O i gucio, bo to jedyny błąd jaki mi teraz dokuczał
Tak przy okazji, przeglądając foldery zauważyłem że zamiast plików thm używasz jednego pliku textures.ltx który był używany jedynie w Cieniu czarnobyla. CoC/CoP powinien mieć pliki THM które poza większą i lepszą kontrolą nad tekstrami nie ma to wpływu na grę, ale mogą się pojawić konflikty gdy ktoś będzie chciał użyć innych tekstur.
Nie jestem pewien priorytetu(co jest czytane pierwsze), ale istnieje prawdopodobieństwo że gra może walić tymi crashami OOM bo będzie chciała wczytywać ustawienia tekstur(i bump mapy) i z plików thm i z textures.ltx
To jest tylko teoria której teraz nie mogę sprawdzić(może jutro...) ale warto mieć na oku czy nie będzie to sprawiać problemów w przyszłości.
Zauważyłem też używasz wspomnianych tekstur FX z mojego packa, pic w tym że gra ich nie używa
Dla przykładu masz moją animacje ogniska w pfx\pfx_ani-fire01.dds ale w grze jest używana animacja new_pfx\pfx_fire_burning1.2048
Jeśli nie używasz mojej wartą ją wywalić bo waży ona dobre 10MB
(uroki rozdzielczości 4096px...) a gra i tak ją ładuje do gry.
Dobrze też by było wywalić te pliki:
glow_fire1.seq i glow_fire1_001.dds i całą resztę aż do glow_fire1_016.dds - Jest to jako-tako widoczna animacja ogniska, ale totalnie zbędna i warto ją wywalić, bo to zawsze jest 21MB więcej pamięci.
Zauważyłem też kilka zdublowanych plików, ale nie jestem pewien które dodatki je używają więc na razie nie ma co sobie tym głowy zawracać.
Ostatnia sprawa to problem z lunetami:
https://s26.postimg.org/u7cwh41nt/ss_paranoia_11-10-17_09-39-33_l02_garbage.jpghttps://s26.postimg.org/cg1a2nm95/ss_paranoia_11-10-17_09-39-45_l02_garbage.jpgJeśli chcesz, tutaj jest zip zawierający wszystkie lunety bez szarego tła(pełny transparent):
https://goo.gl/LWV4BmJedyny problem jest taki, że są to lunety pod ekran 16:9, ale nikt normalny dzisiaj nie używa monitorów 4:3 więc problem nie jest duży(jedynie luneta będzie lekko jajowata)
zip ma też plik ui\scopes_16.xml bo musiałem wywalić boczki z lornetki. Technicznie by było czyściej można by było wywalić z każdej lunety sekcje z bocznymi grafikami, ale nie chciało mi sie więc po prostu zrobiłem boczne grafiki przezroczyste -_-