[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez zlyzuw w 16 Lis 2014, 17:57

Pany, pobrałem mod the armed zone v1.5. Pokopiowałem pliki a mizeria nie chce się uruchomic, co z tym zrobic? Początkowy prostokąt z logiem stalkera się wyświetla a następnie już tylko czarny ekran.
Awatar użytkownika
zlyzuw
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 01 Cze 2014, 20:33
Ostatnio był: 10 Maj 2015, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 18 Lis 2014, 22:38

Witam po długiej nieobecności.

@ Napalm
Jak jesteś zainteresowany podeśle ci swój plik celownika do SIGa Snajperskiego bo zakładam ze o nim mówisz.
Luneta jest czysta bez kropelek wody (każdy snajper wie ze o lunetę trzeba dbać :-), paru osobom sie spodobała.
Jak jesteś zainteresowany daj znac na PW i podaj maila do to ci wyślę.
Co do reszty to niestety nie pomogę.

@ Provski
Można usunąc ramke ale nie polecam, bedziesz miał ten sam efekt co w SoC jak "przybliżasz obraz". Będzie większy nie tylko obraz w celowniku ale też dookoła obwódki. Sprawdzone, nie wiem jak innym ale dla mnie lepiej wygląda z czernią.
Jak się pozbyć czerni ? - edytując celownik.
Wchodzisz do folderu z celownikami, szukasz ten który chcesz zmodyfikować, kopiujesz plik i wrzucasz sobie gdzies w bezpieczne miejsce, potem odpalasz paint.net, potem modyfikujesz (dobra rada - co jakiś czas zapisuj sobie postęp pracy, ja tak straciłem kiedyś 2 godz pracy) a potem robisz podmiane. Pamiętaj żeby zrobić plik zapasowy.

pozdr
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Xaris w 22 Lis 2014, 23:28

Witam Uprzejmie całą Brać Stalkerską

Tak mnie ostatnio znów naszło na MISERY, a z racji, iż powoli zbliża się zima, przyszedł mi do głowy pomysł i zapytanie jednocześnie.
Czy trudnym byłoby dodanie do MISERY tektsur Zimowych? Nie wiem jak Wy, ale ja chętnie pobiegałbym po ośnieżonej Zonie zwłaszcza w tak udanym modzie...Gdyby np. wykorzystać ewentualnie tekstury z innych zimowych modyfikacji? ;)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 24 Lis 2014, 20:53

Witam po długiej przerwie. Mam pytanie do tych, co grali i w Misery i w SGM. Co może zaoferować mi SGM, czego nie było w Misery, albo co jest w SGM lepiej rozwiązane, niż w Misery. Od razu mówię, że nie chodzi mi o pierdyliardy broni i kombinezonów, teksturki i inne, denne dodatki, typu oswajanie mutantów, czy rankingi i rozwijanie umiejętności. Interesuje mnie wyłącznie poziom trudności, AI, inne, lepiej zbalansowane arty i anomalie, kombinezony, pukawki. Co do zadań, to niekoniecznie mi na tym zależy, więc pytam - są to jakieś sensowne misje, czy zapchajdziurki typu przynieś, pozamiataj. W Misery grałem, w SGM nie, ale nie chce mi się tego instalować i samemu sprawdzać, jak całą gra hula i jak jest zbalansowana, więc wolę spytać, niż się dupcyć z instalką, fixami i dodatkami do SGM, żeby stwierdzić, że to tylko kolejny mod z masą dodatków, które nie rebalansują rozgrywki.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez Bartek3000 w 26 Lis 2014, 17:57

Witam mam problem otóż w Prypeci w czasie wykonywania misji w przedszkolu kiedy odnajduje medyka i wybieram opcję dialogową chodźmy to gra się crashuje. Wie ktoś co można z tym zrobić ? Próbowałem już reinstalu.
Bartek3000
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 24 Sie 2014, 21:33
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 21:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 26 Lis 2014, 19:33

Co do ctd z typem w Przedszkolu:

1. Wejdź do configs\alife.ltx
2. Zmień pierwszą wartość w linijce switch_distance na 10
3. Włącz grę i wczytaj stan przed otwarciem szafy
4. Otworz szafę i pogadaj z typem
5. Jeśli się nie wywali to zapisz, wyjdź z gry i podnieś ponownie switch_distance na pierwotną wartość (pewnie 300)
6. Jeśli na obniżonym s_d wywali się - wczytaj wcześniejszy save (być może sprzed wysadzenie ściany przedszkola) i przejdź misję jeszcze raz na obniżonym s_d


