smoq2 napisał(a):Teoretycznie tunel przy południowym wejściu by się nadał, ale to spowoduje, że praktycznie cała północna część Bagien pozostanie, bo oddziały będą wtedy poruszać się tylko po południowym obrębie Bagien.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:563: C stack overflow
stack trace:
Kazeite napisał(a):Hm... To ja poproszę... czołgi! I helikoptery!
Nie, nie, żartuję. OK, na myśl mi przychodzi coś takiego: modele ciał bez głów, do których silnik by dołączał losowo wybrane głowy, którym z kolei by dodawał maski czy też okulary (właśnie! Okulary! Czemu w Stalkerze jest tak mało stalkerów w okularach? )
Dałoby się coś takiego w rozsądnym wymiarze czasowym zrobić?
O! Jeszcze jedno, raczej banalne - możliwość zaoferowania apteczki wrogowi. Wiem że niektóre mody tak mają (wanilia też chyba tak miała? ), więc nie powinno być z tym problemów, prawda?
Więc, możliwość wyleczenia rannego wroga i sposobność zrekrutowania go na tej podstawie do własnej frakcji. Coś takiego
Pangia napisał(a):Do głowy przychodzi mi tylko dodanie bajerów z Zewu Prypeci: klasa automatycznego shotguna i możliwość zamontowania więcej niż jednego typu lunety na jedną broń (czyli np. na AK byłaby lunetka bardziej szturmowa z mniejszym przybliżeniem i bardziej snajperska z większym). Noktowizji w lunetach nie musi być, mało kto by to używał i pewnie przesrałbyś się z ekonomią moda tak, że zrobiłoby się z tego drugie Misery.
Zamierzasz dodać nowe lokacje, jak kiedyś wspominałeś, np. Bar, Martwe Miasto, Mozgozwęglacz? Jak potrzeba pomyślę o jakimś sensownym rozkładzie przejść.
Junx napisał(a):Ja bym poprosił naprawienia błędu z TFWweapon_manager.script, który wywala się losowo podczas gry, podam przykładowy log: *ciach*
Ten błąd został naprawiony w obecnej wersji roboczej. Przeprojektowałem to od 0. Do tego dorzuciliśmy nową wersją LuaJIT z małymi tweakami pod silnik stalkera. Skrypty powinny ogólnie chodzić lepiej, bez stack overflowów.
Omnibus napisał(a):3. Baterie do latarek. Jak w LA. Zrobiłbyś?
smoq2 napisał(a):Nie przypominam sobie żadnego stalkera w okularach...
Junx napisał(a):Ten błąd został naprawiony w obecnej wersji roboczej. Przeprojektowałem to od 0. Do tego dorzuciliśmy nową wersją LuaJIT z małymi tweakami pod silnik stalkera. Skrypty powinny ogólnie chodzić lepiej, bez stack overflowów.
Już Cię Lubię
A czy da się coś takiego zrobić?
*ciach*
Omnibus napisał(a):W sensie, że ogniska zapalałyby się tylko, jeśli ktoś siedziałby w posterunku z nim? miodzio, popieram.
To by było naprawdę super rozwiązanie.
A tak poa tym:
@smoq: Jak by było z używaniem zasobów z LA z twoją nową "zabawką"? Mapy, stworki...
2. kiedyś pojawiła się kwestia, czy da się sprawić, by loot po zabitych npcach w lokacjach, gdzie nie ma gracza ostawał się przy ich ciałach przez jakiś czas, bez nadmiernego spawnowania plecaków na miejscu ich śmierci, oraz żeby obsługiwanie dodatkowych xdziesięciu/set itemów w grze w danym momencie nie obciążał moda zbytnio.
3. Baterie do latarek. Jak w LA. Zrobiłbyś?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości