MW2 nie sprawdzałem, ale ludzie wciąż grają w MW 3. Tam właśnie namnożyło się użytkowników MP7 i oszustów. Większość gra w trybie TDM do 75 zabić albo likwidacji, a wojna lądowa jak 2/3 trybów rozgrywki jest martwa. Za to tryb operacji specjalnych ledwo żyje. Albo mnie łączyło z gościem "zza oceanu" i miałem ping rzędu 200-300 albo z osobą o mentalności "założyłem sobie serwer, idę. Niech się mój przyszły towarzysz za mnie martwi". Na 1-1,5 godziny znalazłem tylko jedną normalną grę.
Tak więc, raczej nic ciekawego się w multi MW 3 w trybie "migrującego hosta" nie znajdzie. Można sprawdzić modyfikację na serwery dedykowane, może tam jest lepiej.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..) -Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz? -A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata" Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Ty myślisz, że tak antyczna gra (z perspektywy korporacji i przeciętnego gimbusa), której wsparcie skończyło się gdzieś w okolicach przejścia Mojżesza przez Morze Czerwone, będzie mieć zaktualizowane na bieżąco zabezpieczenia antyhaxowe? Pfff
Gra antyczna, bo zamiast normalnego FPS-a wolą jakieś nie wiadomo co. Do tego bawią się w wycinanie/zrzynanie z innych CoD-ów/innych gier.
Tymczasem informacje nad kolejnym zawieszonym projektem autorstwa studia Slegdehammer Games. Call of Duty: Vietnam miał być czymś w rodzaju "TPS w stylu Drake'a" z akcją osadzoną w latach 60. oraz 70. na terenie Kambodży i Laosu. Niestety twórcy woleli popracować nad wciąż niedopracowanym MW 3, a potem wydać jakieś badziewie osadzone w przyszłości. Dodatkowo chcą je kontynuować, chociaż już chyba niektórzy zagorzali fani zaczynają kręcić nosem. Poniżej trochę więcej informacji (na ten moment tylko w j. angielskim ): http://www.gamespot.com/articles/shelve ... 0-6422297/ http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... elled.aspx Ewentualnie angielska wiki: http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Vietnam
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..) -Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz? -A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata" Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Ma być nowy tryb - coś w stylu wyścigu przy użyciu specjalnych ruchów, kto zajmie pierwsze miejsce wygrywa. Po drodze są także przeszkody, fajne, można się od czasu do czasu pobawić, jeżeli ma się dosyć biegania i strzelania w MP.
2 opinie na temat najnowszej produkcji Treyarch. Można wywnioskować, że coś jest na rzeczy z upadkiem serii. Szczególnie śmieszy mnie fakt, że jeden z fanbojów ma coś na kształt pretensji o to, że recenzent dał grze tylko 3/10, gdzie według niego powinno być co najmniej 8/10.
Jakby ktoś był ciekawy - na metacriticu wersja PC ma 2.7, wersja na PS4 ma 4.6, a na XBOX 360 1.3
Co do oszustów w MW3 - o ile mnie pamięć nie myli, to problem ten występował już 2-3 miesiące po premierze gry. Wpływ na to miało nie tylko mentalność niektórych graczy, ale i VAC, który miało się wrażenie, że nie istniał (na wyeliminowanie oszusta system potrzebował około tygodnia, gdzie przy PB - poza nielicznymi wyjątkami - było to kilka/kilkanaście sekund). I takie osoby zdarzały się wtedy równie często, co teraz. Jedyną różnicą są rodzaje - obecnie są bardzo wymyślne.
Wracając do problematyki realizmu uzbrojenia w BO mam jedno drobne pytanie - jak wygląda sprawa z karabinami maszynowymi? Bo ile nie ma konfliktu do faktu, że przed 1965 istniały podstawowe wersje tych broni, to niektórzy podają, że w CoD: Black Ops występują wersje, które powstały po 1968 (wyjątkiem jest Stoner). Jak to z tym jest?
Dodatkowo pytanie - mógłby ktoś na chłopski sposób wytłumaczyć mi, jak działają rankingi np. w TDM w MW3? Rozmyślałem nad tym problemem (szperałem nawet w necie) i żadne potencjalne rozwiązanie nie miało sensu.
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..) -Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz? -A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata" Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Walka w kosmosie jest spoko. Szkoda tylko, że jakiś patałach to wymyślał. Okręty kosmiczne z futurystycznymi silnikami, ale nadal broń palna zasilana tradycyjną amunicją. Jaaasne. Zapewne zero głębszego tła, tylko znów historyjka na odwal.
CoD czwórka mnie nawet nie jarał, to co dopiero to
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Działające powierzchnie sterowe w próżni, słyszalne eksplozje, ba, nawet wstrząsy nimi spowodowane. To i jeszcze więcej w najnowszym Call of Shitty: OMFG Warfare. No, ale przynajmniej w Modern Warfare jest ładnie.