[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Banmin w 26 Lut 2018, 20:38

Polski, sam na początku mnie trochę odpychał, ale teraz jest mój ulubiony mod pod shoc. Dodam jeszcze, że zmienili system obrażeń, więc teraz bandyci padają po 3 strzałach w klatę, a nie 10.

Za ten post Banmin otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive BcSeed.
Awatar użytkownika
Banmin
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Sty 2018, 19:21
Ostatnio był: 28 Gru 2018, 14:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez BcSeed w 26 Lut 2018, 20:48

Czyli sens sprawdzenia tego, jakiekolwiek fanowskie produkcja z kraju kwitnącej wódki odrzucam z miejsca, ale jak rzeczywiscie jest polski, to jest wart sprawdzenia. No i wiadomo, obrażenia zadawane/otrzymywane w Stalkerze to zawsze był żart, w sumie chyba kazdy większy mod bez wyjątku to zmienia. Ciekawe co oni sobie wtedy myśleli wydając to w taki sposób, no ale dobra :D
BcSeed
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Maj 2015, 09:25
Ostatnio był: 20 Kwi 2019, 20:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez HitFan w 27 Lut 2018, 00:19

BcSeed napisał(a):Śmierdzi mi jakimś wyjebaniem poziomu trudnosci do granic absurdu, bo tak. Mod jest Rosyjski, tak z ciekawosci zapytam?

Mod robiony przez polską ekipę. Poziom trudności jest taki w sam raz. Nie przejdziesz gry z PMem i w skórzanej kurtce, ale też nie jest tak, że spawnuje się wokół Ciebie 10 wojaków w egzo. Gra się naprawdę przyjemnie i moim zdaniem jest to najlepszy mod do Cienia ;)
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Mito w 27 Lut 2018, 20:10

Generalnie Autumn Aurora ma za zadanie w znacznym stopniu poprawić rozgrywkę z czystej wersji gry, więc dużo nowego materiału nie zostało dodane. Ale to nie znaczy, że jest to tylko mod graficzny.
Oprócz przerobienia statystyk broni i pancerzy, poprawienia pewnych błędów, wycięcia niepotrzebnie irytujących rzeczy ("cutscenka" w Agropromie), dodano kilka spluw (spora część trudna do spotkania i prawie że "unikalna"), wprowadzono sporo porządniejsze AI, które potrafi pozytywnie zaskoczyć, dorzucono miejsca do spania w większości lokacji, całkowicie zmieniono system schowków (w modzie zawartość jest losowa), nieco zmieniono właściwości anomalii (głównie audio/video), wprowadzono do akcji detektory artefaktów, wydłużono czas na wykonanie zadań typu przynieś/ubij do chyba miesiąca i przerobiono na nowe nagrody za zadania... Sporo tego jest, chociaż by się nie wydawało.
W starszej nieco wersji były obecne także okresowe emisje, ale coś tam się z nimi psuło i w najnowszej zostały wyłączone - pewnie na własną odpowiedzialność dałoby się na szybkiego je przywrócić.
Z wrednych pierdół to w obecnej wersji AI nie potrafi normalnie rzucać granatami i w 99% wywala je gdzieś poza mapę. Ale może to i lepiej, bo gdyby przy mocy granatów w tej modyfikacji AI potrafiłoby ich skutecznie używać, to byłoby... No, nieprzyjemnie. Zmiana poziomu trudności nie polega tu na chamskim dostosowaniu tankowności gracza/przeciwników (która i tak jest niewielka) - klasycznie dostosowuje się np. intensywność krwawienia czy odporność na głupie obrażenia, ale seria z kałacha położy gracza bez pancerza niezależnie od poziomu trudności. Główna różnica chyba byłaby w AI - cwaność, skuteczność, celność, prędkość reakcji... No, wiadomo. W mojej opinii zrobione dobrze.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Rizun w 06 Kwi 2018, 12:37

Pobrałem moda, ale nie mam żadnego instalatora w archiwum RAR, a tylko foldery mod options, data i docs. Jak to zainstalować?
Awatar użytkownika
Rizun
Stalker

Posty: 101
Dołączenie: 20 Sty 2012, 19:34
Ostatnio był: 02 Gru 2022, 10:12
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 6

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 06 Kwi 2018, 13:33

Nie wiem skąd żeś to pobrał, bo oficjalna wersja to paczka 7zip nie RAR i instalator w niej jest.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Reaper29 w 07 Kwi 2018, 17:57

Witam chciałbym zmienić avatar w modziku i nie wiem jak. Po edycji pliku character_desc_genaral dokladnie zmieniłem linikje <icon> avatar zmienił się tylko w pda, a podczas handlu lub przeszukiwania schowka nadal wyswietla domyślny avatr moda/ Wie ktoś może jak to zmienić?. Z gór dziękuje za pomoc
Reaper29
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 31 Maj 2014, 15:24
Ostatnio był: 07 Kwi 2018, 19:13
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Rizun w 09 Kwi 2018, 01:18

Cromm Cruac napisał(a):Nie wiem skąd żeś to pobrał, bo oficjalna wersja to paczka 7zip nie RAR i instalator w niej jest.


Stąd: http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora ... -wanderers. Fakt, 7zip, ale do rozpakowania używam winRAR-a, niejasno się wyraziłem. Widocznie winrar coś knoci, po użyciu 7zip instalator już jest.

Drugie pytanko, czy jest jakakolwiek możliwość do AA doinstalować moda, który dodaje do gry śpiwór? Bo te szukanie w grze materacy bywa denerwujące.
Awatar użytkownika
Rizun
Stalker

Posty: 101
Dołączenie: 20 Sty 2012, 19:34
Ostatnio był: 02 Gru 2022, 10:12
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 6

Problem z Czachą po zabiciu Łukasza

Postprzez Rizun w 13 Kwi 2018, 12:23

Gram na modzie Autumn Aurora 2.1, jestem właśnie po szturmie na bazę Wolności w Magazynach Wojskowych. Już w czasie szturmu zauważyłem dziwaczną rzecz, mianowicie mur, przez który powinni przedostać się żołnierze Powinności, po wybuchu nadal stoi. No nic, poszedłem naokoło, wybiłem kogo się dało, w tym samego Łukasza i się ulotniłem. Po walce w gospodarstwie było raptem paru Powinnościowców. Cóż, poszedłem się przespać, wróciłem parę godzin później, ale w gospodarstwie było tylko kilku stalkerów-samotników. Z ciekawości poszedłem do bazy Wolności, zaatakowało mnie kilku niedobitków, których wysłałem na tamten świat. Jakież było moje zdziwienie gdy spotkałem Czachę przed budynkiem, w którym siedział Łukasz. Leżał i żył, podałem mu apteczkę i ruszyłem jego śladem. Myślałem, że doprowadzi mnie on do miejsca gdzie teraz stacjonują jego ludzie, ale on doszedł do...

Image

...Niezniszczalnego muru, przez który od X godzin próbują przebić się jego ludzie :D. Jak mam odzyskać kasę za zabicie Łukasza?
Awatar użytkownika
Rizun
Stalker

Posty: 101
Dołączenie: 20 Sty 2012, 19:34
Ostatnio był: 02 Gru 2022, 10:12
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 6

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 13 Kwi 2018, 14:33

Ten bug istnieje w Cieniu od zarania dziejów.
je*nij w mur nożem :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Rizun w 13 Kwi 2018, 17:32

Dziwne, nie przypominam sobie tego buga wcześniej... Poza tym w AA 2.1 nie mam noża :D. Niemniej sprawa się niejako sama rozwiązała. Nie wiem jakim cudem, ale Czacha i część ludzi "przecisnęła się" przez mur i wróciła do gospodarstwa :). Przespałem się chwilę, wróciłem do nich i odebrałem ruble.

EDIT: Mam pytanie, czy jeśli zacząłem grę na Autumn Aurora 2 to mogę na tą wersję zainstalować normalnie AA 2.1 i gra będzie hulać, save'y będą działać?
Awatar użytkownika
Rizun
Stalker

Posty: 101
Dołączenie: 20 Sty 2012, 19:34
Ostatnio był: 02 Gru 2022, 10:12
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 6

Problem z wczytaniem save'a

Postprzez Rizun w 14 Kwi 2018, 22:12

Mam dziwnego buga w SoC z modem Autumn Aurora 2.1 Moda zainstalowałem normalnie, gra się odpaliła, wszystko hulało aż miło. Mogłem grę zapisywać, wczytywać, niestety do czasu... Po oddaniu barmanowi dokumentów z Agropromu przy próbie wczytania gry wyskakuje mi BugTrap:

Image

Co jest tego powodem? Wszystko się rypnęło od momentu wykonania tego questa :(. Pomóżcie proszę.

EDIT: Dziwne, ale wydaje mi się, że to może być kwestia ilości zadań w PDA. Czy to możliwe, że jest jakiś limit ile można ich przyjąć? Oddałem dokumety barmanowi, ale nie brałem w samym barze żadnych zadań. Mam ich suma sumarum chyba z 4 czy 5. W samym barze od barmana były 4, do tego ze 2 od bywalców baru to dawało dodatkowo 6 zadań. Możliwe, że gra od tego się wysypywała?
Awatar użytkownika
Rizun
Stalker

Posty: 101
Dołączenie: 20 Sty 2012, 19:34
Ostatnio był: 02 Gru 2022, 10:12
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 6

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości