Podnosisz staty skradania: ciszej chodzisz, lepiej się kryjesz w krzakach, mutanty cię nie wyczuwają z daleka.
trolololo napisał(a):Podnosisz staty skradania: ciszej chodzisz, lepiej się kryjesz w krzakach, mutanty cię nie wyczuwają z daleka.
Bez sensu, czy się stoi, czy się leży, śmierdzi się tak samo mocno.
Mutanty cię nie wykrywają jak się często myjesz (albo obsmarowywujesz starosłowiańskim materiałem budulcowym wiadomego pochodzenia, co faktycznie się zdaża, jeśli chce się uniknąć wywęszenia)
Dalej bez sensu :v
Uważam że to powinno zależeć od naszych umiejętności, a nie że trzeba farmić żeby zabić nibyolbrzyma.
Brak takiego systemu powoduje że to my stajemy się w czymś lepsi, a nie nasz bohater przy pomocy cyferek.
Grzechu300 napisał(a):Takie "wbijanie" umiejętności miałoby sens, gdyby rzeczywiście było totalnie opcjonalne i nie blokowało wykonywania głównego wątku.
Akinaro napisał(a):bo w tej chwili ktoś powie że by chciał zobaczyć masło na chlebie w grze i by wszyscy tutaj wyskoczyli "no jak to! To jest bez sens! Jakie masło w zonie! Co może jeszcze piekarnie i Biedronkę chcesz?!" Tak to dosłownie wygląda
Grzechu300 napisał(a):Nie wiem gdzie Ty to widzisz, obgadujemy tylko różne opcje które i tak są teoretyczne. Bólu dupy nikt tu nie ma, forum dyskusyjne to dyskutujemy, co nie?
Akinaro napisał(a):Grzechu300 napisał(a):[...] Taki system podbijania umiejętności nie polegał by na tym że przez 3 godziny musisz napierdzielać snajperką by zdobyć umiejętność i mieć możliwość wykonania misji. Nie, był by to jedynie dodatek, którego gracz nawet by nie widział bo nie miało by to żadnego menu. Dużo strzelasz ze snajperek? Gra wynagradza cię lekką poprawą celności nie dużo, jedynie zachęca cię do dalszej gry. Dużo polujesz? Gra z czasem daje ci więcej mięsa/skóry z mutantów bo postać uczy się jak lepiej patroszyć i skórować.
Gracz sam z siebie nie ma jak lepiej to robić jak myśli @trolololo więc trzeba(można) to dać jako automatyczny boost postaci, bo to w końcu tylko gra a gracz ma ograniczone możliwości sterowania, no chyba że chcemy z tego zrobić kolejny syf z quick eventami, gdzie gracz musi klikać "E" sto razy by np zebrać mięso z mutanta...
[...]
Zwinny napisał(a):Oby tylko nie zrobili jak w zewie że amunicji jest tyle że można się w tym kąpać i jednocześnie nie ma do czego strzelać
Że też żaden stalker na to nie wpadł, mógłby zamiast zbierać artefakty to obłowiłby się amunicją i giwerami a potem sprzedawał to poza zoną
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość