Nie gram za bardzo w CoC'a, ale wydaje mi się, że lepsze od OWR'a i AO będą STCoP'y.
mayer99 napisał(a):2. CoC + OWR, Saiga też od Żwawego z widoku 3 osoby jest nieco za wysoko nad rękoma Streloka. Jaki parametr w configu broni odpowiada za widok z 3-ej osoby?
Pozostałe duperele sam obrobiłem, ale te 2 rzeczy mnie wkur....ją już, a lubię mieć wszystko jak trza...
To zależy czy grasz dla "ilości" czy "jakości" . Ja wybrałem 2ą opcję. W OWR animacje, textury są zaje*iste.
1. CoC + OWR, FN2000 od Żwawego wygląda z widoku 3-ej osoby jak Steyr AUG. Co trzeba zrobić żeby to naprawić?
2. CoC + OWR, Saiga też od Żwawego z widoku 3 osoby jest nieco za wysoko nad rękoma Streloka. Jaki parametr w configu broni odpowiada za widok z 3-ej osoby?
position
orientation
position = -0.026, -0.175, 0.0
orientation = 0, 0, 0
wpn_spas12_nimble_hud]:wpn_spas12_hud
aim_hud_offset_pos = -0.1565,0.0473,-0.1
aim_hud_offset_pos_16x9 = -0.1565,0.0473,-0.1
aim_hud_offset_rot = 0.035,0.0348,0.0
aim_hud_offset_rot_16x9 = 0.035,0.0348,0.0
anm_bore = saiga_aim
anm_hide = saiga_holster
anm_idle = saiga_idle
anm_idle_aim = saiga_aim
anm_idle_moving = saiga_move
anm_idle_moving_crouch = saiga_crouch
anm_idle_sprint = saiga_sprint
anm_reload = saiga_reload, reload
anm_reload_empty = saiga_reload_empty, reload_empty
anm_shots = saiga_shoot, shoot
anm_show = saiga_draw
attach_place_idx = 0
fire_bone = muzzle
fire_bone2 = muzzle
fire_point = 0,0,0
fire_point2 = 0,0,0
hands_orientation = 2,2,0
hands_orientation_16x9 = 2,2,0
hands_position = 0,-0.15,0.14
hands_position_16x9 = 0,-0.15,0.14
item_orientation = 0,0,0
item_position = 0,0,0
item_visual = dynamics\weapons\wpn_spas12\wpn_spas12_nimble_hud.ogf
shell_bone = gilza
shell_dir = 0.0, 1.0, 0.0
shell_point = 0,0,0
[wpn_spas12_nimble]:wpn_spas12
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości