S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Dawid0ss w 21 Sty 2022, 13:28

KoweK napisał(a):No w sumie zainwestowałbym swój czas w zmianę forum i strony tylko jest jeden problem - forum umiera z roku na rok, mimo tego że w świecie stalkera coś się dzieje. Do tego S2 nie będzie raczej wspierało modyfikacji (wtedy myślałem, że mody będą na 100%), więc tym bardziej forum nie będzie jakoś często odwiedzane. Zostają jedynie rozmowy o pierdołach, ulubionych momentach, frakcjach itd.

Według mnie forum wcześniej czy później i tak umrze, ponieważ facebook i te je*ane grupki do tego doprowadzają, ludziom nie chce się spędzać czasu na forach, bo mają wszystko pod ręką na fb.

To już na 100%, że Stalker nie obsłuży modów ?

Aby forum żyło, potrzebne są nowe gry, a tej nie ma od ... 2009 roku. U mnie Zew Prypeci z dysku nie schodzi. Gram co jakiś czas dla wyluzowania (obecnie Complete + Absolute Nature). Cisza, spokój, widoczki, można odpocząć ;-)

Teraz jest szansa. Naprawdę szkoda, że odkładają to w czasie.
Ostatnio edytowany przez Dawid0ss, 21 Sty 2022, 14:08, edytowano w sumie 1 raz

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 09:51
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez tom3kb w 21 Sty 2022, 14:06

@up Jak przez tyle lat wiesz, że do Zewu jest tylko Complete i AN to równie dobrze dla ciebie Stalker 2 modów nie musi obsługiwać, bez różnicy :D
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 00:01
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Dawid0ss w 21 Sty 2022, 14:07

tom3kb napisał(a):@up Jak przez tyle lat wiesz, że do Zewu jest tylko Complete i AN to równie dobrze dla ciebie Stalker 2 modów nie musi obsługiwać, bez różnicy :D

Hehe nie no, innych modów też próbowalem. Po prostu te konkretne zagościły u mnie najdłużej

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 09:51
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 21 Sty 2022, 20:59

Dawid0ss napisał(a):To już na 100%, że Stalker nie obsłuży modów ?

Gdy robiło to stare GSC na X-Ray 2.0 (silnik przystosowany jeszcze do xboxa 360) to tak - wiedziałem, że będą mody. Teraz to wychodzi na UE5 i średnio wierzę, że społeczność będzie miała umiejętności i przede wszystkim czas, by robić modyfikacje o takiej jakości jak oryginalna gra. Chociaż ch*j wie jakiej jakości S2 będzie :E Ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.

Druga sprawa, GSC planuje płatne DLC typu nowe skórki czy nawet utwory grane przy ognisku. Myślicie, że pozwolą ot tak społeczności tworzenie takich treści za darmo? Nie wydaje mi się :E
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Dawid0ss w 22 Sty 2022, 10:15

Ok, skoro UE5 to rzeczywiście możesz mieć rację + płatne DLC

W każdym razie jest szansa, że gra będzie wyglądać na tyle ładnie, że nie będzie potrzebowała poprawek/modów.

Aczkolwiek imo Cromm Cruac potrafi poprawić każdą pogodę :kozak:

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 402
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 09:51
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez tom3kb w 22 Sty 2022, 14:17

Ale w sumie w każdej grze masz jakieś dodatkowe skórki, pancerze, broń, ,zadania w jakiś dlc, a modderzy robią to też dalej pomimo, że takie rzeczy firma wypuszcza za kasę. Obojętnie jakie przykłady Arma, Wiesiek 3 itd itp.
Także w sumie to żaden argument.

Taki prawdziwy to jak trudne jest moddowanie w UE bo nagle Rosjanie z X-Raya, w którym dłubią kilkanaście lat muszą się przestawić na coś nowego.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 00:01
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez caleb59 w 22 Sty 2022, 14:49

Chciałbym tylko przypomnieć, że nigdzie nie ma żadnego info jakoby gra po premierze miała jakieś kosmetyczne DLC dalej wydawane za kasę, to co jest w poszczególnych edycjach to jednorazowy "bonus" za preorder. Jedyne DLC jakie mają pojawić się po premierze to dodatki rozszerzające fabułę więc moim zdaniem modowanie jako takie nie powinno być zagrożone.
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 22 Sty 2022, 19:03

Co do modowania, znalazłem takie info:
Image

„Wiemy, jak ważna jest dla społeczności możliwość tworzenia modów. Dlatego część funkcjonalności będzie dostępna już na premierę gry, a pozostałą – dodamy później”.


źródło: https://centrumzony.pl/modowanie-s-t-a- ... -premiere/
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez tom3kb w 22 Sty 2022, 19:08

@edit kow3k edytował swoją odpowiedź więc w sumie moja też bez sensu.


No ja o modowaniu w obu silnikach mam zerowe pojęcie więc pytam się może o najprostsze rzeczy.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 00:01
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez doomer77 w 22 Sty 2022, 19:50

Pytanie, czy Stalker 2 będzie tych modów potrzebował i czy będziemy chcieli je otrzymywać ;)
Awatar użytkownika
doomer77
Tropiciel

Posty: 343
Dołączenie: 08 Sty 2015, 21:03
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 18:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 71

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez tom3kb w 22 Sty 2022, 19:54

No bez modów to o takiej grze zapominasz zaraz po przejściu fabuły. W takie gry gra się się dla modów :P nie na darmo ludzie robią je już kilkanaście lat od premiery każdej części. Przejście fabuly to początek zabawy.

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Dawid0ss.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 00:01
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez JE Józio Biden w 22 Sty 2022, 20:36

Jeśli myślicie, że dwójka będzie miała mody takiego kalibru jak Misery, AA 2.1, nie mówiąc już Lost Alphie, to się pewnie zawiedziecie. Prędzej bym stawiał na takie mini mody jak ma np. Wiedźmin 3- lepsze/inne teksturki, inne wyglądy postaci, więcej przedmiotów u handlarzy itp.
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
JE Józio Biden
Tropiciel

Posty: 346
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 13 Lis 2024, 14:09
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 113

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości