S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez AbiNek w 04 Gru 2017, 14:33

Racja. Każdy by chciał coś smacznego do obejrzenia i przegrania. Mam pomysł (może nie oryginalny ale jest), można by wysłać list. Taki zbiorowy. Poprosilibyśmy o przemyślenie kwestii stworzenia stalkera 2 nie odchodząc od wszystkich nurtów i idei rozpoczętych i kontynuowanych w trylogii. Miło byłoby zagrać w coś nowego z podobnym charakterem co poprzednicy. Miło też by było ujrzeć lepsze nowsze modele broni (właściwie to cały ogromny zakres arsenału jaki mógł się dostać do zony), stare i nowe mapy, o wiele lepsze AI, SI itp., oraz mniej rakogenny silnik gry co spowodowało by przełom i wysoką sprzedaż gry i marki.
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 04 Gru 2017, 15:08

Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez AbiNek w 04 Gru 2017, 20:26

Może GSC po prostu nie widzi sensu w tworzeniu kolejnej części ze względu na możliwie małą sprzedaż produktu (chodź bardzo dobrze wiemy jak by się sprzedawał S2). Albo chcą zostawić po sobie taki mały niesmak i sentyment do nich, że nie zrobili czegoś o czym marzą setki, że Stalker, który jest dla nas nieosiągalny staje się ideałem, do którego staramy się dążyć... A może to tylko ich czyste lenistwo... :facepalm:
Stalker, you wanna vodka? Cam tu de bar if ju interest.
Awatar użytkownika
AbiNek
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 10 Gru 2016, 17:13
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 15:45
Miejscowość: Чорнобильська атомна електростанція (ЧАЕС)
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 04 Gru 2017, 21:43

AbiNek napisał(a):...chodź bardzo dobrze wiemy jak by się sprzedawał S2...

Wiemy? Coś przeoczyłem? Są jakieś oficjalne badania marketingowe dotyczące tego produktu?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez DreyTG w 04 Gru 2017, 23:01

Na pewno dostali masę próśb odnośnie Stalkera 2 i cały czas dostają. Uważam że produkt by sie sprzedawał ale tak jak wspomniał kolega wyżej oni może sądzą również że gracze wymagają od nich czegoś co jest poza ich możliwościami.
I always tell them, that I don't remember... I Always Lie...
Awatar użytkownika
DreyTG
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 06 Paź 2016, 20:50
Ostatnio był: 17 Sty 2023, 22:57
Miejscowość: Samłer In Sowjet Raszja
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez HuczuL w 05 Gru 2017, 11:43

M8że się wkońcu przełamią co do S.T.A.L.K E.R. 2
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez PRZEMEK ŁOWCA w 05 Gru 2017, 16:10

Dobrze wiecie jaki możliwościami (nie)dysponuje GSC Game World. Poza tym uważam że nawet jeżeli kiedyś S2 wyjdzie, to może nie dać rady oczekiwaniom, które są ogromne. Twórcy musieliby ogarnąć interesującą fabułę i nowe mechaniki, co oznacza że zajmie to mnóstwo czasu. A propo sprzedawania marki to jestem przeciw, chyba żadna firma nie umiałaby nawet poskoczyć do poprzednich S.T.A.L.K.E.R.ów. Chyba że 4A, ale oni mają na głowie nowe Metro :(
Jesteśmy Szturmowcami. Żyjemy Razem, Walczymy Razem i Umieramy Razem. Swoje życie poświęciliśmy Służbie.
,,Pogadamy później. Podczas emisji dostaję szczękościsku"- Porucznik Podorozny
„Nie ma rozpaczliwych sytuacji. Są tylko zdesperowani ludzie”.- Heinz Guderian
POWIEDZMY SOBIE UCZCIWIE : Podobnego S.T.A.L.K.E.R.A jak te 3 części już nie będzie. Trzeba zdławić w sobie ten ból i przyjąć to do wiadomości, że S.T.A.L.K.E.R. 2 MOŻE NAS ZAWIEŚĆ.
Możesz stracić wiarę w innych, ale nigdy w samego siebie- Optimus Prime
Ci ludzie pustyni miotający meblami kuchennymi to prawdziwe sku*wysyny matki natury. - Opis Burerów.

Za ten post PRZEMEK ŁOWCA otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pijawol.
Awatar użytkownika
PRZEMEK ŁOWCA
Tropiciel

Posty: 205
Dołączenie: 03 Paź 2014, 20:18
Ostatnio był: 15 Lis 2022, 21:51
Miejscowość: Pralnia Samoobsługowa Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 32

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Zwinny w 05 Gru 2017, 16:25

Ciekawe na jakim etapie prac porzucili s2, czy była już większość lokacji, niektóre misje itp
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Universal w 05 Gru 2017, 18:46

PRZEMEK ŁOWCA napisał(a):chyba żadna firma nie umiałaby nawet poskoczyć do poprzednich S.T.A.L.K.E.R.ów

Bo? Ten argument jest z czapy. Powstało mnóstwo lepszych gier niż Stalker, wiele bardziej klimatycznych. Nie trzeba być kosmitą, by uchwycić klimat kosmosu, pół-cyborgiem by zrobić dobry cyberpunk, nie trzeba być Ukraińcem by zrobić dobrą grę z Czarnobylem w tle. Karol May napisał wspaniałe powieści o Indianach (inb4 zaczytywałem się swego czasu), a w Ameryce był po raz pierwszy dopiero cztery lata przed śmiercią - "Nieznajomość realiów miejsc akcji kompensował dobrym przygotowaniem teoretycznym, fantazją i kreatywnością".

Jeśli siedzący-na-kasie wyczują, że to jest nisza która przyniesie zyski, to S2 będzie. I Siergiej ulegnie, gdy poczuje zapach dolanów, chyba że jest skończonym kretynem. A jeśli S2 będzie się wydawało nierentowne, to S2 nie będzie. Proste :u3:
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Lis 2024, 11:31
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KOSHI w 06 Gru 2017, 15:19

Wg. mnie Siergiej nie zrobi S2 bo najzwyczajniej na świecie nie ma na niego pomysłu. Wypuścili pod rząd 3 gry, które tak naprawdę nie wiele się różnią między sobą. W 2 te same mapy, progresu nie ma przez 3 części, żeby powiedzieć, że któraś cz. była przełomowa. Zmienia się fabuła i jakieś pierdoły. Generalnie wygląda to jak skok na kasę. Jest hype, napierdolmy następną część, zaróbmy dolany. Pomysł na Stalkera się wypalił, cz. ekipy se poszła i projekt przestał być na topie bo się wyeksploatował. Sorry, ale po ch*j 4 cz. w klimacie sprzed 8-10 lat? Od tego to są modyfikacje, których jest sporo. Poza tym, przy obecnych grach, to musieliby zrobić coś z konkret pie*dolnięciem, żeby namieszać na rynku. Mutanty, zrujnowane budowle i klimat post apo to nie jest tera jakieś wow bo nie jest niczym odkrywczym. Gier na rynku do ch*ja. Skurwarium, Division, Escape from Tarkov i inne on line w klimacie zombi albo survivalu daje szerokie pole dla gracza, w co może pykać. Stalker 2 powinien być przede wszystkim zachęcający czymś, a nie kolejnym shooterem, który zginie w natłoku produkcji. Ja to bym widział tak:

-wielki sandbox. Żadne ograniczenie drutami,przejściami
-mniejszy nacisk na strzelankę, większy na survival. Czyli promieniowanie, skażenie chemiczne, promieniowanie psi, nie jako dodatki a istotny element gry. Po emisji obszary się zmieniają więc nigdy nie nauczysz się mapy na pamięć
-ograniczenie spluw do iluś tam różniących się parametrami modeli. Nie trzeba robić Tarkova, żeby gra była grywalna. Wg. mnie zróżnicowanie typu celność, szybkostrzelność, szybkość psucia, dostępność ammo, waga powinno być b. wyraźnie zaznaczone i do tego dobrać trochę spluw z naciskiem na bardziej wschodnie modele
-system STALKER jak w Falloucie był Specjal, z tym, że wybieramy tylko perki co się równa, że można przejść grę na różne sposoby
-frakcje z rożnymi misjami specyficznymi od ich założeń i celu pobytu w zonie, żadnych większych walk między frakcjami. Pod koniec fabuły decydujemy z kim zostajemy i od tego zależy zakończenie
-rozbudowane anomalie. Anomalie powinny być zrobione z rozmachem, a wyciąganie artów trudne lecz opłacalne. Do tego zmienne po emisji anomalie małe
-lifting mutków, może wprowadzenie jakichś nowych
-ekwipunek jak w deus ex. Po co te kg? Masz plecak i tyle ci wejdzie i koniec. W ogóle wyje*ałbym cała tą staminę i stawanie w miejscu po przekroczeniu limitu.
-save w bezpiecznych miejscach. Skoro survival to jakie F5 i F9?

To tak pokrótce jak bym to widział. Pewnie że większość rzeczy była, inne są z innych gier, ale nie wymagam, żeby S2 miał być przełomowy. Wystarczy zmienić założenia, zebrać do kupy najlepsze smaczki, nieco podrasować i byłby tytuł, w który napierdalalibyśmy aż miło.
Image

Za ten post KOSHI otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cysiu.
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez trolololo w 06 Gru 2017, 17:21

. perki

Nie, proszę, żadnych perków, leveli, umiejętności czy zaklinania makarovów za kozaki u Sidorowicza.
Nasz Stalker to normalny człowiek, taki jak my. Myśli tak jak my mu karzemy i robi to co my. Gra powinna być na nasze umiejętności a nie na to czy mamy takie staty czy nie.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...

Za ten post trolololo otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PRZEMEK ŁOWCA.
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KOSHI w 06 Gru 2017, 17:36

Chyba się nie rozumiemy. Przecież nie piszę, że x do czegoś czy y. Proste perki typu: ze zwierząt dwa razy mięcha więcej, większy plecak, możliwość modyfikacji pancerzy czy artów, lepsza obsługa karabinów, większa szansa na znajdowanie artefaktów itp. Proste rzeczy, których wybranie jest realnym bonusem a nie jakimś tam % w statystykach. Wybierasz sobie odp. perki bo chcesz być snajperem i killowanie z daleka jest znacznie prostsze to idziesz tą drogą, chcesz być zbieraczem złomu i artefaktów - inwestujesz w inne rzeczy, latasz ze strzelbą, góra mp5. Naprawdę można zrobić to tak, że grę będzie można przejść na kilka sposobów. Sorry, ale jak S2 ma być zręcznościówką to pier*olę, wolę se zaje*ać Serious Sama albo ogrywać mody .
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości