[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Handlarz w 07 Kwi 2015, 00:33

Czy istnieje jakiś sposób by pójść do Prypeci tylko z Zulusem? - tzn żeby nie zabierać tej min. jednej osoby jak to było w nie modyfikowanym Zewie.
Dream Team :) - (drugi od prawej)
https://www.facebook.com/StalkerPL/phot ... =3&theater
Artefakty !
:

Tak artefakty są prawdziwe i mają nawet smaki... http://imgur.com/ITjxag3
Awatar użytkownika
Handlarz
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 26 Sie 2007, 19:34
Ostatnio był: 22 Gru 2023, 20:24
Miejscowość: Kordon - wioska
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 07 Kwi 2015, 01:14

Kolega o nicku kazeniruchi, stworzył "" Photo Realistic" ReShade Preset for Misery 2.1.1"

Lewa, nowe. Prawa, z Mizerii.

Image

http://www.moddb.com/groups/100-rads-ba ... misery-211

Image
Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez KieŁ90 w 07 Kwi 2015, 16:17

Hej.
Pogrążając się ponownie w Nędzy, natknałem się na pewnien problem z robotą dla Sułtana.
:

Jak to jest z tym odebraniem detektorów stalkerom? Biorę zlecenie na artefakt dla Brody, w PDA pojawia się zadanie na artefakt i niby aktualizuje zadanie odbierz detektory... bla bla, ale znacznik dalej pokazuje na Brodacza.
Tych stalkerów trzeba zwyczajnie poszukać czy jak?
Udanych łowów
Awatar użytkownika
KieŁ90
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 21 Mar 2009, 22:54
Ostatnio był: 22 Lip 2017, 17:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 09 Kwi 2015, 00:04

@ ZiomB

Czytając Twoje wypowiedzi i KOSHIego mam uczucie deja vu :-)
I tak po kolei - za dużo bzdetów typu papierek, łom, podpaska ? Ok ale nikt tego nie każe zbierać, jedni zbierają namiętnie niczym złomiarze (np ja) mają po 3-5 plecaków porozmieszczanych w Zatonie aby nic nie zniknęło podczas ponownego loadu jak mnie załatwi jakią mutant tuz przed Skadowskiem. Inni kropną wroga, zabierają naboje, żarcie, sprawdzają co jest ciekawego i śmigają dalej. Można, można tylko zależy od człowieka.

Pierwszy raz słyszę że można iść i ginąć ot tak bez powodu.
Powody są różne: małe mutanty, wielkie mutanty, pojedynczy mutant, chmara mutantów, zombie w liczbie pojedynczej i mnogiej, NPC przyjaźni (friendly fire) i nie i tak dalej.
Z chęcią bym się dowiedział jak ci się udało zginać ot tak ? Może jakaś kula albo coś ?

Kto powiedział ze się nie uda przejść metodą Stealth ?
Uda się tylko trzeba długo ćwiczyć. Nie pamiętam kto ale jeden z użytkowników forum załatwił pacanów z ZUO używając noża.

A tak prywatnie to powiem tak - czasami strzelam się z chłopakami korzystając z replik ASG i zastanawia mnie jakim cudem koleś wyczuwa mnie z odległości circa 50 metrów i śle serię przez krzaki.
Przeczucie albo kontem oka wyczuwa ze coś sie tam znajduje a w każdym filmie dzielny gieroj stoi za drzwiami z widoczną lufą, wisi na jednej ręce pod sufitem, albo siedzi na drzewie 3 metry nad ziemią a strażnicy go nie widzą mimo ze jest w zasięgu wzroku i widać go np kątem oka.

Jedni lubią mody gdzie sie można przeciskać koło wroga w odległości ok 5-10 metrów i są "stealth".
A inni nie mają nic przeciwko temu żeby było trochę realniej.
A ze Misery realność jest "podkręcona na maxa" ? Snorki skaczą pod sufit statku, nibyobrzymy potrafią ściągnąć uderzeniem z rury a zombie "widzą" i strzelają przez ściany ...

Mody są robione przez twórców i przede wszystkim dla nich, a pośrednio dla tych co chcą grać.
Pamietam jak kiedys bardzo chciałem mieć Misery w SoC, znalazłem mod AA2 - dodałem troche pracy i mała namiastka misery towarzyszyła mi w SoC :-)

Nie traktuj tego jako ataku na siebie, po prostu każdy w Misery widzi to co chce.
Ja cenię sobie w Misery, wolność, masę wyposażenia, to ze mogę zignorować linię i robić co chce, (muszę oczywiście wziać pod uwage ze niektóre misje mogą byc niedostępne bo jakiś mutant coś zrobi lub kogoś zabije)
Jak chcę pograć w liniową gre wracam do SoC i AA2.

Jedni uważają Misery za super, inni za kawał dobrej roboty, jeszcze inni narzekają, takie zycie.

pozdrawiam Adam

Za ten post alex_dragon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive wlodobx, Trikster, n1ck.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez wlodobx w 09 Kwi 2015, 11:19

@ alex_dragon
popieram w pełni treści zawarte w Twojej wypowiedzi. Jeżeli ktoś z graczy ma przesyt gry Misery to powinien zrobić
przerwę w graniu. Być malkontentem po spędzeniu kilkudziesięciu godzin w tej grze to rzecz raczej rzadka.
Twórcy tej produkcji (przedsięwzięcia) osiągnęli jakość o jakiej można marzyć. Oczywiście nie wszystko jest idealne i doskonałe (zbalansowanie), ale przecież powstają poprawki i kolejne modernizacje i to się chwali.
Jedno jest pewne - osiągnięty w tej grze klimat i "atmosfera" są naprawdę na poziomie godnym pochwały!

Pozdrawiam wszystkich fanów gry Misery,
i malkontentów też Włodek
wlodobx
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 14 Sty 2015, 16:13
Ostatnio był: 20 Paź 2018, 20:04
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez ZiomB w 09 Kwi 2015, 13:31

alex_dragon napisał(a):za dużo bzdetów typu papierek, łom, podpaska ? Ok ale nikt tego nie każe zbierać

Problem w tym że dużo modów nauczyło mnie że jednak warto tego typu rzeczy trzymać ze sobą, a może jakiś NPC w Prypeci poprosi o papierek który się znajduje na drugim końcu Zatonu (o matko ile ja takich sytuacji już miałem). Przedmioty są podpisane Przedmiot codziennego użytku albo Przedmiot osobisty, a ja wtedy głupieje. O ile przedmioty codziennego użytku raczej mogę zostawić, to rozsądek mi podpowiada że przedmioty osobiste są ważniejsze, mogą należeć do kogoś i może być na nie quest. Mam już wyrobiony taki nawyk że wszelkie książeczki, papierki, dokumenty po prostu zabieram, zwłaszcza że nazwa przedmiotu to Dziennik [kogoś tam].
Jeżeli jest inaczej to proszę, uprzedź mnie bym już nie zbierał tego, bo ani to przydatne ani hajsu z tego nie ma.

alex_dragon napisał(a):Z chęcią bym się dowiedział jak ci się udało zginać ot tak ? Może jakaś kula albo coś ?

Mój bohater akurat zrobił się lekko głodny, zauważyłem że jak stoję to życie nie spada, dopiero jak zacząłem biec to mi pasek również uciekał. No ale nie wiedziałem że jak postać jest głodna to mu życie spada, zawsze tylko wytrzymałość była obniżona...

alex_dragon napisał(a):Kto powiedział ze się nie uda przejść metodą Stealth ?
Uda się tylko trzeba długo ćwiczyć.

Ale jak ja mam ćwiczyć skoro podchodzę w środku nocy do wroga na dużą odległość ukryty za krzakami a on mnie od razu zauważa? W dodatku gram jeszcze klasą która rzekomo jest przystosowana do gry Stealth, w takim razie ja już się boje co by było gdybym zagrał Szturmowcem lub Snajperem..

alex_dragon napisał(a):czasami strzelam się z chłopakami korzystając z replik ASG i zastanawia mnie jakim cudem koleś wyczuwa mnie z odległości circa 50 metrów i śle serię przez krzaki.

W takim razie musiałeś być bardzo głośny albo ten koleś jest nadczłowiekiem, bo 50 metrów w tej sytuacji to nie jest wcale taka mała odległość.

alex_dragon napisał(a):A ze Misery realność jest "podkręcona na maxa"

Nie widzę nic realnego w sytuacji gdzie wróg widzi mnie w środku nocy bez żadnego oświetlenia z odległości 50 metrów. Na realu na oświetlonej dróżce to fakt, zobaczyłbyś kogokolwiek, ale pójdź sobie do lasu w godzinach 23:00-02:00 przy zachmurzonym niebie bez księżyca, bez sztucznego oświetlenia będzie ci cokolwiek ciężko dostrzec w promieniu 10 metrów.
Poza tym proszę nie mów mi o poziomie realizmu w grze typu Stalker, bo ta gra nawet na modzie Misery ma tyle wspólnego z realizmem co nic. Ten mod jak to ująłeś - podkręcił to co w czystej grze było za mało i obniżył to czego było za dużo.

Od razu by nie było - nigdzie nie napisałem że mod jest słaby, sam obecnie w niego gram. Ja tylko pokazałem palcem rzeczy które moim zdaniem są niedopracowane lub nietrafione. Tyle..
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 09 Kwi 2015, 20:23

Ad.1: Misery nie dodaje żadnych nowych zadań, po prostu wyrzucaj ten szmelc...
Ad.2: A na której wersji to było? Grałem od początku i to dość długo na 2.1 i takie rzeczy się mi nigdy nie działy. A NPCe rzadko kiedy trafiają za pierwszym razem ;)
Ad.3: Patrz Ad.2, w 2.1 można spokojnie pełznąć kilka metrów za wrogiem pod warunkiem, że w kucki i że nikt z jego "oddziału" nas nie widzi...
Ad.4: Gdzieś na forumie wyczytałem, że często "pro" gracze w paintball (czy coś) po prostu ciągną serię po pierwszych krzaczorach, które mogą dać komuś możliwość ukrycia się. Takie zapobieganie.
Ad.5: A bo ja wiem, patrzaj Ad.2.

Czyli podsumowując: Nie umiecie grać to hejtujecie :tm: :suchar:

A tak na poważnie, to Misery już takie trudne jest, patche powstają, a ogólnie to właśnie takie miało być: W uj trudne. Strefa, anomalie, mutanty!
Spróbuj teraz uciekać przeciążony i głodny spod anomalii Bagno tylko z APSem i ok. 200 pociskami do niego przed chimerą aż do Szewczenki i nie zginąć... Miałeś jakieś takie akcje? :P
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mietek1986, alex_dragon.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 11 Kwi 2015, 16:29

@ ZiomB

Spróbuje chronologicznie odpowiedzieć.

1. Odnośnie masy złomu i papierków.... to tak jak trochę w życiu, czasami się wydaje że coś jest zbędne a potem słyszysz: "bileciki do kontroli". Niestety nie ma możliwości wiedzieć co będzie potrzebne za 158 strzały bo gra byłaby "nudna" przynajmniej w moim odczuciu. W innych modach nie ma raczej takich problemów ale niespecjalnie w nie lubię grać. Ale o tym będzie później.

W Misery nauczyłem się że zbieram wszystko, pewnie się nie przyda ale licho nie śpi. Zawsze mogę sprzedać za trochę grosza a tego nigdy za wiele.
Pamiętam nauczkę chyba z gry Baldurs Gate gdzie jak sprzedałem jakiś przedmiot to potem zapieprzałem przez całą mapę żeby odkupić bo inaczej bym musiał zacząć grę od nowa.

2. Głód, zdrowie i śmierć.
"....Major rześko zeskoczył z burty statku i zaklął: Szlag by to trafił, znowu pancerz mam do naprawy i noga mnie boli a przecież nie było tak wysoko, ledwo parę metrów a i sprzętu nie targam tak dużo, może ze 50 kg...."

Fakt - nie wiem jak inni ale ja jem kilka razy dziennie, parę razy miałem głodówkę i choć nie umarłem ruszałem się jak mucha w smole, życie mi nie spadało ale nie byłem też niezwykle radosny.
A jak podczas szturmu z użyciem replik ASG zeskoczyłem z nasypu ok 1,5 m w dół na piasek objuczony ok 20 kg oporządzenia + ponad 100 kg mojej wagi to jedynie rozwaliłem jakąś poduszkę w lewej nodze jak powiedział mi lekarz. Przez 3 tygodnie miałem problem z nogą a do pełnego 100% działania potrzebowałem ok 3 msc no ale jak nie jestem jak major po super szkoleniu z FSB który zeskakuje z 10 metrów i prawie nic mu się nie dzieje (vanilia).

Z drugiej strony widziałem na strzelankach ASG gości z potężnymi mięśniami objuczonych masą sprzętu i robiącymi bawole oczy jak ktoś sie ich pytał: " ty pierwszy raz na strzelance ? "
A odpowiedź jest bardzo prosta - duże obciążenie sprzetowe gracza = słaba stamina. Zupełnie jak w grze.
Po kilku strzelankach kolesie przyjeźdzali z mniejszą ilościa sprzętu na strzelankę, inni w ogóle sobie odpuszczali no bo przecież trzeba biegać i sie człowiek męczy.

Wracając do Misery.
Grałem w mody gdzie podczas wymiany ognia z kilkunastoma przeciwnikami zdążylem sie uleczyć 15 apteczkami i wygrać. Dostawałem strzał w klatę, użycie apteczki i znowu mam 100% życia, znowu strzał w klatę, apteczka w 2 sekundy mi przywraca życie ja wybieram snajperkę spośród AK, M4 z granatnikiem, RPK i przenośnym granatnikiem... A i spośród 30 kg amunicji wyłuskuję odpowiednią ...
Mody super - tak świetne że nie pamiętam jak sie nazywały.
Nie mówię że były złe, były super ale jakby je przenieść w przyszłość - karabiny zamienić na lasery a apteczki na "inteligentych mikrobiolekarzy" potrafiących od razu uleczyć byłoby to bardziej realne.
W Misery użycie apteczki wymaga myślenia, uzywasz apteczke, "odsłaniasz się" podczas zawiązywania opatrunku nie robisz sobie tego jedną ręka a drugą nie strzelasz...

3. Jak się nie da jak się da.
Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak się nazywał magik który w ZUO wykosił wszystkich nożem ?
Nie wiem czy pamięć mnie nie zawodzi i nie przekręcę nicka: swirekster czy to był on ?
Jak ktoś moze potwierdzić to byłbym wdzięczny.
Ewentualnie jakby mógł wrzucić link do yt z tą akcją.
(przepraszam ale nie mam siły przeglądać blisko 500 stron)
Jak sie link lub info pojawi zapraszam do obejrzenia, naprawdę warto.

4. Nie nadczłowiekiem po prostu mial dobre wyposażenie albo co bardziej jest prawdopodobne po prostu był lepszy.

Ludzie którzy sie bawią w ASG czasami maja sprzęt dodatkowy znacznie przekraczający wartość dobrego karabinka.
Podam przykład - karabin snajperski G&P po upgrade kosztuje w zależności od tego co ma w sobie 4-5 tys a noktowizor jak koleś ma do niego zamontowany dwa razy tyle.
Wszystko zależy od zgrania - jeżeli w teamie jest snajper/zwiadowca to znaleźć ruszające się krzaki czy jakąś plame nie jest trudno a potem tylko idzie info przez radio do szturmowców. I game over.
Zaczyna sie od respawnu.
Po za tym o ile w lesie nie ma niedzielnych gości jeżdżących quadami, motocyklami czy nawet samochodami, odpalajacych petard, czy wydzierających sie po pijaku to na ogół jest w lesie .... cicho.
Oznacza to ze jak sie idzie i nagle człowiek nastąpi na suchy patyk to trzask bywa bardzo donośny a wtedy nawet superultrastealtkamizelka człowiekowi nie pomoze.

Poza tym niezwykle ważne są umiejętnosci gracza - zarówno w komputerowego jak i ASG.
Widziałem sytuacje jak objuczony sprzetem koleś za ok 10tys, niezwykle pro itd schodził po 10 minutach bo zdjął go snajper z karabinkiem za 1-2 tys, z domowym wyciszeniem, i takim samym maskowaniem.
Widziałem sytuacje jak pojedynczy snajper rozwalał cały 10 osobowy oddział, jak jeden koleś z karabinkiem w ciagu kilkunastu minut załatwił kilku graczy z karabinkami o znacznie dalszym zasiegu.
Wszystko zależy od człowieka i jego umiejętności.


5. Dlaczego wróg cie nie moze widzieć w nocy ?
W nocy nie jest idealnie ciemno, jest ciemno, ciemniej, bardziej ciemno i mniej. Jest pełnia i noce kiedy księżyc widoczny jest w mniejszym czy większym stopniu.
Co to oznacza ? Że wróg może cie zauważyć szybciej lub później, moze też cię w ogólę nie widzieć. Wszystko zależy od sytuacji.
Przykładowo gdy w realu wychodzimy z pomieszczenia gdzie jest widno i przechodzimy do pomieszczenia gdzie jest ciemno to potrzebujemy dłuższego czasu żeby przyzwyczaić wzrok do obecnej sytuacji.
Chodząc "po ciemku" wzrok przyzwyczaja się do takiej ilości światła jaka jest.

Odnieśmy to do Misery.
Po pierwsze on całą noc prawie łazi po Zatonie - jest może chyba z 1-2 miejsca gdzie jest ognisko a to jak wiadomo jest źródłem światła. Pod wpływem światła źrenice się rozszerzają a gdy go brakuje źrenice się zwężają.
NPC sobie łażą w ciemnej nocy i ich wzrok jest przyzwyczajony do ciemności.
Widzą jakąś plamę i zaczynają strzelać, koniec kropka.
A może mają po prostu noktowizory lub lornetki i jak zostają zabici to ich ciała zsuwają się z grzbietu wierzchołka a przy ciele nie mozna nic znaleźć
A moze jest to kwestia tego ze niektórzy z nich sa tak biedni ze poddali sie wstrzyknieciu w oczy "Ce6"
http://wyborcza.pl/1,75476,17673705,Bio ... wizor.html

Nie wiem, mozna sobie wymyślić ileś hipotez ja po prostu sądzą ze jest to próba osiągnięcia jakiegoś balansu.
Wyobraźmy sobie ze wychodzimy pierwszego dnia i natrafiamy na patrol wroga który po krótkiej potyczce pada.
My mieliśmy Makatowa i AK do którego skończyła nam się w połowie potyczki amunicja ale co tam ważne zę wróg załatwiony.
Wracamy do bazy, amunicja, zarcie i w następny kurs i tak parę razy.
Po pewnym czasie jesteśmy właścicielem snajperki z lunetą i noktowizorem, lezymy wygodnie na podeście na dźwigu i wtedy dopiero jesteśmy królem dżungli. Po kilku dniach wchodzimy na forum i piszemy: " .... ee do dupy zero wyzwań, mam snajperkę i nikt mi nie podskoczy, słaby ten mod..."
Dlatego super snajperzy z Makarowem i noktowizorem w oczach a miedziakami w kieszeniach są na porządku dziennym.
To co widzimy jest próbą osiągnięcia balansu aby każdy coś dla siebie znalazł.

Poza tym mówimy o lesie czy "lesie" ?
Gdzie ty masz w Misery las ? Kilka czy kilkanaście drzew koło siebie nazywasz lasem ?
Czy w lesie jest ciemno ? Tak, jest. Czy nic w nim nie widać ? Owszem i czasami tak juz jest o 20.00
Ale to co jest w MIsery nie nazwałbym lasem. Nawet jak jest wieksze skupisko drzew to gdzieś po krańcach mapy albo bardzo rozrzucone.
Są krzaki ale nie ma nic bardziej podejrzanego jak ruszające sie krzaki w bezwietrzną pogodę.
A sztuczne oświetlenie bardziej przeszkadza niż pomaga, choćby dlatego ze zdradza twoje położenie.
Owszem można oślepić wroga ale pod warunkiem źe świecisz mu prosto w oczy w miarę bliskiej odległosci.

A na koniec małe podsumowanie z mojej strony.
Czy Misery jest idealnym modem dla graczy ? - Nie bo tylu graczy tyle musiałoby byc wersji aby kazdy był zadowolony.
Czy Misery jest idealnym modem dla mnie ? Nie ale zbliza sie do granicy i uwierzcie nigdy bym nie chciał aby ją przekroczyło. Nie ma rzeczy idealnych i niech tak zostanie. Niech będę drobne i większe niedoróbki.
Nie szukam gry o realnym poziomie "życia" i "realnych" utrudnieniach.
Jak mam na to ochotę to umawiam się z kolegami i jedziemy na strzelankę ASG.
Oczywiscie nie ma promieniowania, mutantów (choc tutaj świetnie sie odnajduja gracze którzy pomimo odbijających sie kulek kompozytu mówia: " niee nikt mnie nie trafił.."
Ale człowiek pobiega, zmęczy sie, wróci do domu i potem w poniedziałek do pracy/szkoły czy czym sie tam zajmuje.

Odnośnie Misery - jest to jeden z nielicznych modów który oferuje fajne opcje.
Jedni chcą hardkorowej gry inni, swobody, jeszcze innych pociaga masa sprzetu jaki sie pojawia, jeszcze inni traktuja to jako grę przetrwania, jeszcze inni po prostu jak symulator polowania :-)
Wolna wola, jedna gra dla wielu chetnych.

Dla jednych jest odpowiednia vanilia, dla innych mod z milionpińcetstodziwińcset nowych pukawek a dla innych Misery.
Sądzę ze twórcy Misery i tak poszli ostro na rękę graczom.
Jest Dark Mode, jest opcja z promieniowaniem, jest tryb dla początkujacych.
Jak ktos sobie nie radzi to zmienia tryb gry i już.
Wiesz ile razy chciałem odpuścić i nie grac w Misery bo mi nie wychodziło ?
Mozna odpuscić, można uzyć load, można nawet obejrzeć filmy na yt jak sobie inni radzą.

Na koniec... zawsze wychodzę z założenia ze jak cos nie pasuje w grze zawsze można to samodzielnie zmienić.
Mnie nie podobał sie celownik w Sigu Snajperskim - 3 godz przy oglądaniu/słuchaniu filmu i jest nowy celownik.
I choć nie znalazłby uznania w oczach wytrawnych graczy choćby z powodu idealnego czystego wyglądu to w jednak kilka osób go dostało i były pozytywne recenzje.
Dlaczego zrobiłem taki a nie inny celownik ?
Po pierwsze nie potrafię nakładać obrazów tak jak w innych celownikach a po drugie ... uważam ze każdy dobry "snajper" dba o swoją broń, a celownik dla snajpera jest niezbędny.
I takie jest Misery - to mod który daje możliwość gry tak jak my chcemy, Misery to tylko taka podstawa tak naprawdę reszta zależy od nas.
Każdy gra tak jak mu wyobraźnia pozwala, a to już jest indywidualna sprawa.



pozdr Adam

Za ten post alex_dragon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mietek1986, megashooter.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 11 Kwi 2015, 22:20

Ten film... to nie było przypadkiem to?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive alex_dragon, mietek1986.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 11 Kwi 2015, 23:46

@ Dzięki Mito

To nie ten film ale potwierdziło sie ze to był swirekster.
Film w którym tnie wszystkich nożem ma tytuł: "Misery - Blade"
Ten co ty wrzuciłeś jest z pistoletem ale i tak robi wrażenie :-)

https://www.youtube.com/watch?v=iuXI1Q9ho_A

Zapraszam jak ktoś nie widział. :-)


edit
Oglądam to już 3 raz i człowiek jest niesamowity, z tego co czytałem zginął 5 razy ale to i tak rewelacja co pokazał.
Przypomina mi z tym tempem gry takiego znajomego z rozgrywek ASG, chłopak miał ksywe Duracell.
Powód byl prozaiczny - chłopak miał taka parę ze potrafił obiec pole gry zanim sie ktoś zorientował ze go nie ma w tych krzakach co wszyscy pruli i było jak na tym filmie Total Recall z Arnoldem.
"- Tam jest....
Nie, tam jest...
Nie, tam jest, wszyscy napieprzajcie w TE krzaki"
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Czipi w 13 Kwi 2015, 17:48

Mały news na temat planowanej wersji 2.1.2
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 361
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 22:38
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 19 Kwi 2015, 10:56

Witam ponownie moje drogie owieczki:P jak życie w zonie??(dawno grałem i trochę jestem nie w temacie) ale co do wykrywania przez NPC jeżeli byłeś za głośno(w krzakach szeleścisz więc słychać cie) mogli cie wykryć i załatwić .Osobiście takich proglemów z Uranowymi NPC nie mam, wystarczy trochę ciszej chodzić i co najważniejsze WYŁĄCZYĆ LATARKE to podstawa:P.Tak samo nie bawić sie niczym co może wydać jakiś odgłos i będzie dobrze przypominam, że wśród nas są ludzie którzy potrafią uraniaków(tych z oczyszalni ścieków)załatwić wyłącznie nożem.(nie nie chodzi o mnie).
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości