W sumie to ja też mam pewne problemy z wydajnością. Już RAMu mi nie brakuje (wreszcie przeszedłem na system 64bit niedawno
), mimo tego jednak podejrzanie paskudnie gra mi chodzi. Poldzer, spróbuję Twojej rady, może podziała, ale jeszcze inną zmianą, jaką wprowadziłem, było wrzucenie LuaJit Experimental (z tego posta
http://stalker.pl/forum/viewtopic.php?p=327098#p327098). Teraz pytanie, czy ktoś jeszcze z tego korzysta i może potwierdzić, że podnosi płynność gry? Może przy niektórych konfiguracjach ma tendencję do zaniżania wydajności?
Dla przypomnienia, na czym gram:
Misery 2.1.1 + The Armed Zone 1.7 + JuaJit - pełne dynamiczne oświetlenie, suwaki na max oprócz AA, trawy i cieni, dodatkowo korzystam z parametru -noprefetch i zasięg Alife mam na 300,
AMD Phenom X4 9500 (używam triku z ustawieniem koaligacji, dwa rdzenie wykorzystane do 50%, a co 2 sekundy jest szpilka do 100%, trzeci rdzeń ok. 20%, bez OC),
Radeon HD5770, bez OC, ale i tak znikome użycie GPU,
4GB RAM, dwie kości Wilk Elektronik GR800D264L6/2G, zwykle ok. 3GB wolne - ich częstotliwość HWINFO podaje mi jako 400MHz, z tego co wyczytałem na netach może coś być nie tak...
Być może spróbuję metodę Poldzera i zejście na dynamiczne obiektów.
Edit: Okej, uruchomienie w trybie zgodności z Win7 spowodowało tylko niesamowite zwiększenie czasu ładowania, poza tym przy przechodzeniu z gry do menu i w drugą stronę zwiecha. Jakby co, działam na Win7.
Edit2: Zadziałało uruchomienie w trybie zgodności z Win XP SP3, już jest git.