[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez MarcusMan w 17 Mar 2008, 09:36

Witam STALKER'ów, mój pierwszy pościk, więc proszę o wyrozumiałość.
Gram w Priboi'a już od jakiegoś czasu, wszystko chodzi świetnie i stabilnie (zrzut do pulpitu zrobił tylko trzy razy - za każdym razem jak ginąłem w budynkach - poza jest OK), z zapisywaniem i wczytywaniem (tak szybkim - F6 F7 - jak i pełnym "zapisz" "wczytaj") nie ma problemu, podrasowałem trochę sprzęt i kilka innych gadżetów i też chodzi stabilnie.. W każdym razie modzik FANTASTYŚ. Mam tylko kilka pytań - jak używać czegoś co nazywa się "antidotum" (takie żółte ampułki) w ch.... kosztuje i przede wszystkim co to daje? co zrobić w przypadku zadań (np. dostarczenia wódki kolesiowi, który wylazł poza strefę) - zadań które wydają się być niewykonalne i przez to wisi mi to i blokuje scenariusz?
i ostatnie - czy jest jakaś rada na to aby po kontakcie z KONTROLEREM efekt rozdwojenia widzenia nie utrzymywał się 15-20 min (realnych - kilka lokacji przebiegłem w tę i z powrotem a nadal efekt się utrzymywał)? Gram na wersji PL (usunąłem plik "localozation.ltx") z patch'em 1.0005. aha, i jeszcze jedno - czy po zabiciu "mięsaczy" (szukam oka) nie pojawiają się następne - bo tam gdzie je zatłukłem już ich więcej nie było? oraz wie ktoś jak dostać się to tych wiosek widocznych na mapie (jedna z nich nazywa się "lost_vilage" czy jakoś tak)?
Awatar użytkownika
MarcusMan
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 18 Sie 2007, 16:19
Ostatnio był: 08 Paź 2011, 12:17
Miejscowość: Lublin
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Crisu w 17 Mar 2008, 15:33

Ehh... To nie jest efekt Kontrolera.
Po prostu w czasie jego ataku załączył się tryb zmęczenia. I teraz musisz:

a) Przespać się od razu.
b) Przeczekać jakiś czas aż sam padniesz z wycieńczenia.

Antidotum? Będzie Ci potrzebne co najmniej dwa razy w grze.
Kiedy? Nie chcę spoilować, ale mogę powiedzieć, że jeśli tego nie użyjesz to śmierć masz zapewnioną w 100% w ciągu 5 lub 20 minut (zależne od wirusa).
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez MarcusMan w 17 Mar 2008, 16:03

Dzięki wielkie za info - teraz wiem czemu czasem (raz w trakcie walki) sen (chyba sen - bo widziałem niebo i jakieś ptactwo) mnie łapie nagle bez ostrzeżenia... Zależne od wirusa mówisz - no to teraz jeszcze bardziej podoba mnie sie Priboi skoro i wirusa można złapać. SUPER. Dzięki. (tylko czemu to antidotum takie drogie? ;))
Awatar użytkownika
MarcusMan
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 18 Sie 2007, 16:19
Ostatnio był: 08 Paź 2011, 12:17
Miejscowość: Lublin
Kozaki: 1

Postprzez Pogan w 17 Mar 2008, 17:17

Zawsze można cenę zmienić w plikach:P
Image
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez MarcusMan w 17 Mar 2008, 17:28

Jasne, że można cenę zmienić ale to pewnie zepsuło by efekt - a tak musisz gibać z całym towarem niezliczone razy do handlarzy aby zarobić kaskę i kupić to czego potrzebujesz. Zmiana cen - nie fajne. A tak przy okazji wie ktoś jak dostać się do miejsc widocznych na mapie (to chyba jakieś wioski - jedna z nich nosi nazwe Lost_Vilage) - brak oznaczonych przejść do tych miejsc - zakładam że w tej chwili są niedostępne (może w następnym patch'u) ale jeśli jest jakaś możliwość to proszę o info.
Awatar użytkownika
MarcusMan
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 18 Sie 2007, 16:19
Ostatnio był: 08 Paź 2011, 12:17
Miejscowość: Lublin
Kozaki: 1

Postprzez Pogan w 17 Mar 2008, 17:51

MarcusMan napisał(a):Jasne, że można cenę zmienić ale to pewnie zepsuło by efekt - a tak musisz gibać z całym towarem niezliczone razy do handlarzy aby zarobić kaskę i kupić to czego potrzebujesz. Zmiana cen - nie fajne. A tak przy okazji wie ktoś jak dostać się do miejsc widocznych na mapie (to chyba jakieś wioski - jedna z nich nosi nazwe Lost_Vilage) - brak oznaczonych przejść do tych miejsc - zakładam że w tej chwili są niedostępne (może w następnym patch'u) ale jeśli jest jakaś możliwość to proszę o info.
na razie są nie dostępne osobiscie antywirusa raz kupilem
Image
Pogan
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 29 Sty 2008, 21:22
Ostatnio był: 12 Lut 2021, 02:24
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Postprzez barin w 17 Mar 2008, 22:09

Stalk3r napisał(a):Ja tu chciałbym coś śmiesznego zaznaczyć.Kiedy idziemy wybić wojskowych (na arenie) to jak mamy to zrobić bez przychylności wrogi :P ? Mam nadzieję ,że zamiast wojskowych ,dacie najemników w następnym patchu ?


słuszna uwaga ... pomyśle nad tym

cmlPL napisał(a):Pisałem do dez0wave'a o tego coop'a ale twierdzi, ze wypuści jak rozkmini sprawe z A-Life'm, a to może sporo potrwać.


z tym będzie problem, autorem coop modu jest Red (Amk team), który definitywnie stwierdził, że nie powstanie nowa wersja, a ta którą dysponujemy ma wiele bugów więc ją wycieliśmy

Zajcew napisał(a):mod fajny ale moze jakies spolszczonko i usunoc bugi z gry ^_^


bugi zostały usunięte (patch 2.0, który pojawi się niebawem), choć nadal walczymy z niektórymi; spolszczenie - nie stety nie mam czasu (albo praca nad patchem albo tłumaczenie ...)

emace napisał(a):Może mi ktoś pomóc...? po filmiku wywala mnie do pulpitu. HELP !
nie mam żadnych dodatkowych modów, czysty priboi


spróbuj dodać "-nointro" do skrótu stalkera

Image

wędrowiec napisał(a):- wychodzenie NPCów poza teren planszy. W pierwszym zadaniu - dostarczenie gorzałki wojskowemu - zlecający zadanie wylazł mi tuż za bramę posterunku na północy Kordonu. Widzę go przez bramę, ale nie mogę zagadać, żeby skończyć zadanie. Po przejściu na Wysypisko już go nie widać, po powrocie do Kordonu - znów jest w tym samym miejscu. Czy ktoś wie czy da się w okolicy wyjść poza mapę, bo może to rozwiązałoby problem (szukałem przejścia bezskutecznie)?


zgadza się, pan kapitan bardzo lubi Red Forest i gdy podąża w tym kierunku wychodzi poza mape, naprawione w patchu 2.0 ...

wędrowiec napisał(a):- wojskowi bez przyczyny stają się wrogami (i to nie wszyscy). Nie zastrzeliłem ani nie postrzeliłem żadnego wojaka, a mimo to po którymś rajdzie na budynki w którym w Kordonie siedzą bandyci (na pd od przejścia do Doliny Mroku) część żołnierzy została moimi wrogami. Część z tych, którzy stoją przy mostku w Kordonie (na drodze od wioski), oraz wszyscy z garnizonu na pd od wioski pozostała przyjaciółmi, natomiast grupa pod mostem kolejowym w całości była wroga (i oczywiście strzelali).


ma to związek z ustawieniami detekcji npc i plikiem game_relations, naprawione w patchu 2.0

wędrowiec napisał(a):- patch ze strony autorów nie rozwiązuje całkowicie wysypywania się gry do systemu po śmierci naszego bohatera. Jeśli się nie mylę poprawił on przypadki śmierci od strzału (rzadziej się wysypuje niż wcześniej), ale w przypadku zwierzaków wysypuje się tak samo.


prawda, nadal nad tym pracujemy, jak na razie nie mamy pojęcia dlaczego ten błąd się pojawia

MarcusMan napisał(a):Dzięki wielkie za info - teraz wiem czemu czasem (raz w trakcie walki) sen (chyba sen - bo widziałem niebo i jakieś ptactwo) mnie łapie nagle bez ostrzeżenia... Zależne od wirusa mówisz - no to teraz jeszcze bardziej podoba mnie sie Priboi skoro i wirusa można złapać. SUPER. Dzięki. (tylko czemu to antidotum takie drogie? ;))


są trzy szczepionki, jedną można kupić od Barkeepera, dwie można znaleźć ...

A teraz o patchu (raz jeszcze :))

- naprawione spawny po blowoucie, mutanty i artefakty bedą spawnowane na całej mapie, blowout jest pamiętany, co oznacza że ucieczka do innego levelu nic nie da, w czasie blowoutu gracz zostanie ostrzeżony o tym, że zbliża się blowout i należy użyć mapy do znalezienia bezpiecznego miejsca i tam przeczekać blowout (takie bezpieczne miejsca będą zaznaczone na mapie)

- "warzone" w barze, co jakiś czas bar będzie atakowany przez najemników, bandytów, monolitów, freedomerów i zombich

War zone at Bar: http://pl.youtube.com/watch?v=6widM9OmRm4

- nowe zadania nastawione na kooperacje z npc (na razie: 2 w agropromie i jedno w dziczy)

Agroprom assault (coop task): http://pl.youtube.com/watch?v=uj3SlR3CkuM

- naprawione brakujące opisy

- dodaliśmy ikony dla beczek, kanistrów

- poprawione dialogi

- poprawione bronie i tekstury

- naprawiony bug związany z podójnym kliknięciem na niektóre obiekty

- klilka mniejszych błędów związanych z zadaniami

- by uniknąć zamieszania, dokumenty będą spawnowane tylko, gdy wykonujecie zadanie polegające na znalezieniu tych właśnie dokumentów

- jeśli znajdziecie jakiś dokument lub pendrive to jego zawartość zostanie przeniesiona do pda (ponieważ znalezione dokumenty zajmowały zbyt dużo miejsca w plecaku, sprzedaż była by raczej dziwna skoro są to tajne dokumenty, poza tym ułatwia to wyszukiwanie informacji)

- poprawione opisy zadań (do niektórych zadań bedą dołączone małe mapki ułatwiające odnalezienie dokumentów)

http://chernobyl.extra.hu/priboipatch2/1.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboipatch2/2.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboipatch2/3.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboipatch2/4.jpg

http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task1.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task2.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task3.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task4.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task5.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task6.jpg

http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... gether.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... ewhere.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... e_boss.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... o_help.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/to_do_list.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... list_2.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... mplete.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/salutate.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... es_now.jpg

http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/spoiler.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... e_doc1.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... e_doc2.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... lp_mee.jpg
(we set the mercs neutral to make this screen, of course they will be your enemy)

http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/attack.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _first.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... es_too.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/googles.com.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/hideplace.jpg
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... eplace.jpg
-----------------------------------

-CRISTO- napisał(a):(...) związany bezpośrednio z końcówką gry. Frajerską, ale jednak końcówką... Dlaczego akurat taka (kto ukończył ten wie jaka)? Jest to wstęp do Priboi Story Patch 2.0/3.0


odnośnie końcówki gry, po udostępnieniu patcha 2.0 rozpoczniemy pracę na drugą częścią Priboi Story, po krótce: helikopter, który was zabrał z ostatniego levela został zestrzelony i teraz żołnierze będą wrogo nastawieni, ale za to najemnicy staną się neutralni ...
-----------------------------------

Przy okazji: prośba/pytanie:

- potrzebujemy kogoś z dobrym sprzętem, kto ma pojęcie na temat 3d studio maxa i mp sdk do stalkera

- mam jeden pliczek w formacie mdl (half life 1) i chcialbym przekonwertować go do formatu 3dsmax problem w tym, że ... nie mogę :mad: więc jeśli ktoś może pomóc byłoby świetnie

ps Dzięki CRISTO za wsparcie, pozdro od Poznaniaka dla wszystkich Poznaniaków :)
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez SaS TrooP w 17 Mar 2008, 22:18

A poprawicie spawny? Bo jak się wycieło wszystkich na maipie to nie wiem ile razy wracasz to tylko parę przeciwników tam siedzi. I poprawcie trochę fabułę. Szukanie dokumentów na dłuższą metę jest nudna.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez wędrowiec w 17 Mar 2008, 23:31

Barin - jestem pod wrażeniem szybkości reakcji - na plus, rzecz jasna! Dziękuję za wyjaśnienia.

Co do kapitana, będącego miłośnikiem Czerwonego Lasu - u mnie zadekował się w miejscu, które opisywałem - stoi i... nic. Może wabią go bandyci, którzy się tam respawnują, a może czeka aż pójdę dalej na północ? Kto go wie ;) W każdym razie podczas biegania po Wysypisku on tam nadal jest.

Jeszcze jeden dziwny błąd, który raz mi się przytrafił.
Miejsce: Kordon w dodanej chacie na pagórkach za linią kolejową - na zachód od tunelu, mniej więcej naprzeciwko bezpiecznego (w normalnej grze bez modu) przejścia przez tory.
Błąd: znalazłem dzika 'wmontowanego' w ścianę (pysk miał po mojej stronie ściany, zadek po przeciwnej). Oczywiście nie to było dziwne, ale to, że w chwili zastrzelenia go sam zginąłem. Nie było tam nikogo, więc nie był to strzał, drugiego dzika nie było w zasięgu wzroku, a nawet jakby był to raczej nie zabiłby mnie z szybkością head shotu.
Błąd pojawił się tylko jeden raz.

(Patch 1.0004, polska wersja)
wędrowiec
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 18 Sty 2008, 20:15
Ostatnio był: 16 Mar 2008, 19:44
Kozaki: 0

Postprzez donciu w 18 Mar 2008, 18:34

Ludi pomagijtie !! Złapałem jakiegos syfa we wiosce pijawek i muszę wziąść antidotum a brakuje mi kasy bo kosztuje 300000 rubli !! Gdzie mam to znaleźć !!
Awatar użytkownika
donciu
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 22 Lip 2007, 13:21
Ostatnio był: 03 Lut 2013, 13:10
Miejscowość: Świebodzice / ?????????
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Postprzez Crisu w 19 Mar 2008, 14:14

No właśnie ta akcja jest troszkę trudna.

Obok zwłok - (nieważne kogo, by nie spoilować) - wziąłeś list od Sidorowicza czyż nie?
I pozostało Ci 20 minut życia, a po wyjściu z chatki wylazło kilka chimer i temu podobnego ścierwa?

Ja musiałem szybko lecieć do Baru by kupić antidotum.

Pogmerałem w plikach zmieniając tylko na ten moment koszt leku z 300,000RU na 100RU.
Po prostu nie mogłem znaleźć tego szajsu.

Oczywiście w liście znajdowała się podpowiedź co do położenia antidotum.
Jakiś czas nie grałem w Stalkera, ale pamiętam, że była jakaś informacja o czyjejś chacie...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez MarcusMan w 19 Mar 2008, 22:41

Witam, ja mam głupie pytanie: piszecie, że w tych dokumentach/notatkach, które można znaleźć są czasem ciekawe informacje - mógłby ktoś łaskawie mi powiedzieć jak to cholerstwo czytać? bo jak klikam na taki doc w inventory to tylko jego nazwę mi pokazuje, szukałem w PDA ale nic nowego nie widzę (podobnie zresztą z tymi PDA zbieranymi po umarlakach)
Awatar użytkownika
MarcusMan
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 18 Sie 2007, 16:19
Ostatnio był: 08 Paź 2011, 12:17
Miejscowość: Lublin
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości