No proszę, jaki odzew. Cieszy mnie to. Zaczynam właśnie montować prostą stronę projektu, za jakiś czas (jutro pewnie) wrzucę na sieć.
Co do grafiki 3d - ja się tym chętnie zajmę. Postacie i animacja szkieletowa to nie jest moja mocna strona póki co, ale poza tym dam radę... Z postaciami pewnie też, kwestia czasu.
Wolałbym uniknąć kopiowania contentu ze Stalkera, kopiowania w ogóle. Tekstury to nie problem - ja mam ich trochę, własnych. Poza tym aparat, stara fabryka, nieczynny peron i dalej z tematem...
Co do miejsca akcji - myślę że nie w Czarnobylu. Nie wiem czy miejsce naprawdę istniejące czy nie. Anomalie jak najbardziej i to śmiertelnie niebezpieczne, nie takie przez które w lepszym armorze przebiegamy nie troszcząc się o nic...
Kilka takich pomysłów na lokacje (ogólnie kawał miasta od strony morza - trochę jak Gda
):
- port, cmentarzysko łodzi - pełno zardzewiałych wraków, wpół zatopionych lub zatopionych w całości, w środku fanty do wyjęcia ale i różne potworne paskudztwa...
- miasto z odrapanymi przedwojennymi kamienicami, ruinami starówki i wplecioną w to komunistyczną betonową architekturę, pocięte kanałami (najlepiej dużą ilością); budynki do których można wejść, prowadzić ostrzał z okien itp; anomalie - przejście na drugą stronę ulicy może nie być prostą sprawą
- duża ilość podziemi, piwnic, labów z lepszymi fantami ale i większą ilością "stworów" - kto się nie boi niech złazi pod ziemię...
- opuszczone więzienie mogłoby być niezłym polem walk/ siedzibą frakcji
- urwany most jako siedziba frakcji?
Poza tym dużo wody, możliwość pływania i nurkowania
Znacie film z Brucem Willisem "I am Legend?". Film słaby, ale podobał mi się opuszczony i zrujnowany Nowy Jork porośnięty haszczami. Coś w ten deseń uzyskać byłoby pięknie.
Poza tym jeżeli chodzi o modele - możnaby stworzyć coś w rodzaju bazy modeli, na zasadzie 3dwarehouse w google earth - ktoś coś zrobi i wrzuci na ftp. Tekstura, model, lokacja...
Co do postaci - pomysł pewien. Wędrowanie po Zonie miałoby pewne negatywne skutki - mutacje (losowo zmieniające statystyki lub nawet dające umiejętności), choroby, których efekty możnaby niwelować za pomocą chemii - im dłuższy staż gracza, tym więcej trzeba jej łykać. Chemia uzależnia, kosztuje, na głodzie powoduje halucynacje i obniża sprawność... Mogłoby być ciekawie
Klasy postaci według mnie:
badacz - strój najbardziej odporny na działania środowiska, detektor anomalii
strzelec - wiadomo, refleks i szybkostrzelność
zabójca, skradacz - jak ktoś przede mnę napisał
grotołaz - wspinanie, dostawanie się do miejsc niedostępnych, skok itp
pływak - wiadomo
fanatyk - psi, wywoływanie halucynacji, szczucie mutantami?
Poza tym imo brak przyrostu hp i siły z levelu na level - poprawić nam się może endurance, refleks (proponowałbym jakiś delay po naciśnieciu myszki, który będzie się zmniejszał), skok (ale nie 10 metrów), regeneracja.