[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 04 Lip 2016, 22:39

Proszę, zapis dla zwiadowcy - dużo broni do testowania:
http://host1gb.net.pl/download.php?file ... 2ce40ebbc0

Co do Monolitu - o ile pamięć mnie nie myli, to raz próbowałem rannego fanatyka przesłuchać.
Efekt (kto chce sam odkryć, nie klikać):
:

Przesłuchanie było wybuchowe. :D
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)

Za ten post Imienny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mietek1986, GajgerW, trolololo.
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 07 Lis 2024, 18:57
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 05 Lip 2016, 10:47

Monolitowi to żeczywiście. Wybuchowe charaktery mają. Trochę jak uchodźcy :V
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 05 Lip 2016, 12:12

Jakaś taktyka na walkę z pijawkami na otwartym terenie? Skurczybyki mnie zaskakują często koło helikoptera lub w stacji antenowej w 3-5 "osobowej" grupie.
Albo możliwość długiego i szybkiego biegu (jak słyszysz pijawkę, biegniesz żeby nie kąsnęła, po czym zawracasz się i pakujesz jej w mordę ładunek śrucin - uniki, skoki w bok, chodzi o to żeby pijawka była widoczna i żebyś był poza zasięgiem jej ataków), albo jakaś przeszkoda terenowa - kamień, samochód, coś takiego, żeby na to wejść, trzeba podskoczyć. Jako że pijawki nie umieją najwyraźniej skakać, będą biegać dookoła, z tą tendencją, że coraz dalej od kamienia.
W ogóle jak doprowadzić do takiego przesłuchania? Bo ze mną jak się ktoś zwija na glebie to nie chce gadać zupełnie. Jakiś specjalny warunek czy coś mi nie działa?
Też zauważyłem, skrypt jest jakiś lubiący się bugować. Mogę powiedzieć tyle, zapisz przed walką lub przy leżącym stalkerze, a później wczytuj, wczytuj... może się kiedyś trafi.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Quń w 05 Lip 2016, 15:19

Próbował ktoś zrespawnować Jacka/Waleta lub innych NPC? Chcę spłacić dług Wano, lecz w budynku, gdzie normalnie siedzi zastałem tylko broń, jego ochroniarza przy wejściu również nie ma, a cała reszta ma się dobrze, jest jakaś opcja na jego spawn bez wczytywania wcześniejszego save'a? Normalnie zabiłbym go, ale chcę achievement :E

Może i jest, ale jak mam w plikach grzebać, czytając instrukcję po angielsku, to wolę tego nie robić, bo czasem coś namieszam :D
Ostatnio edytowany przez Quń, 05 Lip 2016, 16:57, edytowano w sumie 1 raz
Quń
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Lip 2016, 17:02
Ostatnio był: 24 Lip 2016, 12:56
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 05 Lip 2016, 16:30

Pewnie jakieś niby-paskudztwo przylazło i część wytłukło, ale czy MISERY nie ma wbudowanego spawnera?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 05 Lip 2016, 17:27

Ma wbudowany spawner i można nim "pospawnować" postacie (trzeba tylko znaleźć odpowiedni kod). Jednak w przypadku tego procesu może pojawić się problem, że pomimo możliwości porozmawiania zadanie nie rozpocznie się/nie ruszy do przodu. Przerabiałem to przy fanatykach - druga/trzecia/czwarta itd. kopia Włóczęgi była rozmowna (jakaś chora fabryka, czy co), ale po zakończeniu rozmowy z nim skrypt dający zadanie nie działał.

W przypadku braku Waleta masz tylko jedno rozwiązanie - wytłuc to, co pozostało i zadanie zostanie zaliczone. Nic innego, bo rozpoczynanie od początku pewnie nie wchodzi w grę.
Ostatnio edytowany przez Imienny, 05 Lip 2016, 18:52, edytowano w sumie 1 raz
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 07 Lis 2024, 18:57
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 05 Lip 2016, 18:04

O ile pamiętam to respawnowanie NPCów nie pomaga. Po respawnie będzie to kopia NPCa z nowym ID. Będzie wyglądał tak samo, gadał to samo ale niestety nie będzie to ten sam obiekt w grze, z którym jest związane zadanie - te są ustalane przy starcie nowej gry.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [MISERY]

Postprzez Hssiss w 06 Lip 2016, 07:44

Ja mam małe pytanko - zauważyłem, że takie wspomagacze jak moduł emisji freonu czy część artefaktów praktycznie nie działają dla Snajpera, a jeśli już to tylko negatywnie. Arty jakoś rozumiem, snajper najmniej się umie nimi posługiwać z całej trójki. Ale skóry mutantów? Przy dokładaniu nawet pięciu sztuk na niektórych kombinezonach zauważałem jedynie wzrost o jeden punkt odporności na radiację. Częściej jednak spadki na innych pozycjach.

To wszystko wyszło mi, gdy usiłowałem coś zrobić z Sevą, która ma śmiesznie niską odporność termiczną. Dorzuciłem 3 moduły emisji freonu, ale nie ma żadnej różnicy w odporności jeśli chodzi o wskaźniki w inwentarzu. Nie jestem pewny jeśli chodzi o testy polowe, teoretycznie dalej jestem do zabicia "na 1 spalacz".

Camelbak i stelaże wszelkiej maści działają zgodnie z opisem - to mnie trochę dziwi.
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 06 Lip 2016, 10:16

Wspomagacze zależne są (!Chyba!) od kombinezonu. Jak byś miał tą zieloną gumkę naukowców, i do tego dopakował moduły emisji freonu, to otoczka anomalii termicznych nic by ci aż tak nie robiła.Skóry to nie pancerne płyty. Jak chcesz mieć więcej odporności na cokolwiek kup kombinezon, bieganie w zwykłej kurteczce nie zawsze pomaga. Lepiej sprzedać skóry, i wtedy mieć pieniędzy na lepszy kombinezon, niż biadolić o tym że skóry nie są pancerne, i nie można z nich zrobić bunkru. Skóry dodają niewielką ilość danej odporności, bo w tej grze chodzi o to żeby przetrwać.

A co do umierania w anomaliach termicznych. Każda anomalia zabija na raz, lub dwa. Kwasówki i prądnice. Uprzedzam że grawitacyjne też zabijają, więc nie smuć się gdy dowiesz się o tym w grze.
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez Quń w 06 Lip 2016, 11:57

Czy Płotka może mieć w swoim ekwipunku detektor Weles? Sądząc po jego stroju radiacyjnym (czy jak mu tam), który nosi, mogę stwierdzić, że w modyfikacji ma wysoką rangę, ale czy spawnuje się u niego detektor?
Quń
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 01 Lip 2016, 17:02
Ostatnio był: 24 Lip 2016, 12:56
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Demon6PL w 06 Lip 2016, 15:32

Nie ruszaj Płotki bo cię Geralt dojedzie. :suchar:

No skoro jest w tym "Exo bez Exo" to jest to chyba 2 najlepsza ranga stalkera, myślę że ma szansę mieć welesa. Ale jak nie będzie miał to nie sądzę byś za którymś razem jednak znalazł go w jego kieszeni, ekwipunek danego gościa jest raczej raz wygenerowany i przy loadach się nie zmienia
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 06 Lip 2016, 20:33

Wszelkie elementy ekwipunku oddziaływujące na pancerz zwiększają statystyki o pewien procent, np. jeżeli masz 3 punkty ochrony przed temperaturą i przedmiot dodający 33% do tejże ochrony, to po jego założeniu będziesz miał 4 punkty. 3 + 33% z 3 = 4.

Więc tak, stopień działania artefaktów zależy od statystyk gracza, czyli m. in. pancerza. Ale to się tyczy też przedmiotów typu kamelbak (boże, chyba po raz pierwszy tę nazwę poprawnie napisałem :caleb: ) czy tego czegoś z freonem oraz statystyk typu wytrzymałość.

Przynajmniej z tego, co pamiętam. Mogą być jakieś wyjątki.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Heap.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości