S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez kajzerPL w 17 Maj 2018, 17:42

Dobrze się dzieje. Wierzę w to, że tym razem się uda i doczekamy po latach kontynuacji serii. Myślę, że dzięki obecnie panującej modzie na chekie breki, słowiańską kulturę itp. co widać w internetach oraz głód starych graczy koszt produkcji się zwróci. Pytanie jak duże będą wprowadzone zmiany i czy klimat starszych części zostanie zachowany.
Widzew nigdy nie zginie!
Awatar użytkownika
kajzerPL
Stalker

Posty: 110
Dołączenie: 13 Sie 2012, 13:58
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 22:44
Miejscowość: تونس
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 38

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Akinaro w 17 Maj 2018, 17:49

Iwaszka napisał(a):Ja jeszcze dodam tylko że mam tylko 1 marzenie żeby to był reset serii z wywaleniem z "kanonu" wszystkiego co niespójne i nielogiczne oraz infantylne z powodu lat w jakich wychodziła jedynka.



Jak byśmy mieli wywalać wszystko co nielogiczne w kanonie to ze S.T.A.L.K.E.Ra zostały by tylko .... kropki :caleb:

Technicznie cała fabuła cienia i czystego nieba ma ma tyle dziur że pusta przestrzeń w pokoju się chowa. I nie mówię tylko o postaciach i wątkach ale o samej zonie, mapach, frakcjach i mutantach a nawet laboratoriach. Stalker trzyma się kupy tylko siłą atmosfery i gameplay'a. Same czyste niebo tak posiatkowało fabułę Stalkera że takie rzeczy jak amnezja połowy postaci niepamiętających Strieloka to jest pikuś.


Czego ja bym chciał w Stalkerze 2 to skupieniu się na samej zonie, anomaliach i realnego odwzorowania frakcji i wojska no I większego udziału naukowców z całego świata z prywatną ochroną. Bo mimo że kocham jak każdy stalkera, wyje ze śmiechu za każdym razem jak widzę w grze kordon, wojsko i anomalie.

No bo jeśli byle zabijaka może wejść do zony, i mieć dostęp do "cudów" jakimi są anomalie i artefakty, w realnym świecie, nie była by to wojna jakichś zapchlonych stalkerów z powinności i wolności, ale wojna prywatnych armii ochraniających naukowców którzy by stawiali małe bazy przy anomaliach i zbierali by artefakty na masową skalę. Wojsko ukraińskie miało by wyje*ane bo od pojawienia się zony dostali po dupie, ale dzięki wpływom politycznych inwestorów chcących położyć łapy na artefaktach Kordon był by zabarykadowany, zaminowany, i koncepcja "wioski kotów" była by nie realna, bo wojsko by po prostu zrównało by z ziemią cały ten teren. Koncepcja ciemnych interesów i korupcji była by oczywiście obecna ale przy granicy to by było wszystko pod rządami wojska i stalkerów pracujących dla rządu. Nie było by ku*wa jednego domu gdzie siedzi jeden pijany dowódca i jeden oddział a pod mostem stał by jakiś frajer zbierający drobne za przejście do zony.

Ja bym chciał REALNEJ zony gdzie była by prawdziwa walka o przetrwanie, wolni stalkerzy byli by traktowani jak powietrze przez frakcje bo nie są w żaden sposób zrzeszeni, dla frakcji i wojska nie byli by zagrożeniem ani niczym przydatnym poza pieskami przynoszącymi fanty z głębi zony.
A wracając do frakcji to tutaj też totalny brak sensu. Frakcje muszą skądś brać środki na utrzymanie technicznie małej armii i na przekupywanie rządu i wojska by przepuszczali zaopatrzenie do zony i nie strzelali dla zabawy do nich. A jak to zrobić w zonie jeśli nie przez kontrakty na artefakty i ochronę prywatnych/rządowych wypraw badawczych?
Cała zona chcąc czy nie chcąc MUSI się obracać w okół artefaktów i anomalii bo przecież wszyscy ci ludzie przecież tam nie poszli by tyko strzelać bez sensu do siebie...
Pic w tym że trzeba by było TOTALNIE zmienić jak anomalie i artefakty działają w grze. wku*wia mnie niemiłosiernie jak to jest zrobione w zewie, jakieś idiotyczne pojedyncze punkty na mapie gdzie musisz z detektorem podchodzić który auto-magicznie spawnuje wybrane artefakty... no ja pierdziele za głowę się tylko zlapać.
Cały system anomalii i artefaktów musiał by być przerobiony w S2 na bardziej dynamiczny, gdzie anomalie nie są jedynie statystycznymi punktami 2x2metry, a artefakty same z siebie się spawnują. S2 musiał by mieć system gdzie trzeba by było dosłownie tworzyć artefakty zbierając albo wykupując specjalne paczki z minerałami/elementami które musisz wrzucać do anomalii i czekać na cud. I przez to system artefaktów był by podzielony na drogie i rzadkie naturalne artefakty, sztucznie stworzone ale mające dobre właściwości, nieudane, małe artefakty i artefakty które są dosłownie przypadkowymi przedmiotami które mają dziwne właściwości: młotki, opony, broń, a nawet duże auta czy zdechłe zwierzęta. Cały pic polegał by na tym że naukowcy i ich ochrona, czy to najemnicy czy frakcje walczyły by o zdobywanie WSZYSTKIEGO co cenne.

Tego ja personalnie bym chciał: realnej zony z realnymi problemami i zachowaniem ludzi w niej.

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive lukasz638.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 16:06
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Ozi w 17 Maj 2018, 19:03

UE4 byłoby bardzo dobrą wiadomością.
Silnik potrafi robić ładne rzeczy, przyspieszy to znacząco devtime, mogą także poszukać ludzi do projektu którzy już unreala mają obadanego.
No i mogą przygotować udk pod modowanie, z którym już ludzie mają styczność, a także jest darmowe.
Awatar użytkownika
Ozi
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Sty 2010, 17:51
Ostatnio był: 21 Paź 2019, 15:48
Kozaki: 5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Zwinny w 17 Maj 2018, 19:13

Nie zapomną o modderach, ruskie by ich zjedli za to
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Iwaszka w 17 Maj 2018, 21:38

Akinaro napisał(a):Technicznie cała fabuła cienia i czystego nieba ma ma tyle dziur że pusta przestrzeń w pokoju się chowa. I nie mówię tylko o postaciach i wątkach ale o samej zonie, mapach, frakcjach i mutantach a nawet laboratoriach. Stalker trzyma się kupy tylko siłą atmosfery i gameplay'a. Same czyste niebo tak posiatkowało fabułę Stalkera że takie rzeczy jak amnezja połowy postaci niepamiętających Strieloka to jest pikuś.


Dlatego kanon dałem w "" ;)
Osobiście im więcej wywalą tym lepiej imo. Gdy grałem w jedynkę miałem 14/15 lat, wtedy wydawał mi się to brutalny ciężki klimat... Teraz nawet mody tego nie ratują w moim odczuciu i stalker poza założeniem jest infantylny mocno - a dlaczego? Nie ma w nim dosłownie ani jednej postaci z charyzmą - ani jednej...
Myślę że jest to bez problemu do uratowania i przedstawienia w dojrzalszej wersji.
Zona sama w sobie zawsze będzie klimatyczna i lokacje w stalkerze takie były i będą siłą rzeczy.
Ważne żeby świat przestawiony, ludzie i relacje między nimi miały tym razem większą głębię i żeby strzelanie nie było kartonowe i takie w stylu MMO gdzie na początku giwery nic nikomu nie robią i typki przyjmują pół magazynka na mordę (nie zaprzeczycie że w stakerach bez modów tak było).

To wszystko gdybanie, mam nadzieje że razem z twórcami przez te lata dojrzała też wizja stalkera i że przypier*olą w nas ogromną dawką klimatu dla dorosłych.

Za ten post Iwaszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Akinaro.
Awatar użytkownika
Iwaszka
Weteran

Posty: 695
Dołączenie: 23 Cze 2010, 13:56
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 16:19
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 272

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Mito w 17 Maj 2018, 22:31

O, fajnie. Coś się dzieje.

Ja podchodzę do tego mocno apatycznie: obawiam się, że dzisiejsze "standardy" designu gier, prawie że konieczność portowania na konsole itd. może dużo za dużo zaingerować w grę i zamiast ciężkiego, mocnego uniwersum które by powodowało opad szczęki w każdym miejscu i w każdej interakcji, na rynek wyjdzie następny tytuł run 'n gun, tylko że tym razem na tle Czarnobyla. Więc nie czekam robiąc pod siebie czy coś... Po prostu: wyjdzie to zobaczymy.

Zastanawia mnie za to jak rozwiążą kwestię multiplayera. Czy będzie się intensywnie przenikać z singlem, a może będzie to po prostu taka meczówka jako uzupełnienie porządnego trybu jednego gracza...
Zresztą, battle royale w Zonie?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Kpuc w 18 Maj 2018, 08:39

Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 28 Wrz 2024, 12:41
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez caleb59 w 18 Maj 2018, 09:39

Przecież to jest podłapanie pomysłu z Escape From Tarkov - bez sensu, jeśli tak będzie to Stalker 2 już umarł i ja go na pewno nie kupię bo takie rzeczy to ja mam w Tarkovie, na szczęście widać dopisek "rumour" co należy traktować jako właśnie plotkę i nic pewnego...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez PainChiller w 18 Maj 2018, 09:39

Czyli S.T.A.L.K.E.R. 2 nie będzie :caleb:
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Akinaro w 18 Maj 2018, 09:41

Kpuc napisał(a):Image

https://www.resetera.com/threads/rumour ... ame.43227/

Co o tym myślicie ?




To jest fake, nie zwracajcie na to uwagi, pełno tego teraz na VK i ruskich stronach.


Możemy się spodziewać gówno-burzy jak to, to będzie norma przez następne lata.

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive bax20, caleb59, PainChiller.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 16:06
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez PainChiller w 18 Maj 2018, 09:45

Uff... ulżyło mi. Już myślałem że nici z mojego planu utworzenia "Get out of here stalker 2"
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Leo0502 w 18 Maj 2018, 12:57

A w 2030 Lost Alpha 2: Lost Beta

Za ten post Leo0502 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tjesto, Wheeljack.
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 09 Lis 2024, 00:54
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości