X-ray engine

Na trzeźwo to możemy dyskutować tylko o ogólnych sprawach, rzekł Naznaczony, wychodząc z baru.

Re: X-ray engine

Postprzez cep_bojowy w 19 Lip 2011, 20:13

Na razie nie wiadomo.
Awatar użytkownika
cep_bojowy
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 18 Lip 2011, 12:52
Ostatnio był: 14 Lip 2014, 23:08
Miejscowość: R'lyeh
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 25

Reklamy Google

Re: X-ray engine

Postprzez djcycu w 19 Lip 2011, 21:32

A co to ma do rzeczy jak się będzie nazywał? Martwił bym się raczej o to co będzie oferował. Ja myślę że będzie to X-Ray 2.0 tak aby nadać smaczku :P Ale to tylko moje przypuszczenia bo zupełnie nic o nowym Stalkerze nie wiemy prócz tego co ujawnili twórcy w wywiadach.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: X-ray engine

Postprzez tomasz4815 w 26 Lip 2011, 18:42

Tak główną zaletą X-Ray'a jest łatwość modyfikacji aczkolwiek nie wynagrodzi to kiepskiej optymalizacji czy też ogólnej słabej stabilności. Zgadzam się z "djcycu" nazwa nie ma nic do rzeczy. Engine może zwać się nawet i X-Ray, a może nie mieć nic wspólnego z nim.
P.S Ciekawe jak by wyglądał stalker na CRYENGINE 3?! :E
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: Wczoraj, 15:37
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: X-ray engine

Postprzez RetroSTALKER w 18 Cze 2024, 17:24

Witajcie wszyscy.
Mam problem z X-Ray engine i nie wiem jak się go pozbyć. Obecnie grałem w Czyste niebo (do godziny temu). Przystąpiłem do frakcji WOLNOŚĆ i zacząłem etap zdobywania Agropromu. Kilka razy musiałem przejść do bazy Wolności, jak już z nimi wszystko ogarnąłem i wróciłem do Agropromu, nagle ów engine wyrzuca mnie z gry. Odinstalowałem grę i ponownie ją zainstalowałem. Problem się pojawia za każdym razem. Gra jest oryginalna, kupiona za EURO przez sklep steam.
Proszę o pomoc :)
RetroSTALKER
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 18 Cze 2024, 17:04
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: X-ray engine

Postprzez KoweK w 18 Cze 2024, 17:35

Zły temat/dział, ale najpierw przeczytaj to i zapostuj, co tam znajdziesz

Kod: Zaznacz wszystko
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1476

Re: X-ray engine

Postprzez RetroSTALKER w 18 Cze 2024, 19:03

Przeszukałem podane przez Ciebie lokalizacje i w żadnej z nich nie mam, jedyny jaki znalazłem zawiera coś takiego:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S9, 2394.00 mhz, 20-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 28332 files cached 33 archives, 5282Kb memory used.
Init FileSystem 1.323324 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* [win32]: free[4024576 K], reserved[83872 K], committed[85792 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9359 K], process heap[740 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4440 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:11A0]: NVIDIA GeForce GTX 680M
* GPU driver: 10.18.13.5474
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3706 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x720
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Unable to find InstallUserName entry in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\sounds\music\wasteland2.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1280x720
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [146 ms]
* MEMORY USAGE: 111789 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1280x720
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [164 ms]
"c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 123281 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    1020 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Unable to find InstallUserName entry in registry
! Player name registry key (InstallUserName) not found !
* phase time: 1045 ms
* phase cmem: 116230 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 116 ms
* phase cmem: 101579 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 101579 K
Wczytywanie zapisanej gry "odnova.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11568 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 24152 objects are successfully loaded
* Game odnova is successfully loaded from file 'c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\savedgames\odnova.sav' (3.407s)
* phase time: 3407 ms
* phase cmem: 154967 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 155027 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 155060 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 155060 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 2327 ms
* phase cmem: 224759 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 168 ms
* phase cmem: 225821 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 14563 verts, 455 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 32654 verts, 1020 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60931 verts, 1904 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 346542 indices, 676 Kb
* phase time: 40 ms
* phase cmem: 226000 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 229163 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10614 v(20), 5612 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(207K), IB(32K)
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 229163 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\levels\darkvalley\level.hom
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 229368 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 229368 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 229368 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 533, 187123 K
* t-report - lmap: 14, 14337 K
* phase time: 676 ms
* phase cmem: 261971 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 39 ms
* phase cmem: 261971 K
* [win32]: free[3078952 K], reserved[124828 K], committed[990460 K]
* [ D3D ]: textures[220436 K]
* [x-ray]: crt heap[261971 K], process heap[22896 K], game lua[93837 K], render[183 K]
* [x-ray]: economy: strings[15250 K], smem[1050 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\sounds\characters_voice\human_02\dolg\fight\backup\backup_4.ogg
! [LUA][ERROR] ERROR: object 'val_space_restrictor_quest_bandit_spy': activate_by_section: section 'sr_idle@6' does not exist
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...\common\stalker clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:
RetroSTALKER
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 18 Cze 2024, 17:04
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: X-ray engine

Postprzez KoweK w 18 Cze 2024, 19:32

Grasz z modem?
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1476

Re: X-ray engine

Postprzez max1071 w 19 Cze 2024, 14:09

CS jest pełen błędów.
mały offtop... podczas gry(testowania) w ZP. natknąłem się na zabugowane miejsce pri_b306 otóż tam podobnie jak tutaj tylko gra nie może znaleźć niby określonej ścieżki.. wku** otwieram spawn a tam brakowało flag co do waypointu więc ....
tutaj może być podobnie albo brakuje sekcji albo droga do niej jest wypaczona i trzeba naprawić.
sprawdzę pliki i dam znać w update.

----
i mamy upd:
otóż kolega gra na modzie complete z tego wynika na redicie już jest wątek o tym
otwórz:

Crash when entering dark valley with clear sky complete mod
Reddit
https://www.reddit.com › stalker
·
Tłumaczenie strony
18 lut 2022 — [LUA][ERROR] ERROR: object 'val_space_restrictor_quest_bandit_spy': activate_by_section: section 'sr_idle@6' does not exist. FATAL ERROR.
Awatar użytkownika
max1071
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 04 Gru 2010, 13:07
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 14:11
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 24

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości