[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Missile w 28 Mar 2008, 16:43

Mi się ten mod nie podoba. Zawiodłem się. Zbyt mało rzeczy jest zmienionych. Parę nowych mutantów i innych pierduł mi nie wystarczy, liczyłem na coś lepszego. Wkurza mnie mały pasek zdrowia, który jest jak dla mnie osadzony w złym miejscu, żeby zobaczyć jakie mam podpięte artefakty i jaki jest stan kamizelki muszę wchodzić w ekwipunek. Mało nowych tekstur, z czego większość mi się nie podoba. No i co to ma być, co się z nami dzieje podczas wypadu po kurtkę kolczą? Wygląda to tak jakbyśmy się napili kilku wód, całkowicie nie wiem o co z tym chodzi. Jakbym miał wystawić ocenę to było by to 7/10. Instaluję AMK lub ABC liczę,że będą lepsze.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez SaS TrooP w 28 Mar 2008, 17:33

Tam się kręci psioniczny nibypies...

Polecam AMK, bo ABC jest gorszy od OLki.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Missile w 28 Mar 2008, 17:44

Chyba będę musiał ściągnąć ABC, bo wszytkie linki AMK które są na forum nie działają mi - strony się nie otwierają. Zresztą AMK podobno ma mnóstwo rosyjskich napisów, a ABC został przetłumaczony na polski.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez SaS TrooP w 28 Mar 2008, 18:53

Jest beta tłumaczenia na anglieski, ma parę bugów, ale jest OK.

Mogę ci go wysłąć na maila. Poza tym jest AMK CAŁY po angielsku...
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Missile w 28 Mar 2008, 23:15

Za dobrze angielskiego nie znam, pewnie trochę ze słownikiem bym sobie posiedział czytając niektóre teksty. Jeśli uważasz, że AMK jest dużo lepszy od ABC to gdybyś mógł, proszę, wyślij mi go. Tylko jak by co, to przedtem napisz, bo moja poczta podana na forum mieści tylko 10GB i dam Ci adres mojej innej poczty, na O2. Aha, i końmczy robić tutaj OT bo się w końcu któryś mod zdenerwuje i będzie sieczka ;)

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Toms w 29 Mar 2008, 23:32

Witam, hmm od czego by tu zacząć no może od blow-outów.. nie dziwie się że ich nie było w finalnej wersji, można paść będąc w złym miejscu o złej porze. Nie mniej za pierwszym razem sie wystraszyłem :P i kryłem się na strychu w cordonie hehe.
Dynamicznie niebo całkiem, całkiem ale zauważyłem że na złomowisku nie ma tego dynamicznego nieba albo mnie sie tak wydaje.
Najbardziej co mnie w tym modzie wkurzyło to, te "napady" grup zwierząt.. np. misję na parkingu na samym początku przez to robiłem 5 raz pod rząd bo brakowało mi naboi na mutanty, zwierzęta etc.
Pojazdy no cóż fajnie że są ale jest jeden błąd.. jak trafisz autem na małą grupę zwierząt które latają wokół Ciebie to autko podskakuje i ciężko z tego sie wydostać.
Używam do tego moda jeszcze sky4ce_skygraphics_mod_v1.5 który daję fajne efekty dzięki Parallax Occlusion Mapping.
Moja ocena 7-7,5/10

Edit: Na Polskiej nie działa, zakładam możliwość że może MI tylko nie działać :P
Awatar użytkownika
Toms
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 29 Mar 2008, 19:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 15:51
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez ThaiWarrior w 29 Mar 2008, 23:51

Działa na polskiej wersji, jak zastosujesz sie do rad zamieszczonych parę postów wyżej :D
Image
Awatar użytkownika
ThaiWarrior
Retired

Posty: 571
Dołączenie: 26 Lut 2006, 18:44
Ostatnio był: 11 Gru 2017, 22:00
Miejscowość: Zgorzelec/Żagań
Kozaki: 37

Postprzez Toms w 30 Mar 2008, 00:03

O faktycznie dzięki za info :) w tej chwili jednak testuje S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled :P
Awatar użytkownika
Toms
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 29 Mar 2008, 19:14
Ostatnio był: 23 Lip 2010, 15:51
Miejscowość: Czerwony Las
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez ThaiWarrior w 30 Mar 2008, 00:21

Ja dla zachowania równowagi w przyrodzie pogloryfikuje OL. Noc jest w końcu nocą. Sama przyjemność zakradać się z nożem do bandytów. Samochody. Mam je zaparkowane w strategicznych punktach map, jakie do tej pory odwiedziłem. Znacząco ułatwia to poruszanie się. Przeciwnicy w końcu wiedzą do czego służa granaty! No i sojusznicy również. Walki o strategiczne miejsca w lokacjach, tereny przechodzą z rąk do rąk :D. TOZ 34 :!: Blowouty i stare-nowe potwory. Barman ma wszystkie cacka na składzie, za odpowiednią sume oczywiście. Nie zapomne chwil, kiedy wracałem z dokumentami z agropormu do barmana. Była noc, padał deszcz. Co prawda miałem noktowizor-zielony, ale to i tak się na wiele nie zdało. Zaatakowały mnie psy, długoręcy zombie, z przdu patrol wojska i wymuszony slalom pomiędzy anomaliami. Cudo po prsotu. Na czystej wersji rozjechałbym wszystkim tyłki. Tutaj ubiłem trochę mutantów i dwoje soldatów, i musiałem brać nogi za pas. Sprint do wyjścia z mapy-niezapomniany. O właśnie! Udźwig zwiększony do 80kg.

Edit. 400ny post! :D
Image
Awatar użytkownika
ThaiWarrior
Retired

Posty: 571
Dołączenie: 26 Lut 2006, 18:44
Ostatnio był: 11 Gru 2017, 22:00
Miejscowość: Zgorzelec/Żagań
Kozaki: 37

Postprzez Gildon w 30 Mar 2008, 02:17

U mnie nie ma dialogów w Oblivion lost. Zamiast np prosby o naprawę u barmana pisza (uwaga, przykładowe)
Ask_repair_6 albo cos podobnego. Pozatym na przedmiotach dodanych przez moda nie ma opisów ani nazwy tylko np.
Zombie_hand_description itp.
Ktos wie co zrobic?
Image
Awatar użytkownika
Gildon
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 13 Lut 2008, 03:36
Ostatnio był: 20 Wrz 2010, 21:09
Kozaki: 2

Postprzez SaS TrooP w 30 Mar 2008, 14:51

Część z tego typu textów musisz poprawić sam. W jednym z plików, a dokładnie paru.

Tego ci raczej nikt nie wyśle, bo ja też tak mam ale nie poprawiałem.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez stefano81 w 30 Mar 2008, 22:00

MarcusMan napisał(a):metylus, instrukcja jest zawarta w postach w tym temacie, wystarczy trochę poszukać - poczytać.

mówiąc krótko:
- musisz posiadać kat. "gamedata" z oryginalnej gry (bez modów)
- zmień nazwe tego kat. na "gamedata_oryg"
- pobierasz i rozpakowujesz plik "oblivion_lost_1.3.7z" (nie instalka - po prostu archiwum)
- z wypakowanego kat. MOD'a OL kopiujesz do kat. gry cały "gamedata"
- następnie pobierasz plik "ol1.3.3.patch.7z" i wypakowujesz do kat. gry (podmieniając pliki)
- w zależności od posiadanej wer. STALKER'a (tylko 1.0004 lub 1.0005) podmieniasz plik "system.ltx" (kopiujesz z katalogu "patch" MOD'a OL do kat. "gamedata/config" w grze)
- teraz z kat. "gamedata_oryg/config/text/pol/" kopiujesz plik "string_table_includes.xml" do kat. "gamedata/config/text/eng/" MOD'a OL
- w pliku "localozation.ltx" linijkę
"font_prefix = ;_west ;_cent"
zmieniasz na
"font_prefix = _cent ;_west"

odpalasz grę, powinno działać (u mnie śmiga :D)

EDIT: powinienem napisać o tym wcześniej; mianowicie powyższą procedurę zastosowałem do STALKER'a w wersji POLSKIEJ 1.0005;



Witajcie to mój pierwszy post na tym forum (zawsze dawałem rade sam.... do czasu) i niestety jest to post z problemem :| a mianowicie robię dokładnie tak jak pisze wyżej kolega MarcusMan i ni cholerę nie daje mi się to odpalić zawsze mam jakiś błąd co chwila mu czegoś brakuje (przynajmniej tak wychodzi z zapisu z logu)
aktualnie zrobiłem taki manewr ze zmieniłem w pliku fsgame.ltx zapis odnoście gamedata na true wypakowałem wszystkie pliki gamedata.* do folderu gamedata. jeśli dobrze rozumuje to przy niemodowaniu stalkera powinno się odpalić wszystko z patchem v.1.0005 ( bo wcześniej zaktualizowałem, dodam jeszcze ze to wersja PL), a tu kapa nie odpala się wywala ten sam błąd co tam wcześniej jest na bodajże stronie 7 (2 x scrn) dokładnie to samo mi wywala a jak podmienię folder gamedata na pliki gamedata to śmiga. po dodaniu moda to już jest dopiero meksyk........... ja się poddałem jakby ktoś z WAS miał jakiś pomysł piszcie proszę chętnie bym sobie zaś stalkerem pobiegał po_co ma się na półce kurzyć na niego ;)

Skoro to Twój pierwszy post to niniejszym witam Cię na forum. I zaznaczam, że używamy tu poprawnej polszczyzny i polskich znaków. A na dysleksję jest rada: zainstaluj Firefox'a i popraw się w pisaniu. Przemyśl dwa razy co piszesz, bo trudno to zrozumieć. - SF

używam ale on wszystkiego nie podkreśla ;) postaram się poprawić niestety mam taki wredny nawyk że piszę bez polskich znaków :| ale będę się mocno kontrolował obiecuję poprawę ;)
Ostatnio edytowany przez stefano81, 31 Mar 2008, 11:25, edytowano w sumie 1 raz
stefano81
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 15 Sie 2007, 07:37
Ostatnio był: 21 Cze 2009, 15:15
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości