[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 19 Paź 2014, 14:01

Cały czas aktualna. Robiłem patcha, ale nie chce mi się teraz, bo zostały mi dwie najgorsze rzeczy – pozmienianie ikonek w ulepszeniach i sprawdzenie, czy to wszystko w ogóle działa ;) Poza tym gdzieś mi zniknęło mi parcie na granie w Stalkera.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez stroboskop w 26 Paź 2014, 16:03

Zrobiłem powrót do TFW na nowym sprzęcie, i niestety mam problem, losowo nawet i czasami w menu gra dostaje crasha, wina raczej nie z konfiguracji sprzetu: i5 4670k, 8GB Ram, HD6870. A oto log który zawsze po tym crashu wyglada tak samo:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M12/S3, 3447.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30124 files cached 29 archives, 4592Kb memory used.
Init FileSystem 0.576431 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[4055360 K], reserved[52672 K], committed[86208 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9838 K], process heap[672 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7043 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6738]: AMD Radeon HD 6800 Series
* CREATE: DeviceREF: 4
*     Texture memory: 1011 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [2320 ms]
"d:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 135667 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    10951 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 11092 ms
* phase cmem: 126584 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 110 ms
* phase cmem: 113783 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 1 ms
* phase cmem: 113783 K
Wczytywanie zapisanej gry "loner_05_tfw_a.save-mpw2191.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11002 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 26769 objects are successfully loaded
* Game loner_05_tfw_a.save-mpw2191 is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\loner_05_tfw_a.save-mpw2191.sav' (13.538s)
* phase time: 13538 ms
* phase cmem: 184722 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 184760 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 184792 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 184792 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 2332 ms
* phase cmem: 269778 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 379 ms
* phase cmem: 271417 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65506 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 30586 verts, 955 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65504 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65517 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 1195 verts, 37 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 34422 verts, 1075 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 812169 indices, 1586 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 41130 verts, 481 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 539193 indices, 1053 Kb
* phase time: 106 ms
* phase cmem: 271620 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 276872 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 9394 v(20), 5002 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(183K), IB(29K)
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 276896 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\agroprom\level.hom
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 277492 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 277492 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 277492 K
Wczytywanie tekstur...
! Can't find texture 'trees\trees_tina_rotten'
* t-report - base: 1305, 552412 K
* t-report - lmap: 7, 7168 K
* phase time: 3006 ms
* phase cmem: 304239 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 304239 K
* [win32]: free[2638316 K], reserved[88956 K], committed[1466968 K]
* [ D3D ]: textures[594092 K]
* [x-ray]: crt heap[304239 K], process heap[10854 K], game lua[111655 K], render[236 K]
* [x-ray]: economy: strings[22261 K], smem[1313 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
! Fallback to default bump map: act\act_stalker_mercenary3_bump#
! Fallback to default bump map: act\act_stalker_mercenary3_bump
! [LUA][ERROR] agr_stalker_secret_trader in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_stalker_secret_trader in rest = agr_restr_secret_trader
! Can't find texture 'wpn\wpn_pms'
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper19781 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper19781 in rest = agr_restr_secret_trader
! Fallback to default bump map: act\act_medic_band2_______bump#
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt19788 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt19788 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_sniper21103 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_sniper21103 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_recon21115 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_recon21115 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt21127 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt21127 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper22367 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper22367 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_sniper24196 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_sniper24196 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29784 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29784 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29796 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29796 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29810 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29810 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29834 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29834 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29896 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29896 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29910 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29910 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29921 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29921 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29935 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29935 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29946 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29946 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_recon35836 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_recon35836 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt35849 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt35849 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt35862 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt35862 in rest = agr_restr_secret_trader
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_bizon
H_Parent sim_default_duty_0_medic
* MEMORY USAGE: 410933 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_recon23996 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_recon23996 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper24010 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper24010 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24022 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt24022 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_recon35698 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_recon35698 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper35709 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper35709 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt35720 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt35720 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt35733 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt35733 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt35745 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt35745 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_duty_barman in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_duty_barman in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_duty_weaponmaster in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_duty_weaponmaster in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_medic48059 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_medic48059 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_medic48071 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_medic48071 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48083 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48083 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48096 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48096 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48110 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48110 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16200 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16200 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16212 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16212 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16224 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16224 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16236 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16236 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16248 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16248 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_medic48059 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_medic48059 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_medic48071 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_medic48071 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48083 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48083 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48096 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48096 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48110 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt48110 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_duty_weaponmaster in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_duty_weaponmaster in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_sniper21103 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_sniper21103 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_recon21115 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_recon21115 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt21127 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_killer_0_grunt21127 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] agr_stalker_secret_trader in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] agr_stalker_secret_trader in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16200 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16200 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16212 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16212 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16224 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_grunt16224 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16236 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16236 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16248 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_1_sniper16248 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper19781 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper19781 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt19788 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt19788 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper22367 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper22367 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29784 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29784 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29796 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29796 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29810 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29810 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29834 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29834 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29896 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_grunt29896 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29910 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29910 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29921 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_trooper29921 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29935 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_medic29935 in rest = agr_restr_secret_trader
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29946 in rest = agr_door_helper2
! [LUA][ERROR] sim_default_duty_0_sniper29946 in rest = agr_restr_secret_trader
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 26878 objects are successfully saved
* Game Marcin_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\marcin_quicksave.sav'
stack trace:

0023:6D374E86 d3d11.dll
0023:6D3774F0 d3d11.dll
0023:6D323E5A d3d11.dll
0023:0381663A xrRender_R3.dll
stroboskop
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 23 Wrz 2008, 19:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2021, 10:58
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 28 Paź 2014, 00:59

Rozumiem, że fixy wgrane, mod przeinstalowany i pamięć podręczna też czysta (znaczy się żadnych starych zapisów) ??
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

[Total Faction War - pytanie]

Postprzez DaarMoo w 03 Lis 2014, 00:48

Jak przejść do Limańska ? Most podniesiony. Może ktoś zna odpowiedź. Proszę o pomoc.
DaarMoo
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 05 Sty 2013, 00:19
Ostatnio był: 15 Maj 2019, 09:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 03 Lis 2014, 01:25

Nie da się i nie należy tam wchodzić, bo Limańsk nie jest sprzężony z modem i nie ma żadnej gwarancji, że w ogóle będzie działał poprawnie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 03 Lis 2014, 08:45

U mnie działał poprawnie. Monolitowcy siedzieli sobie na budowie, ale tak po za tym to strasznie pusto tam było. To już nie ta sama strefa wojny co kiedyś. W okolicach elektrowni podobnie, całą zwiedziłem i życie znalazłem tylko w budynku. Byli to jacyś dobrze uzbrojeni wolnościowcy, którzy zachowywali się tak jakby mnie tam nie było.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DaarMoo w 03 Lis 2014, 15:49

Krzyk19, ale jak wszedłeś do Limańska ?
DaarMoo
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 05 Sty 2013, 00:19
Ostatnio był: 15 Maj 2019, 09:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kieł w 03 Lis 2014, 16:59

Zauważyłem pewien błąd, dotyczący komunikatów po śmierci lonerów. Gdy powodem śmierci jest emisja, w "radiu" jest napisane, że zginął pod ostrzałem.
WTF?This is Sparta
Awatar użytkownika
Kieł
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2012, 00:30
Ostatnio był: 29 Sty 2015, 21:09
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 03 Lis 2014, 20:45

@DaarMoo
:

Najnowszy Władca Zony by Kubekpop ma opcje teleportowania w dowolne miejsce, ale nikomu ani słowa ;)
https://www.dropbox.com/s/zxfn2mjzkj00bzk/WZ_38_for_TFW_38.zip
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trolololo w 08 Lis 2014, 20:00

Ma ktoś jeszcze link dot. prac nad tfw?
Zapomniałem go , i czy jest jakiś progres (ach ta angielszczyzna :piesek:)
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tajemniczy w 08 Lis 2014, 20:58

Powtarzane było po raz eonowy - jak będzie jakiś postęp z TFW to smoqu wbije i napisze. Nie wbija to znaczy że ma robotę i nie robi moda, będzie miał czas to napisze. Póki co to pozostaje ci łupać w starą wersję i czekać, czekać...
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 08 Lis 2014, 22:38

Proszę
Tak, lubię spoilerki, a jeżeli ten post zagubi się w otchłaniach tematu to link będzie też w moim podpisie.

Za ten post Krzyk19 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trolololo.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości