made by me") wersja spolszczenia.
W poprzedniej pominąłem opisy zmodyfikowanych artefaktów (zostawiłem je na później i o nich zapomniałem)

SFX

oraz

archiwum winrar

Jeśli by się okazało, że pokręciłem coś w nazwach artefaktów (np. Kulebiak okazuje się Jeżowcem, etc. Może to wystąpic w przypadku 3 artefaktów: Kulebiak, Jeżowiec i Błona.) To wszystkie nazwy artefaktów i receptur znajdują się w pliku :

gamedata\config\text\pol\string_table_items.xml

I tam należy zmienic ten błąd. (ew. dac mi znac, a ja to poprawię).
Ostatnio edytowany przez Rasalom, 11 Cze 2008, 12:35, edytowano w sumie 1 raz
Wait for me dragon,
we'll meet in the sky
by fire
and magic I am sworn
Hell is calling! We cannot be denied
fly to the blackness of the storm
Image
Awatar użytkownika
Rasalom
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 29 Kwi 2008, 12:01
Ostatnio był: 06 Lut 2015, 10:06
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez dorian w 11 Cze 2008, 11:14

Rasalom, na pewno wypróbuję, ale mam pytanie - teksty w pda są o.k. jeśli chodzi o same opisy broni, artefaktów itd, ale czy możesz poprawić w pda opisy po angielsku typu: przeznaczenie przedmiotu - description , take all (np. jak się przeszukuje zwłoki to może można zrobić, żeby było weź wszystko, czy zabierz wszystko, a nie take all) :?:
Chodzi mi o to, żeby w ogóle całe pda, wszystkie teksty i wyrazy były po polsku.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez Rasalom w 11 Cze 2008, 11:46

Dziwne...
U mnie są po polsku...
Jedyne napisy po angielsku które mam, dotyczą spania. "Sleep for X hours"
I pomimo usilnych chęci nie udało mi się tego zmienic...

Jaką masz wersję gry, mody etc.?
Wait for me dragon,
we'll meet in the sky
by fire
and magic I am sworn
Hell is calling! We cannot be denied
fly to the blackness of the storm
Image
Awatar użytkownika
Rasalom
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 29 Kwi 2008, 12:01
Ostatnio był: 06 Lut 2015, 10:06
Kozaki: 0

Postprzez dorian w 11 Cze 2008, 12:02

Gram na 1.3.2 + patch 1.0005 z tym że go mocno zmodowałem, czyli dograłem szereg innych modów i na 2.0 też tak chyba miałem, więc myślę, że to chyba one jednak mieszają te wyrazy.Poza tym jak na razie idzie dobrze.Niby to aż tak nie przeszkadza, ale jakby to było można zmienić, to by było o.k.
I przypomniałem sobie - i to może być przyczyną - nie podobał mi się wygląd pda w tym modzie , więc go wywaliłem i wstawiłem fajny pda-samsung z Inferno i myślę, że takie wstawki właśnie mogą zamieszać teksty, albo pojedyncze wyrazy.
Kosę z kolei mam z abc moda, a rękawice na rękach z moda Stalker Arms ze strony funday :wink:Wgrałem też Nuclear Spring i moda na tekstury giwer.
Raz kiedyś próbowałem zagrać na Winter Mod i nawet nie był zły, ale lecący śnieg miejscami był tak gęsty i lekko świecący, że nic prawie nie było widać, a jak już wszedłem do pomieszczenia i padał również przez ściany to sobie odpuściłem :(
Ostatnio edytowany przez dorian, 11 Cze 2008, 12:20, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez Rasalom w 11 Cze 2008, 12:19

Tia...
Problem w tym, że najprawdopodobniej instrukcje w takowym zestawie mogą miec inne nazwy. I choc w tych moich pliczkach są napisane poprawnie, to po prostu są ignorowane...

Najprościej będzie zrobic coś takiego:

Wejdź do
gamedata\config\text\eng\string_table_general.xml
lub
gamedata\config\text\eng\uii_mm.xml (ale powinno byc w general)
i zmień tekst w odpowiedniej linijce z eng. na pl.

Wystarczy użyc opcji znajdź w edycji.
Tylko pamiętaj, by zmienic teksty zawarte pomiędzy wyrażeniami <text> a </text>
Wtedy zmieniasz wyświetlany tekst, a w pozostałych przypadkach zmieniasz nazwy instrukcji.
Zapisz zmiany w pliku i odpal grę ponownie...
Powinno pomóc...
Ostatnio edytowany przez Rasalom, 11 Cze 2008, 12:31, edytowano w sumie 1 raz
Wait for me dragon,
we'll meet in the sky
by fire
and magic I am sworn
Hell is calling! We cannot be denied
fly to the blackness of the storm
Image
Awatar użytkownika
Rasalom
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 29 Kwi 2008, 12:01
Ostatnio był: 06 Lut 2015, 10:06
Kozaki: 0

Postprzez dorian w 11 Cze 2008, 12:25

Dzięki, myślę że dam radę, bo już kiedyś zmieniałem chyba właśnie w tych plikach opisy typu amk_metka, czy opis śpiwora na opisy polskie i mi sie nawet udało.

- - -

Rasalom - no niestety, grzebałem w tych plikach, co podałeś i nie pomogło, ale może dlatego, że źle ci podałem o co chodzi, sory.
Teksty w pda są o.k., tylko podczas przeszukiwania zwłok, czy czegokolwiek pojawia się ekran: w lewym rogu okno ze Stalkerem w prawym okno z tym, kogo/co przeszukujesz, albo aktualnie z kim gadasz i niżej jest: Item/description/take all/ dla odpowiednich rubryk i właśnie o to mi chodziło, czy nie można tego zmienić i gdzie na polski. :?:
Poza tym, jak już wróciłem do Sida w Kordonie z pendrajwem to mi zalicza zadanie i po mojej odpowiedzi, że pendrajw jest TUTAJ, pojawia się jakiś niezrozumiały tekst typu ....._....._.....doc_555511111, albo jakoś tak (nie pamiętam) i dopiero jak się na niego kliknie, to dalej tekst jest w PL.
Wiesz może jak zmienić te opisy i ten tekst również, żeby było w PL wszystko. :D :?:
Sory, że tyle tych pytań, ale może wiesz też, gdzie można zmienić i który to dokładnie plik, żeby księżyc w nocy był z wersji OL 2.0, bo ten jest dużo lepszy, a tych plików odpowiadających za wygląd nieba jest kilka ?
Pozdro,

Edytuj posty! -C17
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez Rasalom w 12 Cze 2008, 11:36

To mi tera cwieka zabiłeś...

Zróbmy tak.
Zrób sobie sejwa przed tym miejscem, wejdź do pliku :
gamedata\config\text\pol\stable_dialogs_escape.xml
(najpierw zrób jego kopię zapasową) i usuń wszystko pomiędzy instrukcjami:
<string_table>
a
</string_table>
Zapisz zmiany i odpal sejwa.
Następnie spisz na kartce to, co pojawia się w miejscu dialogów i mi to podaj.
na tej podstawie zmodyfikuję plik i ci go prześlę albo na maila, albo dam linka, bo innego wyjścia nie widzę...

Jak mówiłem (i podkreślałem), to spolszczenie może nie działa poprawnie z innymi wersjami, jak moja...
Wait for me dragon,
we'll meet in the sky
by fire
and magic I am sworn
Hell is calling! We cannot be denied
fly to the blackness of the storm
Image
Awatar użytkownika
Rasalom
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 29 Kwi 2008, 12:01
Ostatnio był: 06 Lut 2015, 10:06
Kozaki: 0

Postprzez Kriston w 15 Cze 2008, 20:46

Czy ktoś wie czy w OL jest AK47 ? a jeśli nie czy można go jakoś zaimplementować? :)
"...jestem i zawsze będę tym kim byłem..."
Awatar użytkownika
Kriston
Stalker

Posty: 97
Dołączenie: 17 Lip 2007, 14:53
Ostatnio był: 16 Sie 2017, 21:45
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Postprzez Macikoski w 16 Cze 2008, 11:59

jak poprawnie zainstalować moda?

- - -

Sorry za doubla.Kiedy instaluje OL przez smart mod manager ipóźniej włączam grę to mi wywala bug trap.Co jest nie tak?

I nie sorry tylko edytuj. -C17
Macikoski
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Paź 2007, 16:22
Ostatnio był: 21 Wrz 2008, 09:42
Kozaki: 0

Postprzez Elvis Scatter w 16 Cze 2008, 12:14

Macikoski napisał(a):Sorry za doubla.Kiedy instaluje OL przez smart mod manager ipóźniej włączam grę to mi wywala bug trap.Co jest nie tak?


Jaką masz wersję gry? Masz zainstalowane jakieś mody?
Awatar użytkownika
Elvis Scatter
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 23 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 27 Cze 2016, 11:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 8

Postprzez Macikoski w 16 Cze 2008, 12:18

1.0005 i Faiakes mod miałem go ale i tak nie działa.I kied kopiuja gamedata moda to w pewnym momencie kopiowania gamedata do folderu ze stalkerem , pojawia się niebieski ekran i jakieś litery nastepnie komputer resetuje się.
Macikoski
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Paź 2007, 16:22
Ostatnio był: 21 Wrz 2008, 09:42
Kozaki: 0

Postprzez Elvis Scatter w 16 Cze 2008, 18:58

Macikoski napisał(a):1.0005 i Faiakes mod miałem go ale i tak nie działa.I kied kopiuja gamedata moda to w pewnym momencie kopiowania gamedata do folderu ze stalkerem , pojawia się niebieski ekran i jakieś litery nastepnie komputer resetuje się.


Uhuhu... to nie od gry. Reinstalka systemu i tyle. Poza tym Oblivion Lost jest rozbudowanym modem, na którym nie powinno instalować się modyfikacji. Do OL 2.0 istnieje patch, by grać na wersji 1.0005.
Awatar użytkownika
Elvis Scatter
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 23 Maj 2008, 13:05
Ostatnio był: 27 Cze 2016, 11:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości