[Innovation Mod]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu nowego tematu, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Wybierz nazwę dla moda

Ankieta zakończyła się 03 Maj 2008, 17:40

Innovation Mod = Inno-MoD
44
71%
Gatean Mod - od s
9
15%
BSM - Bold Stalker Mod
8
13%
BIM - Bold Innovation Mod
0
Brak głosów
McMoD
1
2%
 
Razem głosów : 62

Postprzez Kacperxy w 09 Maj 2008, 19:21

Jeżeli model ma wyglądać tak samo, a być użyty do czego innego to ja mogę go zrobić.

EDIT: Jednak nie mogę.
Ostatnio edytowany przez Kacperxy, 09 Maj 2008, 19:37, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Kacperxy
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 18 Sie 2007, 15:52
Ostatnio był: 03 Maj 2020, 00:58
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Infernal w 09 Maj 2008, 19:29

Szkoda, że modeli nie da się po prostu kopiować. Ale cml chyba dałby radę. Czekamy na jego wypowiedź. ;)
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez cmlPL w 09 Maj 2008, 21:14

Tak tak, moge zrobić model, pod względem, że ludzie - dajcie mi ogólny wygląda tych artefaktów to porozmawiamy inaczej xD Nie wiem co mam wymodelować. Moge zrobić te artefakty, tylko powiedzcie jak mają wyglądać. Jakiś Concept lub coś w tym stylu.
cmlPL
Łowca

Posty: 468
Dołączenie: 19 Sie 2007, 21:33
Ostatnio był: 06 Paź 2013, 05:06
Miejscowość: Niedaleko KowKa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Postprzez Infernal w 09 Maj 2008, 21:33

Pod opisami masz do jakiego artefaktu to ma być. Zaraz Ci wyślę na gg ogf'y jak znajdę. ;)
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!

Infernal
Wygnany z Zony

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Towarzysz Lenin w 09 Maj 2008, 23:08

No - nowe dźwięki działają cycuś. Fajny klimat robią, zwłaszcza moja największa duma, odgłosy blowoutów.

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez Missile w 10 Maj 2008, 15:47

Myślałem, że nie trzeb grzebać w spawnie, ale jednak się myliłem :D Jednak już zrobiłem 3 artefakty: Lupę, Mentan oraz Rubid. Myślę, że zrobię ich więcej, ale będą wytwarzane przez stare anomalie - chcę, żebyśmy mieli na prawdę duży dylemat co przypiąć do pasa. Myślałem też, żeby móc kupić u Handlarzy szersze pasy na artefakty: na początku mielibyśmy taki na 5, potem do kupienia u Sida na 7, u Barmana na 10, a u Sacharowa na 13. Jednak jak to zrobić póki co nie wiem. Zajmę się tym, jak skończę robić wszystkie artefakty i spawn samochodów oraz mutantów. Czekam jeszcze na nowe modele dla artefaktów od cmlPL. Gdyby udało się zrobić 4 artefakty do nowych anomalii i dodatkowo z 5 do starych to by było świetnie. Aha, ktoś pisał, czy zrobimy takie itemki jak były w ABC: np. cacko zwiększające naszą nakładkę kuloodporną itp. Zrobimy.
Lupa i Mentan

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Missile w 11 Maj 2008, 12:29

Ok, tamte artefakty już zrobione. Czekam jeszcze na ich modele OGF. Oto kolejne pomysły na artefakty:
Dodatkowe artefakty Spalacza:
Infernal (Infernal)- walcowaty, żółty artefakt, który chroni ciało przed różnego rodzaju wybuchami. Dosyć pospolity. Cena: 1400 Rubli. +5 Eksplozja
Tentakula (Tentacula) - okrągły, zielonawy artefakt. Pokrywa ciało przezroczystą substancją, która chroni przed ciepłem. +5% Oparzenia +10% Eksplozja Cena: 2300 Rubli
Dodatkowe artefakty Elektro:
Rakieta - (Missile) Często spotykany artefakt o podłużnym kształcie koloru niebieskiego. Mimo, że nie jest zbyt drogi Stalkerzy bardzo cenią sobie jego właściwości - przyspiesza wymianę gazową przez co z kolei powoduje szybsze odzyskiwanie energii. Cena: 1600 Rubli. + 10% Szybkość regeneracji energii
Silas (Silas) - Nieco rzadszy od Rakiety, jednak ma te same właściwości co ona - szybciej przywraca siłę. Pomarańczowy, okrągły, płaski artefakt. +20% Szybkość regeneracji energii. Cena: 2200 Rubli.
Dodatkowe artefakty Karuzeli:
Jad (Venom) - Stożkowaty, zielony artefakt. W małym stopniu zapobiega różnego rodzaju oparzeniom. +5% Oparzenia chemiczne +3% Oparzenia Cena: 2200 Rubli
Deszcz (Rain) - Zielono-pomarańczowy artefakt o dziwnym kształcie. Ma właściwości podobne do Jadu, lecz w większym stopniu zapobiega oparzeniom. + 10% Oparzenia chemiczne +8% Oparzenia

Co o tym myślicie? Macie może jakieś pomysły?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez pripyat w 11 Maj 2008, 14:09

Missile
Przyszła mi na myśl ciekawa opcja..a gdyby tak umożliwić modyfikację parametrów broni(głownie celność i zużywanie, oraz siłę rażenia) poprzez dodawanie doń artefaktów
??
Można by wymyślić jakieś kilka artefaktów np.z 5 tylko do broni :P
i mocować je do spluwki...jak np tłumik.
Np.
dajmy na to artefakt Optio...zwiększałby celność spluwy o 15% towarzyszyłby mu efekt jak w anomalii elektro...Np przy przeładowywaniu...
Jak myślisz??
Awatar użytkownika
pripyat
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 15 Cze 2007, 10:30
Ostatnio był: 21 Lip 2024, 00:03
Miejscowość: Enklawa wolnych Stalkerów w GruCity
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Postprzez Missile w 11 Maj 2008, 14:16

Bardzo ciekawy pomysł. Ulepszanie broni jak w Bioshocku - jak najbardziej. Myślę, że da radę zrobić. Tworzę właśnie dodatkowe itemy ulepszające kombinezon, takie jak kamizelka kuloodporna, więc może i uda się zrobić ulepszacze broni. Trzeba będzie tylko trochę pomyśleć. Mam nadzieję, że nie trzeba będzie pisać żadnych scriptów...
P.S. Artefakty podane powyżej już zrobiłem. Mamy ich więc teraz łącznie 10. Do tego dojdzie drugie tyle ulepszaczy kombinezonów i będzie git.
Tak! Już chyba wiem jak to zrobić! Jeśli się uda to będzie to 1 mod z czymś takim...
A jednak nie działa... Zrobiłem addon dodający siłę karabinowi, który wygląda jak tłumik. Wszystko jest ok, można go kupić, jednak nie chce się podczepić do AK74 mimo, że ustawiłem "relacje" na 2 - czyli wymienny. Ale będę jeszcze próbował.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Bartas w 11 Maj 2008, 15:54

No, mamy 15 nowych ksywek, prosto z forum,. Mam nadzieję, że się spodoba, konkretnych osób wymieniać nie będę, poczekajcie do premiery :D .
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Crisu w 11 Maj 2008, 16:00

Ale możesz chyba powiedzieć czy zmienione ksywy należą do ważnych osób w grze (a raczej fabule, typu Sidorowicz, Barman...) czy Stalkerów?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Fred w 11 Maj 2008, 16:00

Zapewne są to stworzyciele moda, i ci którzy rzucili najciekawsze pomysły.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 0 gości