Jeżeli masz gdzieś link do moda, gdzie mogę to pobrać, to chętnie looknę jak to zrobili
Junx napisał(a):Jeżeli masz gdzieś link do moda, gdzie mogę to pobrać, to chętnie looknę jak to zrobili
W czeluściach dysku znalazłem takie coś, ale głowy nie daję, że to to akurat.
*ciach*
Omnibus napisał(a):@smoq2: LA ma ciekawe mapy, które w oryginale stoją pustkami, ale są ogromne i ładnie zrobione. Co prawda duża część z nich bez pojazdów nie ma racji bytu, ale poza nimi, to jest się czym bawić. Mapy z CS są w zasadzie do przebiegnięcia w minutę, a w dodatku ograne. Nie mówię, że to robota dla Ciebie, ruski rok by szło nad tym ślęczeć, nawet gdyby były takie możliwości, ale chciałem spytać hipotetycznie...
Leo0502 napisał(a):Może w tych grach ze stożkowym wzrokiem wzięli pod uwagę, że postać może ruszać oczami w prawo, lewo, górę i dół. Wtedy teoretyczne pole widzenia jest o wiele większe
Wiewi0r napisał(a):@smoq Oczywiście, że masz rację. Gdybyś chciał szukać abstrakcyjnej literatury, polecam jakiś podręcznik neurofizjologii z opisem działania analitycznego poszczególnych pól wzrokowych.
*ciach*
smoq2 napisał(a):Biorąc pod uwagę, że topografia map jest tak zrobione, że odległości powyżej 100m chyba w ogóle nie występują, to takie wartości powinny wystarczyć.
Pangia napisał(a):smoq2 napisał(a):Biorąc pod uwagę, że topografia map jest tak zrobione, że odległości powyżej 100m chyba w ogóle nie występują, to takie wartości powinny wystarczyć.
Jaka jest odległość z nasypu nad tunelem w Kordonie do bazy Oporu? Żeby nie okazało się, że gracz będzie kosił z Dragunowa, stojąc poza zasięgiem widzenia AI. W sumie teraz nie jest lepiej, bo AI strzela spoza zasięgu widzenia gracza.
Omnibus napisał(a):Chciałem złożyć petycję odnośnie bandytów w modzie. Otóż, jako bandyta można okradać samotników. Wszyscy wiemy. Ale jaki sens ma okradanie samotników, kiedy możesz taką operację wykonać max trzy razy, a potem albo gracz musi latać za zadaniami samotników, albo Ci bedą do niego strzelali przy pierwszej okazji. i jedno do kitu i drugie. uważam, że to średnio ma sens, by latać za zadaniami ludzi po to by móc ich potem okradać.
Dałoby się zmajstrować, że poprzez okradanie reputacja może spaść tylko do tych "-49" (przy założeniu, że to -50 to już jest wrogość)?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości