[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: Problem z modem Misery

Postprzez Kudkudak w 18 Sie 2015, 21:10

Po pierwsze zły dział, tu jest odpowiedni topic viewtopic.php?f=77&t=15346&p=324963#p324963

Po drugie

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 18 Sie 2015, 21:19

Do buszowania w anomaliach lepszy będzie Zielony Ekolog a nie SEVA (sprawdzone, SEVA psuje się szybciej i ma gorszą ochronę przed środowiskiem Zony, niekiedy różnica jest widoczna). A SEVA będzie do kupienia, jak (spolier):
:

Dostaniesz zadanie na skompletowanie oddziału do Prypeci, na przykład u Hawajczyka


Zawsze grając w Misery stosowałem taktykę 2 kombinezonów - Do anomalii Zielony Ekolog (SSP-99M chyba :P ), a w pozostałych przypadkach:
Snajper, Zwiadowca - Bojowa wersja kombinezonu SEVA (kiedyś jako snajper korzystałem z Kombinezonu Ghille, ale zasięg sprawdza się znacznie lepiej w skrytobójczych misjach niż zielone listki, które tylko mnie wkurzały)
Szturmowiec - Bułat/Egzoszkielet + najlepszy hełm
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 07 Lis 2024, 18:57
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez Demon6PL w 18 Sie 2015, 21:43

No myślałem nad tym, ale jest on trochę biedny pod względem ochrony fizycznej (w sensie kuloodporność), czyli pewnie się będzie szybko pod ostrzałem psuł, a liczyłem, że może dam radę SEVĘ kupić, to bym miał taki ogólnie przydatny kombi, na ekologa bym już w nim dozbierał. SEVA jest chyba najlepiej opancerzonym strojem na recona, stąd moje nią zainteresowanie. No ale wuj, może się ten zielony jednak nada.
Co do treści spoilera: Na snajperze pierwsza moja wizyta w okolicach fabryki była już w SEVIE. U Sowy miałem, chyba jak się wracałem na zaton po załatwieniu questa z detektorami. No cóż, nieważne, kiedyś się trafi.
Pozdro, Carni
Awatar użytkownika
Demon6PL
Stalker

Posty: 115
Dołączenie: 21 Sie 2012, 16:38
Ostatnio był: 07 Wrz 2019, 00:21
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 20

Re: [MISERY]

Postprzez Stalkep w 18 Sie 2015, 21:54

Jak do anomalii bitnum (nwm jak to się pisze) przecież nie musisz wchodzić?
Przynajmniej tak w czystym CoP było.
Gdy nadeszło Gestapo, na budynki spadły bomby
Zamienił dziurawe palto na dwie kukurydzy kolby
Poczuł, że koniec to już tylko kwestia dni.
Gdy płonęło miasto ludzie z krzykiem umierali w nim...
Awatar użytkownika
Stalkep
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 29 Mar 2015, 23:43
Ostatnio był: 24 Gru 2022, 02:05
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 28

Re: Problem z modem Misery

Postprzez Mikus47221 w 18 Sie 2015, 22:29

ale, nie mogłem znaleźć tego code? o co chodzi?
Mikus47221
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 18 Sie 2015, 19:36
Ostatnio był: 25 Paź 2016, 18:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Problem z modem Misery

Postprzez Decimus76 w 18 Sie 2015, 22:48

Jak krowie na rowie... Jak piszesz wiadomość, to u góry masz "Code" i zaznaczasz log i klikasz na "Code" i wtedy już jest poprawnie. Czaisz?
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 18 Sie 2015, 23:04

Demon6PL napisał(a):Co do treści spoilera: Na snajperze pierwsza moja wizyta w okolicach fabryki była już w SEVIE.


Nie wykluczam, że zdarzy się wcześniej. W spoilerze podałem ci moment, w którym ten kombinezon MUSI się pojawić u któregokolwiek z handlarzy na sprzedaż. Wpływa na moment pojawienia mogą mieć także osiągnięcia typu Bogaty Klient czy Przyjaciel Stalkerów.

Robiąc zadania dla naukowców musimy wejść w Bitumin. I tu tylko i wyłącznie Zielony Ekolog z najwyższą ochroną przed oparzeniami (chociaż utrzymanie 2 kombinezonów w dobrym stanie musi kosztować. :/
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 07 Lis 2024, 18:57
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 18 Sie 2015, 23:35

Albo chodzić tylko w ekologu i ze dwie płytki kevlarowe co wystarczy by przetrwać i tak npc jak majtnie sysunią albo pyknie z ppanca to seva za duzo nie po ochrania :E więc jeśli nie widać różnicy to poco przepłacać(ja takowej nie zauważyłem jak coś) tak więc kwestia jak kolega gra, ja grałem szturmem i latałem w ekologu aż do prypeci tylko w tunelu używałem sevy a potem egzo, a do tego jak kolega Imienny wspominał ekolog się tak szybko nie psuje wiec można nosić trochę taśmy i jakiś klej dla zachowania stanu i będzie git.
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 18 Sie 2015, 23:45

Z fanpage'u Mizerji na FB
It’s been a while coming and we appreciate your patience. Here is the first in a series of reveals about changes and new features you will enjoy in Misery 2.2.
MAJOR NOTIONS ABOUT GEAR & EQUIPMENT
• Massive tweak of new ways to use items found ingame. Some items can be sharpened now (shovels, swiss army knife, cutlery, grooming kit)
- Mutants can be looted only with use of sharp objects: knives, sharpened items or "Hunting Kit"
• Added quick-sharpening, with added possibility to use two separate one-usage-left sharpening stones to sharpen a shovel (shovels need two stones usages)
• Food cans have to be opened with a sharp object (knives, sharpened items, etc)
• The secret purposes of nearly every item you thought for immersion only will become readily apparent.
• Hints describe the purposes of items.
• Everyday items can now be sharpened and used to assist in getting more out of every item you find.
• A specialized Hunters Kit can be used to get the maximum amount of loot from Mutants. Yes, it’s now a viable source of income.
• Other makeshift items can also be used when sharpened and degrade with use.
• You can now salvage (with the appropriate tools) useable items from broken radios, Geiger counters, etc. reducing the weight of your loot and freeing up resources while in the field or camp.
• The more suitable a tool is for use the greater the benefit earned when salvaging items.
• Specialized salvage toolkits enable maximum recovery just like the Hunters Kit.


TL;DR: Zmiany w sprzęcie:

- Noże się będzie ostrzyć, BARDZIEJ, razem z saperką, scyzorykiem, kij-wie-czym;
- Bo teraz się będą tępić.
- Specjalny "Zestaw myśliwego" do wyciągania ze zwierzyny tego, co najlepsze, plus inne specjalistyczne narzędzia do specjalnych czynności;
- A, właśnie - bez czegoś ostrego nie ma skórowania/wycinania mięcha ze świniaków!
- I konserwy też nie otworzysz zębami;
- Większość itemów-śmieci ma mieć zastosowanie, z podpowiedzią w opisie;
- Zepsute radia i liczniki można rozebrać na części dla oszczędzenia miejsca w plecaku.

@ Plaargath, Trojan - wam chyba ostatnie upały zaszkodziły? :caleb:
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Mikus47221 w 19 Sie 2015, 09:17

No dalej nie rozumiem co z tym code! Moglibyście może udostępnić jakiś filmik na yt? lub coś w tym stylu? Błagam o pomoc!
Mikus47221
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 18 Sie 2015, 19:36
Ostatnio był: 25 Paź 2016, 18:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Route w 19 Sie 2015, 09:22

Image
Wstawiasz tam zawartość loga.
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36

Re: [MISERY]

Postprzez Stalkep w 19 Sie 2015, 09:31

Mizeria będzie bardziej realistyczniejsza szczególnie że jeśli nie masz w ekwipuneku noża to i tak kroisz mutka.
Gdy nadeszło Gestapo, na budynki spadły bomby
Zamienił dziurawe palto na dwie kukurydzy kolby
Poczuł, że koniec to już tylko kwestia dni.
Gdy płonęło miasto ludzie z krzykiem umierali w nim...
Awatar użytkownika
Stalkep
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 29 Mar 2015, 23:43
Ostatnio był: 24 Gru 2022, 02:05
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 28

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości