Kazeite napisał(a):Hm... wiki twierdzi, że ruch gałek ocznych nie zmienia pola widzenia.
Oko ludzkie ma to do siebie, że na krawędziach pola widzenia przestaje widzieć szczegóły - czyli, kątem oka zobaczysz przeciwnika tylko wtedy, gdy się rusza. Zresztą, możecie wszyscy przeprowadzić eksperyment - weźcie komórkę z jakimś wyświetlonym tekstem i przesuwajcie ją wokół głowy; gdy jest z boku, to nawet gdy spojrzysz w bok, to nie odczytasz liter. No chyba że ja mam takie dziwne oczy
Czyli, na mój chłopski rozum by się przydały dodatkowe stożki po bokach, które by wykrywały gracza tylko gdy się rusza. Ale jeżeli obmyślony wcześniej system działa wystarczająco dobrze, to nie ma sprawy
Kazeite napisał(a):Korzystając z okazji, chciałbym poruszyć sprawy które mnie lekko irytowały w v3.8. Być może już zostały naprawione, ale tak dla pewności:
Bezpańskie wieczne zwłoki: Wokół obozów i przejść napotkałem na stosy trupów, które nigdy nie znikają, nawet po kilku dniach. NPCty je ignorują (mimo że zwłoki zabitych przeciwników sprzątają na bieżąco), co może prowadzić do sytuacji gdy np jeden z nich wygrzewa się przy ognisku opierając nogi o zwłoki przeciwnika
Kazeite napisał(a):Towarzysze głupieją w Agropromie, w obozie Old Encampment. Konkretniej to z uporem maniaka próbują przejść przez pole anomalii obok i nie potrafią z nich wyjść, co prowadzi oczywiście do ich śmierci.
Kazeite napisał(a):Pieniądze za osobiste przysługi: trochę dziwne dla mnie jest to, że stalkerzy proszący o przedmioty (granaty, apteczki, itp.) odsyłają nas za zapłatą do szefa fakcji. Tak na mój chłopski rozum, to jak potrzebuję czegoś od tego głupiego najemnika który biega dookoła, to powinienem móc za to zapłacić, a nie że odsyłam go do szefa, bo tylko szef trzyma kasę
Kazeite napisał(a):Polecenie "odsuń się, blokujesz mi drogę" dla towarzyszy działa tylko wtedy, gdy jest za nimi pusta przestrzeń - znaczy się, nie potrafią odsunąć się w bok, co jest irytujące, gdy wchodzisz np do Sidorowicza, odwracasz się, a tu stoi za tobą trzech delikwentów którzy nie mogą ci ustąpić drogi, bo dwóch pierwszych sobie wzajemnie blokuje drogę, a trzeci nie może ustąpić miejsca dwóm pierwszym, bo stoi przy ścianie.
Kazeite napisał(a):Perk "Dodatkowy towarzysz" - To jest też tylko osobista preferencja, ale wolałbym żeby była możliwość zrekrutowania zastępcy, gdy ten trzeci towarzysz nam zemrze (bo np wlazł w anomalię w Old Encampment ). Inne perki działają zawsze, bez względu na okoliczności - ten perk też chyba powinien tak mieć.
Pangia napisał(a):O właśnie, a propos blokowania. Czy dałoby się dodać każdemu stalkerowi opcję odsunięcia się z drogi? Gdy wybierzemy na starcie gry pójście z Łopatą do bazy Wolności i podejdziemy do handlarza zanim on tam dojdzie, to gra się w tym momencie kończy, bo Łopata odwraca się do gracza czekając na rozmowę i nie pozwala mu wyjść z korytarza.
Pangia napisał(a):Drugi aspekt: czy da się zmienić zachowanie samotników na takie, żeby po trafieniu podczas strzelaniny między frakcjami uciekali, a nie rzucali się do walki jak idioci? Wielokrotnie zdarzało mi się przez to psuć sobie przejęcie bazy, bo jakiś kretyn postanowił sobie usiąść na granacie, który akurat rzuciłem. I żeby nie gonili gracza, gdy się im buchnie itemy ze zwłok, bo wtedy wystarczy obiec naokoło pole anomalii i oni w nie wchodzą, szczęśliwie ograniczając pulę genetyczną w Zonie.
smoq2 napisał(a):Nie trzeba dodawać żadnych stożków. Po to tworzy się pole widzenia w stronę, w którą NPC ma ustawioną twarz, żeby imitowało ruch gałek ocznych.
smoq2 napisał(a): (inne poruszone sprawy)
Co do gonienia gracza, to nie chcę po prostu tego wyłączać. Podoba mi się to, że upominają się o sprzęt. Uważam, że jest to dobra zagrywa klimatyczna.
Pangia napisał(a):Ale niech może chociaż odpuszczają po jakimś dystansie? Bo gdy truchtają za graczem przez kilometr (długość Kordonu), to z klimatem nie ma to wiele wspólnego.
Kazeite napisał(a):http://i.imgur.com/PKt0jgR.png
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2124.00 mhz, 31-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29942 files cached 30 archives, 5313Kb memory used.
Init FileSystem 1.775630 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2509136 K], reserved[24336 K], committed[87904 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10597 K], process heap[811 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7043 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density'
~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600]
~ Invalid syntax in call to 'r__supersample'
~ Valid arguments: integer value in range [1,8]
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:2A42]: Mobile Intel(R) 4 Series Express Chipset Family
* GPU driver: 8.15.10.2302
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1315 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [91 ms]
"d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 104315 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 98768 ms
* [prefetch] memory: 4194303Kb
* phase time: 314810 ms
* phase cmem: 94600 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 62544 ms
* phase cmem: 81149 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 18343 ms
* phase cmem: 81149 K
Wczytywanie zapisanej gry "jarek_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11002 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 22742 objects are successfully loaded
* Game jarek_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\jarek_quicksave.sav' (49.972s)
* phase time: 49971 ms
* phase cmem: 148546 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 111 ms
* phase cmem: 148569 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 75 ms
* phase cmem: 148617 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 79 ms
* phase cmem: 148617 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 5472 ms
* phase cmem: 233586 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 513 ms
* phase cmem: 234746 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 30586 verts, 955 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65504 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 1195 verts, 37 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 34422 verts, 1075 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 812169 indices, 1586 Kb
* phase time: 20987 ms
* phase cmem: 234961 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 21489 ms
* phase cmem: 238981 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 9394 v(20), 5002 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(183K), IB(29K)
* phase time: 25152 ms
* phase cmem: 238997 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\agroprom\level.hom
* phase time: 26684 ms
* phase cmem: 239336 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 26920 ms
* phase cmem: 239336 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 27375 ms
* phase cmem: 239336 K
Wczytywanie tekstur...
! Can't find texture 'trees\trees_tina_rotten'
* t-report - base: 612, 39909 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
* phase time: 28472 ms
* phase cmem: 264809 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 36714 ms
* phase cmem: 264809 K
* [win32]: free[1750868 K], reserved[64464 K], committed[806044 K]
* [ D3D ]: textures[69682 K]
* [x-ray]: crt heap[264809 K], process heap[5589 K], game lua[111492 K], render[269 K]
* [x-ray]: economy: strings[21724 K], smem[971 K]
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] chimera_strong31658 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] chimera_strong31658 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] chimera_strong31658 in rest = agr_zone_field_psychic_average
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] psy_dog_phantom in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] companion_anatol_init in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] companion_anatol_init in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_duty_trader in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_duty_trader in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_duty_mechanic in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_duty_mechanic in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_duty_commander in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_duty_commander in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_duty_weaponmaster in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_duty_weaponmaster in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_duty_barman in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_duty_barman in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16324 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16324 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16335 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16335 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16347 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16347 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16359 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16359 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16371 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16371 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic24669 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic24669 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24693 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24693 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24706 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24706 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24718 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24718 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt28904 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt28904 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper28916 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper28916 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper28927 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper28927 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic28939 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic28939 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper28952 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper28952 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29018 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29018 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29030 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29030 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29042 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29042 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29054 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29054 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29067 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29067 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29130 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29130 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29156 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29156 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29168 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29168 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29180 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29180 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29244 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29244 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29255 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29255 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29268 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29268 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29282 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29282 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29294 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29294 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29357 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29357 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29370 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29370 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29381 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29381 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29393 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29393 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29405 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29405 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29469 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29469 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29480 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29480 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29506 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29506 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29518 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29518 in rest = agr_restr_secret_trader
* MEMORY USAGE: 328974 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic24669 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic24669 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24693 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24693 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24706 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24706 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24718 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24718 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_stalker_secret_trader in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_stalker_secret_trader in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] flesh_normal17461 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] flesh_normal17461 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] flesh_normal17465 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] flesh_normal17465 in rest = agr_restr_secret_trader
stack trace:
001B:03E383FD xrGame.dll
001B:03E22265 xrGame.dll
001B:01E1A5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:01E1A898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:01E120A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
001B:01E1AAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
001B:009D9DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()
Leo0502 napisał(a):Zastawiałeś się kiedyś nad wywaleniem wszelkiego AI, skryptów itp. w cholerę i napisaniem tego jeszcze raz, z ewentualnymi poprawkami? Tak wiem, linijek jest tyle,ile było trupów pod Stalingradem, ale może zapanuje porządek i będziesz wiedział gdzie co jest.
Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość