[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 11 Lut 2015, 20:42

A wcale że nie :caleb: Da się zrespawnować zarówno Noe, jak i Włóczęgę.

Spawner wbudowany już w Misery: http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/forum/thread/item-spawn-mod-for-the-casuals#965971
Noe: http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/forum/thread/item-spawn-mod-for-the-casuals#968372
A dla Włóczęgi to samo, tylko:
jup_b4_squad
jup_b4

Jedynym problemem jest to, że dość często w ten sposób zrespawnowany Włóczęga ma potem jakieś fochy i nie chce rozmawiać/uczestniczyć w zadaniu. W razie czego, może czynność warto powtórzyć kilkukrotnie, być może któraś z jego kopii będzie bardziej rozmowna.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Swendre w 11 Lut 2015, 21:19

Mam pytanie odnośnie poziomu trudności. Czy da się go trochę zmniejszyć, bo jak dla mnie przechodzenie dziesięć razy tej samej misji jest nużące.
Oraz też coś na "zmniejszenie" inteligencji mieszkańców Zony. Zdziwiło mnie to, że zwykli bandyci stacjonujący na Szewczence zdjęli mnie kilkoma strzałami podczas polowania na chimerę.
"Być zwy­ciężonym i nie ulec to zwy­cięstwo, zwy­ciężyć i spocząć na laurach - to klęska."
Józef Piłsudski

"Tyl­ko dwie rzeczy są nies­kończo­ne: wszechświat oraz ludzka głupo­ta, choć nie jes­tem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Awatar użytkownika
Swendre
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 10 Sty 2015, 21:42
Ostatnio był: 27 Kwi 2017, 22:08
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 11 Lut 2015, 21:30

Podczas instalacji Misery (2.0 lub nowszego) powinieneś mieć opcję "rookie mode". Znacznie niższy poziom trudności.

Ale zapewne masz już Misery zainstalowane. Dla oszczędzenia czasu: jeśli masz archiwum z instalatorem, to wejdź w data/ROOKIE_MODE, wrzuć folder gamedata stamtąd do głównego folderu gry i pozwól na podmianę plików. Potem zmień klasę i powinno działać.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Swendre.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Mścisław w 11 Lut 2015, 22:04

^Ewentualnie można wyłączyć ulepszoną celność przeciwników w opcjach gry.


Sam mam problem z modem - wywala mi grę do pulpitu za każdym razem (bez loga), kiedy próbuję zabić jednego z najemników w oczyszczalni. Nie wiem czy to wina moda, czy też jakiś ukryty bug z vanilli.
Awatar użytkownika
Mścisław
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 11 Lut 2015, 21:34
Ostatnio był: 29 Mar 2015, 20:44
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Swendre w 11 Lut 2015, 22:10

Mito - ja gram na tym rookie mode. Na początku zainstalowałem normalnie ale według mnie za trudno. Ledwo nos wyściubiłem za Skadowsk to już mnie zabijali a to mutki, a to bandyci. Po zainstalowaniu tego rookie mode inteligencja NPC'ów zmalała ale i tak mnie na strzał lub dwa biorą.


EDIT: gram na najnowszym patchu 2.1.1
Ostatnio edytowany przez Swendre, 11 Lut 2015, 22:21, edytowano w sumie 1 raz
"Być zwy­ciężonym i nie ulec to zwy­cięstwo, zwy­ciężyć i spocząć na laurach - to klęska."
Józef Piłsudski

"Tyl­ko dwie rzeczy są nies­kończo­ne: wszechświat oraz ludzka głupo­ta, choć nie jes­tem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein
Awatar użytkownika
Swendre
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 10 Sty 2015, 21:42
Ostatnio był: 27 Kwi 2017, 22:08
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 11 Lut 2015, 22:19

Mniejsza celność przeciwników nie pomoże, gdy nibypies wgryza się w pośladki.

W update 2.1.1 zmniejszono zasięg widzenia NPC do 220m, jeśli ich changelog mówi prawdę:
AI, A-LIFE AND COMBAT FIXES AND TWEAKS

[...]

- NPCs base 'eye_range' set to 220m

Tak więc polecam przejść na 2.1.1, nie będzie takich jazd.

Hm. Może chciałbyś sobie zmodyfikować plik odpowiedzialny za gracza? Gdzieś tam na pewno jest coś o odporności na broń palną...
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 11 Lut 2015, 22:21

To jest norma takie dedy po 2 strzalach, jak sie nie ma dobrej kamizelki tylko pozniej to po 4 sie ginie, jednak trzeba tutaj uwazac gdzie sie idzie bo mozna se zginac nie wiedzac co cie trafilo, ale mimo wszystko gram na misery bez rookiego i juz ide sobie do prypeci, i jak narazie da sie grac mimo ciaglego wywalania do pulpitu przy ktoryms z kolei zapisie albo wczytywaniu, dobrze chociaz ze tu jak skopie sie quicksave to zapamietuje starego, i niewiem ale zaczelo sie tak dopiero w janowie robic i gra mi sie czasami zatrzymuje jak biegne, zjada stamine a kroku nie zrobi.
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 11 Lut 2015, 23:05

mietek1986 napisał(a):gra mi sie czasami zatrzymuje jak biegne, zjada stamine a kroku nie zrobi.

To zwykły lag gry, dotyczy każdej gry z serii. Utrata energii to jedno, ale podczas takiego laga GG stoi w miejscu, ale AI już nie, więc podczas walki nie zdziw się, jeśli nagle ci nibypies czy inna pijawka przeskoczy podczas takiego laga o 3 metry w bok.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 11 Lut 2015, 23:41

To sie wlasnie wyjasnilo pare moich niezidentyfikowanych zejsc w trakcie takiej pauzy :E , dzieki za info, bedzie sie tera tza jeszcze bardziej pilnowac.
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 11 Lut 2015, 23:52

Przycinanie możecie zmniejszyć ustawiając zasięg switch distance na 900, w instalatorze można tak wybrać, albo wrzucić pliki z %\SD_presets\900\gamedata\
Te ścinki robią się, jak kolejne obiekty wchodzą w tryb online, switch distance ustawiony na 900 powoduje, że wszystko od razu jest online, to i ścinek przy zmianie statusu obiektu z offline na online nie ma. Oczywiście jest to w czi dupy obiektów do liczenia naraz, także sprzęt musi sprawę uciągnąć.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 12 Lut 2015, 05:37

Przypomniałem sobie jak kiedyś robiłem filmiki z bety, żeby hajp zrobić.
Odblokowuję :)

https://www.youtube.com/watch?v=IrHPKCM1nXg

https://www.youtube.com/watch?v=7s_uEhhzEFw

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 12 Lut 2015, 13:10

Ja to mam pecha do dużych modów, Włączam i zarówno na 1.6.01 i 02 crassh
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości