vandr napisał(a):No niestety nic z tego nie wyjdzie, bo już próbowałem przed premierą 2.1 dodać nowe miejsca do spania i po dodaniu jednego gdziekolwiek, wypie*dala grę z błędem skryptu, który to (błąd) nie ma prawa istnieć, bo to zwyczajne dodanie jednej z wielu istniejących sekcji losowanych przez silnik.
local table_sleep_zone =
{
...
{"l07_military", "m", nil, -25.39, -6.82, -26.74, 281271, 1593, nil},
{"l11_pripyat", "m", "no_icon_5", 102.845, 4.724, 123.778, 215817, 2182, "allways"}
...
}
elseif dik == DIK_keys.DIK_Q and use_quit_hotkey then
self:OnMessageQuitWin()
elseif dik == DIK_keys.DIK_RETURN then
elseif dik == DIK_keys.DIK_Q then
sleep_manager.spawn_mattress()
self.OnButton_return_game()
elseif dik == DIK_keys.DIK_RETURN then
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości