[S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez mariano w 12 Kwi 2008, 19:21

Gdzie go znaleźć , bo kiedy gra się wyłącza to nie wyskakuje żaden komunikat? Jestem na 100% pewien, że to ten mod, bo tamte poprzednie działały bezproblemowo kiedy jeszcze tego nie zainstalowałem.
Awatar użytkownika
mariano
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 23 Lip 2007, 19:20
Ostatnio był: 26 Kwi 2008, 20:34
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez trojanuch w 13 Kwi 2008, 13:24

2.14 Gdzie znaleźć loga ze Stalkera?
1) Jeśli mamy Vistę: C:\Users\Public\Public Documents\STALKER-SHOC\logs
2) Jeśli mamy XP: C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC\logs
3) W postach podajemy tylko zawartość pliku znajdującą się po nagłówku FATAL ERROR.
Thx SandFighter.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez mariano w 13 Kwi 2008, 13:36

O dziwo na razie wszystko zaczęło działać normalnie, ale jak znowu się gra wyłączy to zamieszczę tego Loga, bo go znalazłem :)
Awatar użytkownika
mariano
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 23 Lip 2007, 19:20
Ostatnio był: 26 Kwi 2008, 20:34
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 13 Kwi 2008, 13:57

OK - dobrze gdyby nie okazało się to konieczne ;)
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Drow w 13 Kwi 2008, 17:01

Czy w modzie 2.1 pogoda jest taka sama każdego dnia?
Awatar użytkownika
Drow
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 22 Lip 2007, 23:31
Ostatnio był: 08 Lis 2008, 21:36
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 13 Kwi 2008, 17:11

Mam problem, otóż, mod działał idealnie bez najmniejszych zgrzytów, ustawiłem sobie ciemniejsze noce, potem chciałem sprawdzić pitch black, wszystko paliło, ale ciemno było jak w du***. Chciałem więc wrócić do standardowych nocy, ale jak kopiuje gamedata z normal nights to nic się nie zmienia i dalej mam ciemnice. Jakaś porada dla mnie?

Aha, i czy niema jakiegoś moda żeby ciemność nocy miała wpływ na zasięg widzenia wrogów, bo trochę śmieszne jest, że nic nie widać, stoję przykucnięty z wyłączoną latarką, a wrogowie oddaleni odemnie o jakieś 50-100m i tak mnie widzą i strzelają.

Dzięki za odpowiedzi.


Noce w 2.1 ogólnie są zbyt ciemne - nie wiem czemu ale u mnie natomiast są idealne - spędziłem sporo czasu próbując je zbalansować. Różnica leży, jak sądzę w monitorze (albo w tym, że zwykle robię moda w nocy - więc ogólnie wszystko co jest na ekranie jest jaśniejsze). Na ten moment (patch wkrótce) masz 2 wyjścia:
1. podnosić suwak brightness (po uprzednim wrzuceniu wersji #brighter_nights)
2. otworzyć plik sky_24_cube_ss#small.dds (a także sky_13_cube_night#small.dds) - w gamedata > textures > sky w Photoshopie ('uzbrojonym' w nVidia DDS plug-in) po prostu rozjaśnić oba te cuby (np. o 30%). Następnie zapisujesz je jako DXT5 (zresztą kompresja nie ma tu chyba znaczenia).

Jeżeli chodzi o ustawienia detekcji NPC to odpowiadają za nie pliki stalker.ltx, army.ltx, dolg.ltx itp. w gamedata > config > creatures. Do tej pory najlepsze ustawienia detekcji z jakimi się spotkałem są w modzie Oblivion Lost (łatwiejsze) i AMK (trudniejsze). Najlepiej weź sobie 'fabryczne' pliki (z rozpakowanych plików gamedata.db*) i skopiuj do nich jedynie ustawienia detekcji z odpowiedników tych plików z ww. modów (jak skopiujesz całe pliki z tych modów i nic więcej to na 99% będzie crash).

Czy w modzie 2.1 pogoda jest taka sama każdego dnia?


Tak
Ostatnio edytowany przez trojanuch, 13 Kwi 2008, 18:15, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Drow w 13 Kwi 2008, 18:32

trojanuch napisał(a):
Czy w modzie 2.1 pogoda jest taka sama każdego dnia?


Tak


Hm szkoda...mod jest e-k-s-t-r-a (gratuluje włożonej pracy i umiejętności), ale chyba jednak będę musiał pozostać przy v.1.1 :|
Awatar użytkownika
Drow
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 22 Lip 2007, 23:31
Ostatnio był: 08 Lis 2008, 21:36
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 14 Kwi 2008, 01:27

Hm szkoda...mod jest e-k-s-t-r-a (gratuluje włożonej pracy i umiejętności), ale chyba jednak będę musiał pozostać przy v.1.1 :|


W 1.1 też jest taka sam pogoda każdego dnia :)
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Drow w 14 Kwi 2008, 11:55

Sory, miało być 1.01 ;)

BTW da się jakoś usunąć StalkerSkies z wersji 2.1?
Awatar użytkownika
Drow
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 22 Lip 2007, 23:31
Ostatnio był: 08 Lis 2008, 21:36
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 16 Kwi 2008, 00:45

S.W.O.v2.2 Open BETA w sieci!

Czołem,

Właśnie ukonczyłem upload nowej wersji SWO - v2.2.

Z najważniejszych nowości należy wymienić:

- kompatybilność z modem AMKv1.4 (wraz z jego nowymi tłumaczeniami na angielski) - za pomocą pakietu-kompatybilności

- zawarcie shaderów Sky4CE v1.77 - więc teraz możecie cieszyć się tą 'małą rewolucją' (Dof) grafiki w Stalkerze wraz z SWO (ustawienia Sky4CE zostały 'stuningowane' by lepiej współdziałać z SWO)

To oczywiście jedynie niewielka część zmian - zapraszam do sekcji CHANGELOG w readme po szczegóły.

Ta wersja ma status Open BETA - dlatego proszę zgłaszać wszelkie problemy, dziwne sytuacje itp.

A teraz...

LINKI:

S.W.O.v2.2 patch for v2.1

S.W.O.v2.2 FULL
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 3 gości