[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 10 Paź 2014, 16:24

Popieram, bo najbliższe "łóżko", to chyba jest dopiero u Wolności.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 10 Paź 2014, 16:45

Dodawać już nic nie będziemy ale można zrobić samemu. W sleep_manager.script, tablica table_sleep_zone dopisujemy nowe miejsce do spania wg klucza

{"1", "2", "3", 4, 5, 6, 7, 8, "9"}
1 - nazwa levelu
2 - m albo b (m - niewidoczny obiekt, gdzie śpimy klikając na niego, b - łóżko dla dekoracji)
3 - nil albo ID miejsca, którego ikona ma NIE być zaznaczona na mapce (dla utrudnienia np.), trzeba dopisać to id do tablicy table_non_spot_sleep_zone.
4,5,6 - koordynaty x, y, z
7,8 - level_vertex i game_vertex
9 - "allways" jeśli spanie dozwolone zawsze
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 10 Paź 2014, 17:00

Ugryź się w nos ;) . Jak możesz to wpisz to i podeślij plik bo dla mnie levele i inne pierdziele to :facepalm:

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99, MajorDiegtiarov.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 10 Paź 2014, 22:23

No niestety nic z tego nie wyjdzie, bo już próbowałem przed premierą 2.1 dodać nowe miejsca do spania i po dodaniu jednego gdziekolwiek, wypie*dala grę z błędem skryptu, który to (błąd) nie ma prawa istnieć, bo to zwyczajne dodanie jednej z wielu istniejących sekcji losowanych przez silnik.
Ostatnio edytowany przez vandr, 10 Paź 2014, 23:19, edytowano w sumie 1 raz
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 10 Paź 2014, 22:59

:/ Czyli psikro :(
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 11 Paź 2014, 01:14

vandr napisał(a):No niestety nic z tego nie wyjdzie, bo już próbowałem przed premierą 2.1 dodać nowe miejsca do spania i po dodaniu jednego gdziekolwiek, wypie*dala grę z błędem skryptu, który to (błąd) nie ma prawa istnieć, bo to zwyczajne dodanie jednej z wielu istniejących sekcji losowanych przez silnik.

Boś buc :tm: :E

W sleep_manager.script
Kod: Zaznacz wszystko
local table_sleep_zone =
   {
        ...
        {"l07_military", "m", nil, -25.39, -6.82, -26.74, 281271, 1593, nil},
        {"l11_pripyat", "m", "no_icon_5", 102.845, 4.724, 123.778, 215817, 2182, "allways"}
        ...
        }
Pamiętać o przecinku przed poprzednim elementem tabeli bo wyleci do pulpitu (czego pewnie nie zrobił vandryjski a zwalil na biednego xRaya)

Niestety nowa gra wymagana, żeby zespawnować nowe miejsce do spania. Można co prawda odpalić sleep_manager.spawn_mattress() i się zespawnuje ale nie gwarantuję stabilności. Jak to zrobić? W ui_mainmenu.script zastępujemy
Kod: Zaznacz wszystko
      elseif dik == DIK_keys.DIK_Q and use_quit_hotkey then
         self:OnMessageQuitWin()
      elseif dik == DIK_keys.DIK_RETURN then
tym
Kod: Zaznacz wszystko
      elseif dik == DIK_keys.DIK_Q then
         sleep_manager.spawn_mattress()
         self.OnButton_return_game()
      elseif dik == DIK_keys.DIK_RETURN then
Wychodzimy do menu, wciskamy Q i możemy aligancko przekimać na kanapce w hotelu w pokoju 26.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975, vandr, Pangia, MajorDiegtiarov.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 11 Paź 2014, 01:25

Nom - i to jest pomoc!
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Gatzek w 11 Paź 2014, 13:00

Czy jakaś dobra dusza może podpowiedzieć jak wyłączyć burzę w plikach pogody?

Graficznie burza jest przepiękna ale co za dużo to niezdrowo. Mam wrażenie, że u mnie są tylko dwie pogody: "burza" i "za chwilę będzie burza". Inna pogoda trafią się sporadycznie.
Gatzek
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 16:03
Ostatnio był: 14 Sie 2020, 10:22
Kozaki: 2

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 11 Paź 2014, 13:39

Prześpij kilkanaście godzin i w końcu trafisz na coś innego. Pogoda jest losowa, więc...
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 12 Paź 2014, 15:46

Czy można jakoś w miarę w prosty sposób zaimplementować teksturę rąk z AA 2.1 do tego nowego modelu M4A1, który zastąpił M16? Lub ewentualnie zastąpić jakimiś innymi teksturami i animacjami?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 12 Paź 2014, 16:06

Niestety nie. Wymaga to przerobienia huda broni w SDK. Dlatego pisałem, by lepiej by było, aby rzeczone M4 było oparte na modelu rąk z CS/CoP.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Gatzek w 12 Paź 2014, 16:26

@vandr, jaki jest algorytm występowania emisji? Mówiąc szczerze utknąłem właśnie przez emisję na Agropromie. Jestem na posterunku wojskowym w środku walki i emisja... a miejsce do ukrycia daleko, nie mam szans zdążyć.

Próbowałem wejść do Podziemii Agropromu jak zaczyna się emisja i wyjść po kilku minutach ale to nic nie daje.
Gatzek
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 16:03
Ostatnio był: 14 Sie 2020, 10:22
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości