smoq2 napisał(a):Jak uznam, że mod jest gotowy, to napiszę pełną dokumentację jak dodawać i modyfikować bronie i pancerze.
Omnibus napisał(a):O ekonomii pamiętam, że sporo mówiłeś, podobnie jak eventach losowych, eventach od Pawłowicza ze zbieranych pda itede.
Ale bądź proszę bogatszy w szczegóły jeśli chodzi o to skradanie. Bo nawet nie wiedziałem, że AI coś takiego obsługuje. Jak to będzie działać, kiedy npce będą tego używali? Dotychczas w stalkerach skradanie praktycznie nie miało de facto zastosowania, bo o ile dobrze pamiętam miało marginalne zastosowanie (vide ludzcy przeciwnicy i tak Cię wykrywali, bez względu na wszystko). Czy to oznacza, że sprawisz, że zacznie?
Pangia napisał(a):Zamiast skradania to ja bym wolał działające tłumiki, nikt normalny nie będzie się pchał na bliski kontakt z pięcioosobowym oddziałem wyposażonym w broń z amunicją przeciwpancerną, która jedną serią robi mielonkę z gracza w egzoszkielecie.
Czyli ta paczka broni, zmodyfikowanych handlarzy i ulepszeń będzie gniła na dysku jeszcze jakieś 2 lata. Trochę ruskie podejście do sprawy: albo my to zrobimy, albo nikt.
Crew napisał(a):Mam nadzieję, że doczekam się działającej wojny frakcji w fabule...
Oraz, pierwsza strona tematu mogłaby być trochę poprawiona, bo na każdej przeglądarce nie idzie otworzyć xD
smoq2 napisał(a):Jeżeli występują jakieś nowe, to na logikę bierzesz do której broni Vikhr byłby najbardziej podobny (ja bym obstawił MP5) i kopiujesz je stamtąd.
smoq2 napisał(a):1. Wybierz sobie jakiś przedmiot, który jest dodany przez TFW, np. broń Vikhr.
2. Porównujesz wszystkie wpisy w sekcji wpn_vikhr z wpisami z jakiejś waniliowej broni w waniliowym Czystym Niebie. Jeżeli występują jakieś nowe, to na logikę bierzesz do której broni Vikhr byłby najbardziej podobny (ja bym obstawił MP5) i kopiujesz je stamtąd.
3. Przeszukujesz całą TFW gamedata programem takim jak Agent Ransack czy nie występuje gdzieś fraza wpn_vikhr i dodajesz swoją do każdego takiego pliku. Jeżeli gdzieś występuje "wpn_vikhr = [jakaś liczba]", to wpisujesz taką, która jest wpisana przy broni najbardziej podobnej.
Done...
smoq2 napisał(a):Fabuły nie będzie, już dawno porzuciłem ten pomysł. Nie mam środków ani znajomości potrzebnych do zrealizowania czegoś, co nie zamieniłoby moda w kupę.
Omnibus napisał(a):@smoq- to pytanie- Skoro rzuciłeś fabułę w ogóle, to czy w dalszej przyszłości, bo nie nazwałbym tego priorytetem, to mógłbyś spróbować usunąć pozostałości po próbach jej implementacji? Chodzi o skrypty, które powodują crashe w Limańsku, bo to chyba te za to odpowiadały, jeśli dobrze pamiętam. Tak, by zainteresowani mogli się tam tepnąć bez problemów...
Kazeite napisał(a):*sam cukier*
Leo0502 napisał(a):moq - taka sytuacja z vanilii - jestem Samotnikiem, jest noc, podkradam się do bazy Bandytów, nie widzą mnie. Strzelam jednemu w głowę z wytłumionego Viper-5, a gość padając oddaje serię (taki sposób śmierci się trafił). Oczywiście wszyscy ślepi, a ja sobie zmykam dalej.
I pytanie - jak ta sytuacja skończyłaby się z ulepszonym skradaniem, jak inni zareagują na taką agonialną serię z broni w dzień, w nocy i czy w nocy bez noktowizorów zobaczą strzelca?
Tajemniczy napisał(a):To skoro nie będzie fabuły to może dodałbyś możliwość dołączenia do Monolitu? To mogłoby wyglądać tak jak z tym pierwszym kompanem dla Vidicia, pojawiłby się komunikat że jakiś stalker chce z tobą pomówić. Trzeba by było z nim pogadać i pojawiłaby się opcja wyboru czy chcesz dołączyć do Monolitu czy też nie. Jeśli tak to przeteleportowałoby się do bazy Monolitu i zaczynałbyś grę jako Monolitianin jeśli nie to ten stalker by odchodził i już nigdy więcej nie moglibyśmy go zobaczyć.
smoq2 napisał(a):z moim systemem, reszta stalkerów zareaguje tak samo, jakby sam gracz oddał strzały tj. wszystkim, co będą w zasięgu dźwięku podbije się "świadomość", w tym przypadku pewnie od razu do 100%, bez znaczenia czy jest to noc czy nie bo po prostu będzie to hałas.
Diegtiarov napisał(a):O, widzę że najlepszy mod do CSa nie umarł. Najlepsza wiadomość jaka mogła być na wakacje.
edit: Dałoby się jakoś inaczej rozłożyć punkty potrzebne do przejęcia wejść Kordon <-> Bagna tuż koło bazy Oporu? Robi się niezła jatka, bo tamto miejsce to istny przepychacz kiedy tłuką się 3 frakcje na raz. Np. Tunel pod nasypem zamiast tego pagórka.
Wiewi0r napisał(a):Co do skradania:
Tu akurat sytuacja z serią jest zrozumiała, ale! Czy tak jak w czystym Stalkerze, NPC od razu magicznie nacelują się na gracza, czy raczej (jak w MISERY), na początku będą bezradnie krążyć?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości