Agony to tworzony na platformę PC Windows pierwszoosobowy survival horror, wykorzystujący silnik Unreal Engine 4. Jest to debiutancki projekt polskiego zespołu Madmind Studio, założonego przez doświadczonych deweloperów mających w dorobku zawodowym prace nad takimi tytułami jak Wiedźmin 3: Dziki Gon, Sniper: Ghost Warrior 2, Alien Rage, Enemy Front czy Tom Clancy's The Division.
Jest to survival horror, w którym kierujemy nieszczęśnikiem próbującym znaleźć drogę ucieczki z piekła. Wydarzenia obserwujemy z oczu bohatera, a rozgrywka polega głównie na unikaniu bezpośrednich konfrontacji z demonami, przechytrzaniu wrogów oraz rozwiązywaniu zagadek.
Kierowany przez nas w grze Agony nieszczęśnik trafia do piekła. Zadaniem gracza jest znalezienie sposobu na ucieczkę z tego przeklętego miejsca. Jego jedynymi wskazówkami są mgliste obrazy władającej czeluścią Czerwonej Bogini. Bohater jest postacią historyczną, ale z powodu amnezji nie pamięta nic ze swojej przeszłości. Dlatego jednym z celów rozgrywki jest odkrycie jego prawdziwej tożsamości oraz powodów, dla których został zesłany do piekła.
Mam wrażenie, że niedostatki grafiki nadrabiamy ciemnością Fajne te cycate siły ciemności co nie widzą po ciemku gracza Jakie łatwopalne krzaki wśród ognia piekielnego się ostały
No @Termi w sumie masz rację - trochę śmiechowe są te 3 spostrzeżenia bo i mnie to się rzuciło w oczy kiedy pierwszy raz oglądałem gameplay ale to tylko gra więc muszą jakiś poziom interakcji wymyślić by gracz nie tylko łaził i oglądał jak w Ethanie Carterze czy Kholacie ale też co jakiś czas czegoś użył, coś przełączył - tak samo pochodnia z kości - zawsze to trochę więcej grozy łazić po ciemku i nie widzieć za bardzo co się dzieje w okolicy...
A cycate demony zawsze na propsie! \ /
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Może bedzie to ciekawe, niewiele można powiedzieć po tym filmiku. Kolo chodzi i gapi sie głównie na ściany. Klimat może być fajny ale gra jako całoś, utrzymana w takiej stylizacji będzie chyba przytłaczała... Niemniejednak bede czekał na finalną wersje.
PS: Termi - to jest piekło tam ciężko chyba szukać logiki...
War. War never changes... Bury zapraszam do lektury :)
No na mnie wrażenie zrobiły te niemowlaki powieszone na pępowinach własnych matek rozprutych jak świnie pod koniec gameplay'a - nie wiem jaki trzeba mieć umysł by takie coś wykminić ale całość prezentuje się hardo!
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Po paru minutach te flaki stają się nudnawe. Nie wiem czemu ale odnoszę wrażenie, że gore ma być remedium na średni pomysł na gameplay i level design...