Strona 427 tego forum m.in. ;)

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Bartek3000.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Bartek3000 w 26 Lis 2014, 19:38

A myślisz że mi się chciało tak strona po stronie dokładnie czytać cały dział ? :E :P
Bartek3000
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 24 Sie 2014, 21:33
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 21:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 27 Lis 2014, 23:01

Image

pomocy zainstalowane zgodnie z instrukcja i przy uruchomieniu odrazu wywala to

- - -

dobra po reinstalu teraz wywala to chociaz tera to mi sie logo poczatkowe gry pokazuje wtedy sie nie pokazywalo
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.

Uwagi moderatora:

Używaj polskich znaków i nie dubluj postów. - Wheeljack
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 21:28
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Predator w 28 Lis 2014, 13:10

Hej, koledzy mam taki problem zainstalowałem MISERY MOD v2.1.1 na wersji 1.6.02 zdaje mi się że zrobiłem wszystko jak trzeba ale przy uruchamianiu gry wyskakuje mi taki błąd Image Image log błędu
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-3770 CPU @ 3.40GHz [GenuineIntel], F6/M10/S9, 3392.00 mhz, 23-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 47515 files cached 33 archives, 9856Kb memory used.
Init FileSystem 2.050069 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 2509C64A20413C2B73FC1FEFB686C195

-----loading c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[3998184 K], reserved[87380 K], committed[108676 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[19730 K], process heap[6677 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[15616 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[1]=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\
dir[2]=C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\gsc world publishing\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'sv_adm_menu_ban_time'
~ Valid arguments: ui_mp_am_10_minutes/ui_mp_am_30_minutes/ui_mp_am_1_hour/ui_mp_am_6_hours/ui_mp_am_1_day/ui_mp_am_1_week/ui_mp_am_1_month/ui_mp_am_3_monthes/ui_mp_am_forever
[c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1187]: NVIDIA GeForce GTX 760
* GPU driver: 9.18.13.4465
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3728 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1920x1200
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader hud_font
Loading DLL: xrGameSpy.dll
intro_start intro_logo
intro_delete ::update_logo_intro
compiling shader yuv2rgb
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : .... - zew prypeci\gamedata\scripts\ui_main_menu.script:18: attempt to call field 'main_menu_on_init' (a nil value)
 

stack trace:

0023:69737365 nvSCPAPI.dll
Jeżeli zrobiłem coś źle z góry przepraszam, za pomoc daje :wódka:
Predator
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 01 Kwi 2011, 18:26
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 02:19
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Nuclear9221 w 28 Lis 2014, 17:02

Cze sc wszystkim :D

Zainstalowąłem wczoraj Zew, oraz Misery, lecz po uruchomieniu jako administrator, wywala mnie do pulpitu.
Oto Log błędu:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz [GenuineIntel], F6/M15/S13, 2194.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, MONITOR/MWAIT, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 43768 files cached 29 archives, 8957Kb memory used.
Init FileSystem 2.731501 sec
'xrCore' build 3967, Dec 14 2009

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[1911996 K], reserved[77640 K], committed[107452 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[18812 K], process heap[3497 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[15616 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=C:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[1]=C:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\
dir[2]=C:\Program Files\bitComposer Games\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\
dir[3]=C:\Windows\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList Generic Hardware
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Unknown command: 

! Unknown command:  ai_animation_stats
! Unknown command:  ai_dbg_alife
! Unknown command:  ai_dbg_anim
! Unknown command:  ai_dbg_brain
! Unknown command:  ai_dbg_cover
! Unknown command:  ai_dbg_destroy
! Unknown command:  ai_dbg_dialogs
! Unknown command:  ai_dbg_frustum
! Unknown command:  ai_dbg_funcs
! Unknown command:  ai_dbg_goap
! Unknown command:  ai_dbg_goap_object
! Unknown command:  ai_dbg_goap_script
! Unknown command:  ai_dbg_inactive_time
! Unknown command:  ai_dbg_infoportion
! Unknown command:  ai_dbg_lua
! Unknown command:  ai_dbg_monster
! Unknown command:  ai_dbg_motion
! Unknown command:  ai_dbg_serialize
! Unknown command:  ai_dbg_stalker
! Unknown command:  ai_dbg_vision
! Unknown command:  ai_debug
! Unknown command:  ai_draw_game_graph
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_objects
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_real_pos
! Unknown command:  ai_draw_game_graph_stalkers
! Unknown command:  ai_draw_visibility_rays
! Unknown command:  ai_ignore_actor
! Unknown command:  ai_nil_object_access
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding
! Unknown command:  ai_obstacles_avoiding_static
! Unknown command:  ai_smart_cover_animation_speed_factor
! Unknown command:  ai_smart_factor
! Unknown command:  ai_stats
! Unknown command:  ai_use_smart_covers
! Unknown command:  ai_use_smart_covers_animation_slots
! Unknown command:  air_resistance_epsilon
! Unknown command:  bemsg
! Unknown command:  dbg_bones_snd_player
! Unknown command:  dbg_destroy
! Unknown command:  dbg_draw_actor_alive
! Unknown command:  dbg_draw_actor_dead
! Unknown command:  dbg_draw_actor_phys
! Unknown command:  dbg_draw_animation_movement_controller
! Unknown command:  dbg_draw_autopickupbox
! Unknown command:  dbg_draw_bullet_hit
! Unknown command:  dbg_draw_camera_collision
! Unknown command:  dbg_draw_car_plots_all_trans
! Unknown command:  dbg_draw_character_binds
! Unknown command:  dbg_draw_character_bones
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics
! Unknown command:  dbg_draw_character_physics_pones
! Unknown command:  dbg_draw_climbable
! Unknown command:  dbg_draw_customdetector
! Unknown command:  dbg_draw_customzone
! Unknown command:  dbg_draw_fb_crosshair
! Unknown command:  dbg_draw_invitem
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_dynamics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_car_plots
! Unknown command:  dbg_draw_ph_cashed_tries_stats
! Unknown command:  dbg_draw_ph_contacts
! Unknown command:  dbg_draw_ph_death_boxes
! Unknown command:  dbg_draw_ph_enabled_aabbs
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosion_position
! Unknown command:  dbg_draw_ph_explosions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_anims
! Unknown command:  dbg_draw_ph_hit_app_pos
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_blending
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_collision
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_goal
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_predict
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ik_shift_object
! Unknown command:  dbg_draw_ph_intersected_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_mass_centres
! Unknown command:  dbg_draw_ph_negative_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_positive_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_ray_motions
! Unknown command:  dbg_draw_ph_saved_tries
! Unknown command:  dbg_draw_ph_statistics
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_point
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_test_aabb
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tri_trace
! Unknown command:  dbg_draw_ph_tries_changes_sign
! Unknown command:  dbg_draw_ph_zbuffer_disable
! Unknown command:  dbg_draw_ragdoll_spawn
! Unknown command:  dbg_draw_rp
! Unknown command:  dbg_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_draw_teamzone
! Unknown command:  dbg_dump_physics_step
! Unknown command:  dbg_imotion_collide_debug
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_skeleton
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity
! Unknown command:  dbg_imotion_draw_velocity_scale
! Unknown command:  dbg_ph_actor_restriction
! Unknown command:  dbg_ph_ai_always_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_ai_never_phmove
! Unknown command:  dbg_ph_character_control
! Unknown command:  dbg_ph_ik
! Unknown command:  dbg_ph_ik_limits
! Unknown command:  dbg_ph_ik_off
! Unknown command:  dbg_ph_ladder
! Unknown command:  dbg_ph_obj_collision_damage
! Unknown command:  dbg_ph_vel_collid_damage_to_display
! Unknown command:  dbg_show_ani_info
! Unknown command:  dbg_text_height_scale
! Unknown command:  dbg_track_obj
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_ammount
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_0
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_1
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_2
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_bp_3
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_dump
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_flags
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_mix_params
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_motion_name
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_state
! Unknown command:  dbg_track_obj_blends_time
! Unknown command:  death_anim_debug
! Unknown command:  death_anim_velocity
! Unknown command:  debug_character_material_load
! Unknown command:  debug_destroy
! Unknown command:  debug_step_info
! Unknown command:  debug_step_info_load
! Unknown command:  error_line_count
! Unknown command:  fov
! Unknown command:  g_god
! Unknown command:  g_no_clip
! Unknown command:  g_unlimitedammo
! Unknown command:  hit_anims_block_blend
! Unknown command:  hit_anims_channel_factor
! Unknown command:  hit_anims_power
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend
! Unknown command:  hit_anims_reduce_blend_factor
! Unknown command:  hit_anims_rotational_power
! Unknown command:  hit_anims_side_sensitivity_threshold
! Unknown command:  hit_anims_tune
! Unknown command:  hud_fov
! Unknown command:  inv_upgrades_log
! Unknown command:  lua_gcstep
! Unknown command:  mm_net_filter_battleye
! Unknown command:  mm_net_use_battleye
! Unknown command:  mt_ai_vision
! Unknown command:  mt_alife
! Unknown command:  mt_bullets
! Unknown command:  mt_detail_path
! Unknown command:  mt_level_path
! Unknown command:  mt_level_sounds
! Unknown command:  mt_map
! Unknown command:  mt_network
! Unknown command:  mt_object_handler
! Unknown command:  mt_particles
! Unknown command:  mt_physics
! Unknown command:  mt_script_gc
! Unknown command:  mt_sound
! Unknown command:  mt_sound_player
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
! Unknown command:  net_dump_size
! Unknown command:  ph_break_common_factor
! Unknown command:  ph_gravity
! Unknown command:  ph_rigid_break_weapon_factor
! Unknown command:  ph_timefactor
! Unknown command:  ph_tri_clear_disable_count
! Unknown command:  ph_tri_query_ex_aabb_rate
! Unknown command:  psp_cam_offset
! Unknown command:  r1_no_detail_textures
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
! Unknown command:  r2_dhemi_count
! Unknown command:  r2_dhemi_light_flow
! Unknown command:  r2_dhemi_light_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_sky_scale
! Unknown command:  r2_dhemi_smooth
! Unknown command:  r2_hbao
! Unknown command:  r2_mt
! Unknown command:  r2_sun_far
! Unknown command:  r2_use_nvdbt
! Unknown command:  r__d_tree_w_amp
! Unknown command:  r__d_tree_w_rot
! Unknown command:  r__d_tree_w_speed
! Unknown command:  r__d_tree_wave
! Unknown command:  r__detail_l_ambient
! Unknown command:  r__detail_l_aniso
! Unknown command:  r__lsleep_frames
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_shift_pp
! Unknown command:  r__wallmark_shift_v
! Unknown command:  rs_clear_bb
! Unknown command:  rs_constant_fps
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_occ_draw
! Unknown command:  rs_occ_stats
! Unknown command:  rs_occlusion
! Unknown command:  rs_render_dynamics
! Unknown command:  rs_render_statics
! Unknown command:  rs_wireframe
! Unknown command:  show_wnd_rect_all
! Unknown command:  snd_stats
! Unknown command:  snd_stats_ai_dist
! Unknown command:  snd_stats_info_name
! Unknown command:  snd_stats_info_object
! Unknown command:  snd_stats_max_dist
! Unknown command:  snd_stats_min_dist
! Unknown command:  stalker_death_anim
! Unknown command:  string_table_error_msg
! Unknown command:  sv_ignore_money_on_buy
! Unknown command:  sv_skip_winner_waiting
! Unknown command:  sv_wait_for_players_ready
! Unknown command:  time_factor
! Unknown command:  time_factor_single
! Unknown command:  vid_bpp
Executing config-script "c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:DC4]: NVIDIA GeForce GTS 450
* GPU driver: 9.18.13.4411
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1211 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
- r__tf_aniso 8
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\program files\bitcomposer games\s.t.a.l.k.e.r. - call of pripyat\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg
 

stack trace:

Nuclear9221
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 27 Lis 2014, 17:27
Ostatnio był: 01 Gru 2014, 00:23
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Wheeljack w 28 Lis 2014, 17:17

Wejdź do folderu z grą, potem do gamedata\sounds\nature skopiuj stamtąd jakikolwiek plik i zmień jego nazwę na new_thunder1_hec.ogg :)
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Dzisiaj, 12:13
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [MISERY]

Postprzez Nuclear9221 w 28 Lis 2014, 17:31

Coś jest nie tak ponieważ nie mam w folderze sounds folderu nature :P
Nuclear9221
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 27 Lis 2014, 17:27
Ostatnio był: 01 Gru 2014, 00:23
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości