scigacz1975 napisał(a):Powinno Ci spokojnie chodzić na pełnym dynamicznym DX9 - wyłącz tylko AA. Jeżeli nie chce Ci chodzić na natywnej rozdzielczości monitora to sobie ustaw 1280x1024 albo 1024x768. Ewentualnie przekopiuj sobie z archiwum do katalogu bin pliki z zasięgiem wyświetlania trawy do 100m - wchodzisz w archiwum/data/bin/grass i kopiujesz do katalogu bin w grze plik xrRender_R2.dll
Na tym laptopie każda inna niż natywna rozdzielczość to katastrofa. Dystans trawy mam na 50, FOV na 67,5°, ENB wyłączone. Teraz gram przy 21 FPSach i idzie to jakoś
Cromm Cruac napisał(a):ad. 3 maingame.xml (maingame_16.xml) Ilość osób w pobliżu: tag static_pda_online, amunicja: tag static_ammo. x i y wg. uznania.
Nie działa. Ustawiam współrzędne a to się i tak nie pojawiaEDIT: Udało się! Okazało się, że współrzędne są liczone od początku największego obrazka w zone_map.ltx. Porównałem z oryginalnym plikiem i się udało
Moja mała opinia na temat moda:
Mod jest genialny, strasznie utrudnia rozgrywkę, oczywiście na plus. Zona jest mroczniejsza, straszniejsza i parę razy już o malo się nie obsrałem grając na słuchawkach xD. Bardzo się zdziwiłem wchodząc bo szybkostrzelne AK a znajdując Mosin Nagant. Świetną sprawą są zestawy naprawcze, a nowe przedmioty jak papierosy, czy piwo urozmaicają rozgrywkę. Bardzo mi się podoba wyszukiwanie artefaktów. Ciekawie rozwiązano brak mrugania detektorów, przy Niedźwiedziu. Fajnie, że z NPC można handlować wszystkim, a nowe dźwięki, bronie urealniaja grę. Super jest to, że jak mamy Sevę to widać, ze mamy hełm, a w dodatku słychać oddech. Kolejny plus to mniejsza masa artefaktów i możliwa większą ilość ich noszenia.
Brakuje mi tylko liczby osób w pobliżu, której nie potrafię przywrócić. Udało się już. Brak ilości naboi znacząco utrudnia rozgrywkę, ale w pozytywnym sensie. Oryginalne nazwy broni na plus, tak samo jak efekty gdy jesteśmy ranieni, kiedy mamy mało życia. Grafika naprawdę ładna, choć jeszcze się nie spotkałem ze słoneczną atmosferą. Na razie tylko leje
Modyfikacja naprawdę świetna, w dodatku nie wpływa znacząco na fabułę. Rozgrywka jest bardzo ciężka, trzeba myśleć parę razy zanim się coś zrobi, a walka toczy się tylko z zza osłony bo inaczej to pewna śmierć