S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez meJKu w 24 Lip 2020, 10:25

yozue napisał(a):Nawet w tej pierwszej wersji FAQ piszę że będzie i na PC i nowym xboxie.

A gdzieś pisałem, że nie będzie na PC? :P Pisałem tylko, że zgodnie z pierwszą wersją FAQ Stalker2 miał być czasowym exem na Xboxa.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 17:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez jedrek777 w 24 Lip 2020, 15:02

Kordon rzeczywiście śliczny, ale te anomalie trochę niedomagały, jakieś sztuczne. No i nie wiadomo, czy ten trailer w ogóle jest robiony na silniku gry. Mimo wszystko - jaram się.
Awatar użytkownika
jedrek777
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 24 Lut 2013, 23:09
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 12:42
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 24 Lip 2020, 15:20

Nie wiem na ile ten obrazek to prawda, ale jeżeli jest, to wszystko co było w trailerach to tylko "cel" do jakiego będą dążyć.

Image
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Tormentor w 24 Lip 2020, 23:08

Nie mogę się doczekać, jak ukażą gameplay w 2021.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Plaargath w 25 Lip 2020, 00:59

vandr napisał(a):Kordon za to przezajekurwawyjebisty.

W rzeczy samej, wygląd miodzio. Pamiętam Twój podobny komentarz do terenu, jak Wiesiek 3 wychodził, obyś i tym razem moce profetyczne przejawiał. ;)

Ciekaw jestem, czy woda na drodze na stałe. (Był kiedyś mod podnoszący poziom kałuż przy deszczach...) I czy zależna od pogody. A przynajmniej czy zadadzą sobie tyle trudu, żeby to było coś więcej niż jeden material falujący zawsze tak samo. Słowem - na ile na serio traktują słowa o tym, że per grafika ad imersja, bo dość wyraźnie to podkreślili. Oby faktycznie odstające poziomem partikle elektry nie pokazywały nierówności tego, co dostaniemy na koniec.

vandr napisał(a):Nie zesrajcie się.

Jak podadzą jakieś fest genialności na temat nowego A-Life'a to raczej tak się stanie... (A potem drugi raz, jak wymaganiami przywalą.)
BTW - Was też ciut niepokoi, że Zona ma niby tętnić życiem? Oby to był tylko PR-talk.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez JE Józio Biden w 25 Lip 2020, 03:17

W ogóle fajnie, że w końcu pokażą prawdziwe oko Moskwy. Może niektórzy skończą pie*dolić, że to co było w Limańsku to Duga
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
JE Józio Biden
Tropiciel

Posty: 346
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 13 Lis 2024, 14:09
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 113

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 25 Lip 2020, 13:45

meJKu napisał(a):Pamiętajcie tylko ile minęło od zapowiedzi pierwszego Stalkera do jego wydania :E S

To już byś grał w dwójkę od 4 lat... bo S2 zapowiedzieli w 2010 roku.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 07 Sie 2020, 23:19

Dostałżem na mejla:
Hi! GSC Game World here:

Hi! GSC Game World here

Just wanted to express our appreciation for being with us throughout all the years. Your support is crucially important for us, and we promise to keep creating more games for your enjoyment in the future.
As a matter of fact, at the moment we are focused on bringing you the next entry to the S.T.A.L.K.E.R. series. S.T.A.L.K.E.R. 2 trailer was released at the Xbox Games Showcase just a couple of weeks ago. The announcement was a blast, and to keep you in the loop of things here are some exciting details about the event for you.

Just in case you’ve missed it:
S.T.A.L.K.E.R. 2 Official trailer #1

Here is a short list of features that we’ve announced following the trailer release:

* Seamless open world;
* Branching storyline with events unfolding according to your decisions;
* New and improved A-Life 2.0 — a proprietary life simulation system;
* Full body & face motion capture;
* Simultaneous release on PC and Xbox Series X (with console version available on Game Pass day one).

Moving to some details now.

We’ve been looking forward to your feedback and were blown away by your reaction to the trailer. The milestone of one million views was reached in a matter of hours, the announcement was picked up by all the major gaming media and our hashtag was quickly trending across the social networks. We’ve replied to thousands of messages and watched hundreds of reaction vids. This day was truly unforgettable.

Your warm reception gives us the momentum we need to provide you with a new entry to the S.T.A.L.K.E.R. series you are waiting for. As we see it, the most valuable element of S.T.A.L.K.E.R. games is a unique atmosphere of danger and isolation. And we believe that the Zone is a key part of that.

In S.T.A.L.K.E.R. 2 the Zone, this ecosystem full of mysteries, treasures and dangers, will be available to explore as one of the biggest post-apocalyptic open worlds to date. We are using Unreal Engine in synergy with photogrammetry and full body & face motion capture to pursue the most important goal — grant you the deepest immersion into the Zone.

All kinds of stories unfold within the Zone — the plot of S.T.A.L.K.E.R 2 allows you to affect the flow of events by your choices. You will be making complicated decisions resulting in both local and global consequences. The adventure is yours — so be ready to take some responsibility for your actions.

True S.T.A.L.K.E.R. fans can recall the A-Life system — a life-simulation technology that allows the Zone to live on itself. We’ve upgraded the A-Life to the 2.0 version to make the Zone even more realistic and unpredictable. This results in numerous events happening on the map even when the player is not there, making each playthrough unique.

This the biggest game and the most ambitious project we’ve worked on so far. You’ve seen just a couple of minutes from it and we will make sure to keep lifting the curtain in the future.

Our main goal is to provide you with a unique emotional experience — a world to get lost in for hundreds of hours, a place where stories happening are worth sharing with your friends, a universe that will inspire you for great creations.

We really want you to become stalkers once again.

Also, we’ve rolled out our official YouTube and Instagram, in addition to the already established communications channels. Make sure to check them out — you wouldn’t want to miss any S.T.A.L.K.E.R. 2 news:

Official Website: https://www.stalker2.com/

Facebook: https://www.facebook.com/officialstalker/

Twitter: https://twitter.com/stalker_thegame

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCk96Ja ... OBquR63iEQ

Instagram: https://www.instagram.com/stalker2_thegame/

VK: https://vk.com/stalker2

Discord: https://discord.gg/stalker

Good hunting, stalker.

Always yours,
GSC Game World team

Wrzucam, jakby kto nie dostał to niech se poczyta.

* Seamless open world; - YESSS!
* Simultaneous release on PC and Xbox Series X - YESSS!
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99, caleb59.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SewAwOw w 29 Sie 2020, 22:20

W sieci pojawił się nowy screen ze S. T. A. L. K. E. R. 2. Ten screen został znaleziony na Artstation w profilu jednego z pracowników GSC Game World Aleksieja Rysiuka.
Image
Niebieski blask już pojawił się w pierwszym oficjalnym zwiastunie S. T. A. L. K. E. R. 2. Wyraźnie widać wpływ nieznanego anomalnego blasku na pobliskie drzewa.
Aleksiej Rysiuk jest projektantem koncepcyjnym w GSC Game World. Prezentowana lokalizacja kolejowa w atmosferze i modelach wyraźnie przypomina ponurą i opresyjną Zone Wykluczenia z pierwszego oficjalnego zwiastuna S. T. A. L. K. E. R. 2.
Także jeden z menedżerów społeczności GSC Game World odpowiedział na niektóre pytania dotyczące S. T. A. L. K. E. R. 2 od graczy z oficjalnego kanału Discord. Przede wszystkim podkreślił, że Microsoft nie jest wydawcą gry. Wszystkie swoje gry GSC są wydawane niezależnie. Daje to programistom większą swobodę twórczą i minimum "biczów" podczas rozwoju. Teraz twórcy gry robią wszystko, aby nie zawieść oczekiwań graczy.
Wszystko musi być zrobione idealnie, przebić się przez sufit branży, tak jak zrobił to ten sam Wiedźmin. I wiecie co? Czujemy w sobie siłę, aby to zrobić. Może to brzmieć w duchu marketerów lub zbyt pewny siebie, ale tak nie jest. Już wiele razy mówiłem, że jestem podekscytowany tym, co widzę. Szczególnie raduje się w tym momencie moja fanatyczna część. Przed nami jeszcze sporo "roku"))

Źródło: https://www.playground.ru/stalker_2/new ... _2-1064439

Przepraszam, jeśli tłumaczenie nie było idealne:) Chcę dzielić się z polskimi braciami-stalkerami nowymi informacjami na temat gry. Zauważyłem, że nie wszystkie wiadomości są tłumaczone na polski, to smutne.
"Бляя, я маслину поймал"
Awatar użytkownika
SewAwOw
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 29 Sie 2020, 21:44
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 23:11
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 20

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Akinaro w 30 Sie 2020, 09:16

z tego co wiem jest to postproduction render, czyli jak nie patrzeć concept art a nie screen z gry.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 16:06
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Pilot w 01 Wrz 2020, 17:05

Image

Ahhhh... Klasyk.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez SewAwOw w 08 Paź 2020, 08:25

Deweloperzy S.T.A.L.K.E.R. 2 od GSC GameWorld nadal intrygują fanów gry. Tym razem opublikowali mały teaser wiaduktu Prypeć-1.
https://youtu.be/JiWGBRi2NBw
S.T.A.L.K.E.R. 2 to unikalne połączenie strzelanki pierwszoosobowej, immersyjnej symulacji i horroru z naprawdę gęstą atmosferą. Gra obiecuje zawierać jeden z największych, bezszwowych, otwartych światów w historii.
S.T.A.L.K.E.R. 2 ma na celu przedstawienie epickiej, nieliniowej historii. Wybór gracza wpłynie zarówno na efekty krótkoterminowe, jak i na wyniki globalne. Akcja gry odbędzie się w czarnobylskiej strefie wykluczenia. Co więcej, będą nowe lokalizacje wraz ze starymi.

Źródło: https://www.playground.ru/stalker_2/new ... _1-1070797
"Бляя, я маслину поймал"
Awatar użytkownika
SewAwOw
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 29 Sie 2020, 21:44
Ostatnio był: 16 Paź 2024, 23:11
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 20

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości