[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trolololo w 22 Gru 2016, 17:44

Ech, a ja dalej mam nadzieję...
W sumie to mi brakuje tylko tego, żeby dodano jakiś wieloetapowy szturm na wrogie bazy :E No i aby AL kompanów poprawili. Ale jak już coś, to możemy liczyć tylko na to drugie ;)
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez NihilusEG w 25 Gru 2016, 20:16

Słuchajcie, mieliście taki problem w Kordonie, że gra wam notorycznie się zwieszała przy quick loadzie?
Szlag mnie trafia, bo za każdym razem jak próbuje wczytać grę w Obozie w Kordonie gra zwiesza się na Synchronizacji i do widzenia. Restart kompa bo nawet menadżera zadań nie da się wyrzucić na pulpit.... cierpiał ktoś na tą bolączkę i wie jak temu zaradzić?
"Był Wrzesień i Grunwald i był Lenino
Był Narwik i Arnhem i Monte Casino
Jagiełło, rycerze, lotnicy, piechota
A wszystko spie*dolił nam Andrzej Gołota."
Awatar użytkownika
NihilusEG
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 02 Maj 2012, 01:30
Ostatnio był: 08 Lip 2020, 14:33
Miejscowość: Skadowsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez tom3kb w 26 Gru 2016, 00:44

Yyy, a może by tak nie używać quick save/load tylko robić normalne zapisy, niektóre mody tego nie lubią albo je psują.
No i żeby potem nie było płaczu, że "gram już 20 godzin i coś się zepsuło, a cały czas jechałem na quick save, ratujcie" ;)
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 00:01
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trolololo w 26 Gru 2016, 10:34

W przypadku TFW można też jechać na autosavie ;)

Wiem że spawn jest w tu losowy, ale czy macie jakieś miejsca, w których szczególnie spawnują się jakieś mutanty? U mnie zawsze koło bazy samotników, od strony Agropromu koło tunelu są szczury, albo psy. Tam gdzie w podstawce ratujemy gościa przed psami, często gnieżdżą się pijawki. W okolicy bazy na wysypisku na ogół można też spotkać kilka snorków, albo nawet chimerę!

No i właśnie, czy nie uważacie że ten dwógłowy potwór jest trochę za silny?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez NihilusEG w 26 Gru 2016, 13:51

Chimera ma być kozacka. W końcu to najlepszy mutant. Jest jak sąd ostateczny, rozliczy cię z każdego grzechu. Nawet z hajsu nie zainwestowanego w granatnik XD
"Był Wrzesień i Grunwald i był Lenino
Był Narwik i Arnhem i Monte Casino
Jagiełło, rycerze, lotnicy, piechota
A wszystko spie*dolił nam Andrzej Gołota."
Awatar użytkownika
NihilusEG
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 02 Maj 2012, 01:30
Ostatnio był: 08 Lip 2020, 14:33
Miejscowość: Skadowsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trolololo w 26 Gru 2016, 14:37

No tak, ale na samym początku jesteśmy jeszcze niewinni, nie? Chyba że naszym grzechem jest to, że zabraliśmy kolację pijawce w wiosce. ;)

No i potrafi rozwalić nawet egzo, i to takie wypaśne, co można w nim biegać. :(
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Siegiel w 26 Gru 2016, 15:49

co by trzeba było zmienić żeby zrobić czarno biały noktowizor tak jak w modzie Arsenal
-------------------
usprawniłem the faction war zmiany jakie wprowadziłem to zwiększony exp za mutanty, zwiększenie relacji z npc za wykonywanie misji, ceny artefaktów zostały zwiększone lecz żeby nie psuć sobie gry to polecam grac na 5-10% szansie na stworzenie artefaktu przez anomalie a oto link do TFW https://yadi.sk/d/miFxKz4M358ybz
Siegiel
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Gru 2016, 19:51
Ostatnio był: 02 Cze 2017, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trolololo w 26 Gru 2016, 20:36

Właśnie stwierdziłem, że obecne ceny artefaktów mają sporą zaletę. Można je kupić relatywnie tanio, i dość szybko dorobić się setu z artami na zdrowie, promieniowanie, krwawienie, lub/i wytrzymałość, tylko i wyłącznie je skupując. Mi to odpowiada.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Siegiel w 27 Gru 2016, 00:34

artefakty prawdopodobnie jeszcze zmienię ich parametry ale muszę to przemyśleć tez spróbuje zrobić noktowizor 3 generacji czarno-biały bardzo przydatny będzie na dynamicznym oświetleniu. Te przeróbki robię dla zabawy tak jak np: udźwig postaci zwiększyłem do 2000kg można oblecieć cala zone i dopiero do handlarza. Ale z tego powodu ze dałem dużo ułatwień zwiększę poziom trudności w następnym etapie
---------------
Dobra następne zmiany doszły Chełm m12 ma teraz czarno-biały noktowizor, udźwig został zmniejszony do 100kg, zmiany w poziomie trudności, Chimera dostała buffa do mocy :D Jeśli ktoś by miał ochotę przetestować i powiedzieć co jeszcze do zmiany jest to proszę link https://yadi.sk/d/JIn_Any-35BovL
Siegiel
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Gru 2016, 19:51
Ostatnio był: 02 Cze 2017, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Siegiel w 27 Gru 2016, 19:57

Pytanko czy jako samotnik można mieć tylko jednego kompana pana Mrówkę czy da się mieć więcej.
Siegiel
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Gru 2016, 19:51
Ostatnio był: 02 Cze 2017, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 0

x-ray engine v 1.5 faction war mod

Postprzez Mookie w 28 Gru 2016, 16:51

witam mam problem tak jak w temacie kiedy ide do ashota w celu przyjecia misji w yantarze pojawia sie x-ray bug
ale przy pierwszym quescie ktory bralem (paczka dla sidorowicza) wszystko bylo ok ogolnie jestem nowy na tym forum i pierwszy raz bawie sie w mody licze na jakas pomoc
Mookie
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 28 Gru 2016, 16:32
Ostatnio był: 11 Cze 2017, 09:04
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trolololo w 28 Gru 2016, 17:52

Zainstaluj łatkę z archiwum z modem.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości