[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez _zapalony w 28 Kwi 2015, 15:36

Pytanie mam, w temacie, używając wyszukiwarki, nic o tym znaleźć nie mogę.

Te antybiotyki do przetrwania emisji to tylko dla picu? Próbuję i próbuję i zawsze umieram. Łykam przed, łykam w trakcie, zawsze ginę.. Robię coś źle, czy one nigdy nie działały?
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 28 Kwi 2015, 16:26

Trzy bodajże trzeba pobrać, żeby przeżyć emisję.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 29 Kwi 2015, 22:56

Witajcie, ulepszajac bron szturmowa, to obsluga czy celnosc odpowiada za zmniejszenie podrzucania broni?
Pytam bo lubie sobie postrzelac, tylko czesto po chwili seria leci ponad cel, a nie wiem czy obsluga za to odpowiada czy celnosc.
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 29 Kwi 2015, 23:44

Celność. Obsługa broni w Stalkerze to pomyłka, która nigdy nie powinna nastąpić. Kto normalny wpadł na pomysł, żeby ulepszenia broni zwiększały czułość myszy, gdy trzymasz pukawkę wyjętą? I co ciekawe, inaczej tego nie da się zrobić, żeby było z sensem, bo jedyne ustawienie regulujące celność broni podczas ruchu, co można by zdefiniować jako obsługę, a co jest w configu broni, to control_inertion_factor, które tylko definiuje jak mocno celność spadnie zależnie od prędkości ruchu i jak da się to za nisko, to nawet sprintując można strzelać równie celnie, jakbyś celował.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mietek1986.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez pan kozaq w 30 Kwi 2015, 15:22

Do usunięcia.
Ostatnio edytowany przez pan kozaq, 30 Kwi 2015, 15:52, edytowano w sumie 1 raz
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:05
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez Bizon123 w 30 Kwi 2015, 15:29

Siemka, mam problem z częstym wywalaniem gry, nie wiem czym jest to spowodowane. Wrzucam loga i oczywiście kozaczka za pomoc :D
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5-4590 CPU @ 3.30GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 3300.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 39273 files cached 33 archives, 6796Kb memory used.
Init FileSystem 0.774026 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 2509C64A20413C2B73FC1FEFB686C195

-----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4016236 K], reserved[71660 K], committed[106344 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[12781 K], process heap[4558 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[8027 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=D:\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command: 

! Unknown command:  ai_animation_stats
! Unknown command:  ai_dbg_alife
! Unknown command:  ai_dbg_anim
! Unknown command:  ai_dbg_brain
! Unknown command:  ai_dbg_cover
! Unknown command:  ai_dbg_destroy
! Unknown command:  ai_dbg_dialogs
! Unknown command:  ai_dbg_frustum
! Unknown command:  ai_dbg_funcs
! Unknown command:  ai_dbg_goap
! Unknown command:  ai_dbg_goap_object
! Unknown command:  ai_dbg_goap_script
! Unknown command:  ai_dbg_inactive_time
! Unknown command:  ai_dbg_infoportion
! Unknown command:  ai_dbg_lua
! Unknown command:  ai_dbg_monster
! Unknown command:  ai_dbg_motion
! Unknown command:  ai_dbg_serialize
! Unknown command:  ai_dbg_stalker
! Unknown command:  ai_dbg_vision
! Unknown command:  ai_debug
! Unknown command:  ai_draw_game_graph
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_objects
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_real_pos
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_stalkers
! Unknown command:  ai_draw_visibility_rays
! Unknown command:  ai_ignore_actor
! Unknown command:  ai_nil_object_access
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding_static
! Unknown command:  ai_smart_cover_animation_speed_factor
! Unknown command:  ai_smart_factor
! Unknown command:  ai_stats
! Unknown command:  ai_use_smart_covers
! Unknown command:  ai_use_smart_covers_animation_slots
! Unknown command:  air_resistance_epsilon
! Unknown command:  bemsg
! Unknown command:  dbg_bones_snd_player
! Unknown command:  dbg_destroy
! Unknown command:  dbg_draw_actor_alive
! Unknown command:  dbg_draw_actor_dead
! Unknown command:  dbg_draw_actor_phys
! Unknown command:  dbg_draw_animation_movement_controller
! Unknown command:  dbg_draw_autopickupbox
! Unknown command:  dbg_draw_bullet_hit
! Unknown command:  dbg_draw_camera_collision
! Unknown command:  dbg_draw_car_plots_all_trans
! Unknown command:  dbg_draw_character_binds
! Unknown command:  dbg_draw_character_bones
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics_pones
! Unknown command:  dbg_draw_climbable
! Unknown command:  dbg_draw_customdetector
! Unknown command:  dbg_draw_customzone
! Unknown command:  dbg_draw_fb_crosshair
! Unknown command:  dbg_draw_invitem
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_dynamics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_plots
! Unknown command:  dbg_draw_ph_cashed_tries_stats
! Unknown command:  dbg_draw_ph_contacts
! Unknown command:  dbg_draw_ph_death_boxes
! Unknown command:  dbg_draw_ph_enabled_aabbs
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosion_position
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_anims
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_app_pos
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_blending
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_collision
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_goal
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_predict
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_shift_object
! Unknown command:  dbg_draw_ph_intersected_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_mass_centres
! Unknown command:  dbg_draw_ph_negative_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_positive_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ray_motions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_saved_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_statistics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_point
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_test_aabb
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_trace
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tries_changes_sign
! Unknown command:  dbg_draw_ph_zbuffer_disable
! Unknown command:  dbg_draw_ragdoll_spawn
! Unknown command:  dbg_draw_rp
! Unknown command:  dbg_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_draw_teamzone
! Unknown command:  dbg_dump_physics_step
! Unknown command:  dbg_imotion_collide_debug
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity_scale
! Unknown command:  dbg_ph_actor_restriction
! Unknown command:  dbg_ph_ai_always_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_ai_never_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_character_control
! Unknown command:  dbg_ph_ik
! Unknown command:  dbg_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_ph_ik_off
! Unknown command:  dbg_ph_ladder
! Unknown command:  dbg_ph_obj_collision_damage
! Unknown command:  dbg_ph_vel_collid_damage_to_display
! Unknown command:  dbg_show_ani_info
! Unknown command:  dbg_text_height_scale
! Unknown command:  dbg_track_obj
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_ammount
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_0
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_1
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_2
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_3
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_dump
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_flags
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_mix_params
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_motion_name
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_state
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_time
! Unknown command:  death_anim_debug
! Unknown command:  death_anim_velocity
! Unknown command:  debug_character_material_load
! Unknown command:  debug_destroy
! Unknown command:  debug_step_info
! Unknown command:  debug_step_info_load
! Unknown command:  error_line_count
! Unknown command:  fov
! Unknown command:  g_god
! Unknown command:  g_no_clip
! Unknown command:  g_unlimitedammo
! Unknown command:  hit_anims_block_blend
! Unknown command:  hit_anims_channel_factor
! Unknown command:  hit_anims_power
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend_factor
! Unknown command:  hit_anims_rotational_power
! Unknown command:  hit_anims_side_sensitivity_threshold
! Unknown command:  hit_anims_tune
! Unknown command:  hud_fov
! Unknown command:  inv_upgrades_log
! Unknown command:  lua_gcstep
! Unknown command:  mm_net_filter_battleye
! Unknown command:  mm_net_use_battleye
! Unknown command:  mt_ai_vision
! Unknown command:  mt_alife
! Unknown command:  mt_bullets
! Unknown command:  mt_detail_path
! Unknown command:  mt_level_path
! Unknown command:  mt_level_sounds
! Unknown command:  mt_map
! Unknown command:  mt_network
! Unknown command:  mt_object_handler
! Unknown command:  mt_particles
! Unknown command:  mt_physics
! Unknown command:  mt_script_gc
! Unknown command:  mt_sound
! Unknown command:  mt_sound_player
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
! Unknown command:  net_dump_size
! Unknown command:  ph_break_common_factor
! Unknown command:  ph_gravity
! Unknown command:  ph_rigid_break_weapon_factor
! Unknown command:  ph_timefactor
! Unknown command:  ph_tri_clear_disable_count
! Unknown command:  ph_tri_query_ex_aabb_rate
! Unknown command:  psp_cam_offset
! Unknown command:  r1_no_detail_textures
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
! Unknown command:  r2_dhemi_count
! Unknown command:  r2_dhemi_light_flow
! Unknown command:  r2_dhemi_light_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_sky_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_smooth
! Unknown command:  r2_hbao
! Unknown command:  r2_mt
! Unknown command:  r2_sun_far
! Unknown command:  r2_use_nvdbt
! Unknown command:  r__d_tree_w_amp
! Unknown command:  r__d_tree_w_rot
! Unknown command:  r__d_tree_w_speed
! Unknown command:  r__d_tree_wave
! Unknown command:  r__detail_l_ambient
! Unknown command:  r__detail_l_aniso
! Unknown command:  r__lsleep_frames
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_shift_pp
! Unknown command:  r__wallmark_shift_v
! Unknown command:  rs_clear_bb
! Unknown command:  rs_constant_fps
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_occ_draw
! Unknown command:  rs_occ_stats
! Unknown command:  rs_occlusion
! Unknown command:  rs_render_dynamics
! Unknown command:  rs_render_statics
! Unknown command:  rs_wireframe
! Unknown command:  show_wnd_rect_all
! Unknown command:  snd_stats
! Unknown command:  snd_stats_ai_dist
! Unknown command:  snd_stats_info_name
! Unknown command:  snd_stats_info_object
! Unknown command:  snd_stats_max_dist
! Unknown command:  snd_stats_min_dist
! Unknown command:  stalker_death_anim
! Unknown command:  string_table_error_msg
! Unknown command:  sv_ignore_money_on_buy
! Unknown command:  sv_skip_winner_waiting
! Unknown command:  sv_wait_for_players_ready
! Unknown command:  time_factor
! Unknown command:  time_factor_single
! Unknown command:  vid_bpp
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:13C2]: NVIDIA GeForce GTX 970
* GPU driver: 9.18.13.5012
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3693 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\video\ati_radeon_1920x1080.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\sounds\video\amd_fusion_final_720.ogg
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3801068 K], reserved[83944 K], committed[309228 K]
* [ D3D ]: textures[64 K]
* [x-ray]: crt heap[97385 K], process heap[14275 K], game lua[2143 K], render[178 K]
* [x-ray]: economy: strings[8077 K], smem[0 K]
Input:  1
Config-file [c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
Bizon123
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 16 Lip 2014, 14:03
Ostatnio był: 06 Cze 2015, 23:32
Miejscowość: Чорнобиль
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez lektors w 30 Kwi 2015, 16:46

Gram w Mizerię już od kilku tygodni, pomysł na mod jest przedni tylko jest parę wkurzających rzeczy. Moje przemyślenia kieruję głównie do ludzi wtajemniczonych.


1. Otoczenie:
:

- nagła zmiana pogody po wczytaniu sejwa. Gram sobie snajperem na Zatonie,słoneczko ślicznie świeci "czyszczę" południową część mapy ale w pewnej chwili zbiegły się mutki i nastąpił koniec zabawy. Z wielkim entuzjazmem wciskam F9, naciśnij klawisz a tu ....ch** Mgła jak w holenderskim coffee shopie, nic nie widać - co najlepsze straszydła i inne cholerstwo wie gdzie jestem, nawet przez tą pieprzoną mgłę.
- cholernie szybko reagujące A-Life, szczególnie w fabryce Jupiter - jestem przy wejściu do hali, na placyku gdzie są koparki, (nie muszę mówić że ścieżkę sobie "wyczyściłem") a tu nagle ni z dupy za plecami wyskakuje mi horda zombiaków, 3 snorki i burer - chyba nie wyrośli oni spod ziemi...


2. Mutki:
:

- gdzie są do cholery chimery? w ciągu całej gry miałem możliwość zabicia tylko 3 osobników - czyżby po wykonaniu questów Trappera chimery nie są spawnowane?
- do menu wycinania części mutantów przydałaby się opcja wyjścia z tego okna - czasem się może zdarzyć że coś zaatakuje nas znienacka i trzeba jak najszybciej wiać a nim wytniemy kopyto snorka czy inne cholerstwo - to już będziemy trupem
- cholernie ataki kontrolera - ja rozumiem że ten mutant powinien wzbudzać strach... ale mnie z odległości 300 metrów zabił mnie 1 "zoomem"?? jakby ktoś próbował mi wypomnieć że nie mam ekwipunku - miałem Sevę ulepszoną na maksa pod kątem ochrony psi, 2 śnieżynki na pasie i łyknięty bloker psioniczny
- pole psioniczne poltergeista - 1 kwietnia to można by było zaakceptować, ale eksploracja X8 z tym wrzodem na dupie to jest jakiś żart.... ani to zabić ani to uciekać - rzuca cholernym żelastwem gdziekolwiek się nie znajdę


3. Statystyki i rozgrywka:
:

- postacie powinny mieć znacznie większe zapotrzebowanie na żarcie - chyba nie sądzicie że 2000kcal na dzień w środowisku gdzie się biega z kilkunastoma kg na plecach i trzyma troszkę ważącą giwerę cały czas w dłoniach to jest wystarczająca ilość?
- czy byłaby możliwość zaimplementowania algorytmu który sprawia że wraz ze wzrostem ilości "bagażu" i aktywności wzrasta tempo zapotrzebowania na jedzenie?
- upgrade pancerzy które mają możliwość "leczenia" - należy się sprostowanie bo zamiast odzyskiwania życia dostajemy bonus do krzepnięcia ran
- użyteczność artefaktów - rozumiem ideę wzrostu cen artefaktów do zagrożenia anomalii w której one zostały "urodzone" ale żeby Oko którego w spalaczu jest multum, miał cenę wyższą od Świetlika którego miałem okazję znaleźć do tej pory tylko 3 egzemplarze? - już nie wspomnę o właściwościach artefaktów, bo świetlik teraz po prostu śmieć... to mija się trochę z celem. Chciałbym także mieć na względzie działanie niektórych artefaktów na nosiciela - sugerowałbym jakieś zbalansowanie bo na chwilę obecną jedyne użyteczne są arty ze spalacza (Kula Ognista, Oko, Płomień) i elektro (Muszla, Śnieżynka)


A teraz pytanie do publiczności? Czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie mógłbym znaleźć RPG i RG-6 grając snajperem?
Image
Awatar użytkownika
lektors
Tropiciel

Posty: 363
Dołączenie: 14 Cze 2009, 20:32
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 05:22
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 55

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 30 Kwi 2015, 18:16

Twoje przemyślenia są słuszne. Między innymi z powodu tych baboli (choć było tego więcej, ale nie chce mi się tego już wmieniać, bo i po co) dałem sobie spokój z tym modziwem. Lubię, jak rozgrywka jest wymagająca, ale nie wkur*iająca i z zagraniami z dupy. Ale nie przejmuj się. Pograsz jeszcze trochę to zobaczysz moc i potęgę Mizerii. :caleb:
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez _zapalony w 30 Kwi 2015, 19:11

lektors, zgadzam się z Twoimi uwagami, ale mam pytanie co do pkt.3.

Serio zjadasz dziennie 2k kcal? U mnie stało się praktyką spanie codziennie wieczorem do rana, po obudzeniu np potrawka z pijawki (jakieś 500kcal) i wódeczka. Stalker do wieczora raczej już nie głoduje, żadnych skutków ubocznych niedojadania :E nie dostrzegam.

Czy robię źle? Czy przez to mam mniejszą wytrzymałość? Czy są zauważalne róznice, jeślibym zjadał 4 razy więcej? A przede wszystkim, czy nie szkoda na to rubli?


lektors napisał(a):A teraz pytanie do publiczności? Czy ktoś mógłby mi powiedzieć gdzie mógłbym znaleźć RPG i RG-6 grając snajperem?

dziś właśnie widziałem do kupienia na skadowsku u kogoś, luzem nie znalazłem nigdy
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 30 Kwi 2015, 19:19

Zapotrzebowanie zalezne jest chyba od klasy, ja gram szturmowcem i jest to glodomor jak diabli. Zjadam 2000 kalorii, pobiegam troche i zara jest glodny, pozostale klasy jedza mniej, ktoras klasa to nawet chyba moze jesc co pare dni, tylko nie pamietam ktora.
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez lektors w 30 Kwi 2015, 19:30

_zapalony napisał(a):Serio zjadasz dziennie 2k kcal? U mnie stało się praktyką spanie codziennie wieczorem do rana, po obudzeniu np potrawka z pijawki (jakieś 500kcal) i wódeczka. Stalker do wieczora raczej już nie głoduje, żadnych skutków ubocznych niedojadania :E nie dostrzegam.


Zależy też jak spędzasz czas w Zonie - ja akurat większość czasu "poluję" (różnorakie mutki) i czyszczę z plugastwa (bandyci,najemnicy,wolność) - zdarza mi się wówczas użyć kilka stimpaków, a po każdorazowym użyciu stajemy się głodni... Wg mnie głód powinien być bardziej zauważalny - powinno się spożywać coś co około 3-4h ;)

Ale na chłopski rozum, tak jak w prawdziwym życiu - zapotrzebowanie kaloryczne nie zależy tylko wyłącznie od masy ciała ale także od aktywności fizycznej. Analogicznie czy ktoś kto waży 100kg czy 65kg i wykonuje jakąś "aktywność fizyczną" spala kalorie w związku z czym jego zapotrzebowanie ogólne rośnie. Dlatego dałbym sugestię którą dałoby się jakoś zaimplementować

_zapalony napisał(a):Czy robię źle? Czy przez to mam mniejszą wytrzymałość? Czy są zauważalne róznice, jeślibym zjadał 4 razy więcej? A przede wszystkim, czy nie szkoda na to rubli?


Gram snajperem - w schowku mam chyba z 80 kotletów ze świnii, 40 gulaszów pijawek, ponad 100 koletów z psa, nie wspominając o szaszłykach ze szczura - więc jem kiedy tylko mi się podoba :D. Gram snajperem więc nawet jakbym zjadł surowe to i tak nic się nie stanie. Ja mam akurat styl gry który stawia na mobilność i agresywność dlatego trzymanie maksymalnej kondycji jest dla mnie ważne.
Image
Awatar użytkownika
lektors
Tropiciel

Posty: 363
Dołączenie: 14 Cze 2009, 20:32
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 05:22
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 55

Re: [MISERY]

Postprzez M3Fis70 w 01 Maj 2015, 01:40

Czy 4gb dla Mizerji w (nie pełnym) oświetleniu dynamicznym to za mało? Jak jestem w terenie jest spoko. Ale jak próbuje zapisać w skupisku stalker'ów np. Skadowsk to pulpit. Kupiłem sobie w końcu pc i przypomniało mi się, żę nigdy nie mogłem sobie pozwolić na Mizerjię w dynamiku... Czy to dla cholery dalej za mało. Znowu musi być statyk do czasu dokupienia ramu?
Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 4096 K

Lub to samo z 2048 K... Chociaż to możę być wina A-life'a na 400m?

A tak z innej beczki.
Pamiętam, żę gdzieś tu ktoś kiedyś podawał szajs to zmiany odległości pokazywania się pijawki. Ktoś pamięta jak to było?
A z jeszcze innej beczki. Czy może dodano w końcu ammo do Mosin'a z przebijalnością chociaż IV?

EDIT: To jakiś żart?
Kod: Zaznacz wszystko
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 545
[error]Description   : g:\gsc\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
 

Na statyku też nie rusza? Okazuje się, żę 6-rdzeniowy pc z gigową kartą grafiki i 4gb ramu DDR3 jest gorszy od Pentium 4 3.600 2gb DRR1 i 512 z czasów przed wydaniem jedynki. No chyba zaraz się zastrzelę ;_;
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości