Stalk3r napisał(a):Ja tu chciałbym coś śmiesznego zaznaczyć.Kiedy idziemy wybić wojskowych (na arenie) to jak mamy to zrobić bez przychylności wrogi
? Mam nadzieję ,że zamiast wojskowych ,dacie najemników w następnym patchu ?
słuszna uwaga ... pomyśle nad tym
cmlPL napisał(a):Pisałem do dez0wave'a o tego coop'a ale twierdzi, ze wypuści jak rozkmini sprawe z A-Life'm, a to może sporo potrwać.
z tym będzie problem, autorem coop modu jest Red (Amk team), który definitywnie stwierdził, że nie powstanie nowa wersja, a ta którą dysponujemy ma wiele bugów więc ją wycieliśmy
Zajcew napisał(a):mod fajny ale moze jakies spolszczonko i usunoc bugi z gry ^_^
bugi zostały usunięte (patch 2.0, który pojawi się niebawem), choć nadal walczymy z niektórymi; spolszczenie - nie stety nie mam czasu (albo praca nad patchem albo tłumaczenie ...)
emace napisał(a):Może mi ktoś pomóc...? po filmiku wywala mnie do pulpitu. HELP !
nie mam żadnych dodatkowych modów, czysty priboi
spróbuj dodać "-nointro" do skrótu stalkera
wędrowiec napisał(a):- wychodzenie NPCów poza teren planszy. W pierwszym zadaniu - dostarczenie gorzałki wojskowemu - zlecający zadanie wylazł mi tuż za bramę posterunku na północy Kordonu. Widzę go przez bramę, ale nie mogę zagadać, żeby skończyć zadanie. Po przejściu na Wysypisko już go nie widać, po powrocie do Kordonu - znów jest w tym samym miejscu. Czy ktoś wie czy da się w okolicy wyjść poza mapę, bo może to rozwiązałoby problem (szukałem przejścia bezskutecznie)?
zgadza się, pan kapitan bardzo lubi Red Forest i gdy podąża w tym kierunku wychodzi poza mape, naprawione w patchu 2.0 ...
wędrowiec napisał(a):- wojskowi bez przyczyny stają się wrogami (i to nie wszyscy). Nie zastrzeliłem ani nie postrzeliłem żadnego wojaka, a mimo to po którymś rajdzie na budynki w którym w Kordonie siedzą bandyci (na pd od przejścia do Doliny Mroku) część żołnierzy została moimi wrogami. Część z tych, którzy stoją przy mostku w Kordonie (na drodze od wioski), oraz wszyscy z garnizonu na pd od wioski pozostała przyjaciółmi, natomiast grupa pod mostem kolejowym w całości była wroga (i oczywiście strzelali).
ma to związek z ustawieniami detekcji npc i plikiem game_relations, naprawione w patchu 2.0
wędrowiec napisał(a):- patch ze strony autorów nie rozwiązuje całkowicie wysypywania się gry do systemu po śmierci naszego bohatera. Jeśli się nie mylę poprawił on przypadki śmierci od strzału (rzadziej się wysypuje niż wcześniej), ale w przypadku zwierzaków wysypuje się tak samo.
prawda, nadal nad tym pracujemy, jak na razie nie mamy pojęcia dlaczego ten błąd się pojawia
MarcusMan napisał(a):Dzięki wielkie za info - teraz wiem czemu czasem (raz w trakcie walki) sen (chyba sen - bo widziałem niebo i jakieś ptactwo) mnie łapie nagle bez ostrzeżenia... Zależne od wirusa mówisz - no to teraz jeszcze bardziej podoba mnie sie Priboi skoro i wirusa można złapać. SUPER. Dzięki. (tylko czemu to antidotum takie drogie?
)
są trzy szczepionki, jedną można kupić od Barkeepera, dwie można znaleźć ...
A teraz o patchu (raz jeszcze
)
- naprawione spawny po blowoucie, mutanty i artefakty bedą spawnowane na całej mapie, blowout jest pamiętany, co oznacza że ucieczka do innego levelu nic nie da, w czasie blowoutu gracz zostanie ostrzeżony o tym, że zbliża się blowout i należy użyć mapy do znalezienia bezpiecznego miejsca i tam przeczekać blowout (takie bezpieczne miejsca będą zaznaczone na mapie)
- "warzone" w barze, co jakiś czas bar będzie atakowany przez najemników, bandytów, monolitów, freedomerów i zombich
War zone at Bar:
http://pl.youtube.com/watch?v=6widM9OmRm4- nowe zadania nastawione na kooperacje z npc (na razie: 2 w agropromie i jedno w dziczy)
Agroprom assault (coop task):
http://pl.youtube.com/watch?v=uj3SlR3CkuM - naprawione brakujące opisy
- dodaliśmy ikony dla beczek, kanistrów
- poprawione dialogi
- poprawione bronie i tekstury
- naprawiony bug związany z podójnym kliknięciem na niektóre obiekty
- klilka mniejszych błędów związanych z zadaniami
- by uniknąć zamieszania, dokumenty będą spawnowane tylko, gdy wykonujecie zadanie polegające na znalezieniu tych właśnie dokumentów
- jeśli znajdziecie jakiś dokument lub pendrive to jego zawartość zostanie przeniesiona do pda (ponieważ znalezione dokumenty zajmowały zbyt dużo miejsca w plecaku, sprzedaż była by raczej dziwna skoro są to tajne dokumenty, poza tym ułatwia to wyszukiwanie informacji)
- poprawione opisy zadań (do niektórych zadań bedą dołączone małe mapki ułatwiające odnalezienie dokumentów)
http://chernobyl.extra.hu/priboipatch2/1.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboipatch2/2.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboipatch2/3.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboipatch2/4.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task1.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task2.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task3.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task4.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task5.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _task6.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... gether.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... ewhere.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... e_boss.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... o_help.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/to_do_list.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... list_2.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... mplete.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/salutate.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... es_now.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/spoiler.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... e_doc1.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... e_doc2.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... lp_mee.jpg(we set the mercs neutral to make this screen, of course they will be your enemy)
http://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/attack.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... _first.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... es_too.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/googles.com.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e/hideplace.jpghttp://chernobyl.extra.hu/priboi_test/e ... eplace.jpg-----------------------------------
-CRISTO- napisał(a):(...) związany bezpośrednio z końcówką gry. Frajerską, ale jednak końcówką... Dlaczego akurat taka (kto ukończył ten wie jaka)? Jest to wstęp do Priboi Story Patch 2.0/3.0
odnośnie końcówki gry, po udostępnieniu patcha 2.0 rozpoczniemy pracę na drugą częścią Priboi Story, po krótce: helikopter, który was zabrał z ostatniego levela został zestrzelony i teraz żołnierze będą wrogo nastawieni, ale za to najemnicy staną się neutralni ...
-----------------------------------
Przy okazji: prośba/pytanie:
- potrzebujemy kogoś z dobrym sprzętem, kto ma pojęcie na temat 3d studio maxa i mp sdk do stalkera
- mam jeden pliczek w formacie mdl (half life 1) i chcialbym przekonwertować go do formatu 3dsmax problem w tym, że ... nie mogę
więc jeśli ktoś może pomóc byłoby świetnie
ps Dzięki CRISTO za wsparcie, pozdro od Poznaniaka dla wszystkich Poznaniaków