[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 24 Wrz 2014, 12:59

To nie jest screen z Zewu ?
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 24 Wrz 2014, 13:02

Nie, z Cienia z AA2 :D

Dodam tylko, że premiera wersji 2.1 będzie pierwowo oktiabria.

Nie udało się nam uporać z błędem powodującym psucie sejwów. Wiemy co go powoduje, mianowicie przepełnienie PDA niewykonanymi zadaniami. Wystarczy nie brać więcej niż 5-6 zadań naraz i gra działa bez zarzutu. Czemu tak się dzieje, nie mamy pojęcia, chociaż mamy podejrzenie, że to coś związane z ilością pamięci zżeraną przez AA2 i jej limitem obsługi w xRayu.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 24 Wrz 2014, 13:53

Ten screen z Prypeci , bo chyba monolit widzę ?
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 24 Wrz 2014, 13:57

No i dobrze widzisz. Przecież stoi w domu kultury w Prypeci na sali kinowej.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 24 Wrz 2014, 15:56

Nie udało się nam uporać z błędem powodującym psucie sejwów. Wiemy co go powoduje, mianowicie przepełnienie PDA niewykonanymi zadaniami. Wystarczy nie brać więcej niż 5-6 zadań naraz i gra działa bez zarzutu. Czemu tak się dzieje, nie mamy pojęcia, chociaż mamy podejrzenie, że to coś związane z ilością pamięci zżeraną przez AA2 i jej limitem obsługi w xRayu.

Testowałem dla Vandra wersję AA 2.05 i były dość spore kłopoty ze stabilnością od pewnego momentu fabuły. Co ciekawe wersję AA 2.04 skończyłem bez najmniejszych problemów. Vandr pisał, że to niemożliwe bo oprócz emisji i dosłownie kilku detali nic nie zostało zmienione...a jednak. Co do Twojej wypowiedzi Cromm to ciężko będzie grać w AA 2.1, ponieważ w SoC w dalszej części fabuły niektóre zadania poboczne uruchamiają się automatycznie - po wejściu do konkretnej lokacji, a zadania główne wiszą zawsze w PDA. Wracając do AA 2.05 stała się dla mnie niegrywalna w momencie powrotu do Doktora w podziemiach Agropromu, ciągłe CTDs, a w PDA jakieś śmieciowe zadania poboczne w stylu wróć po nagrodę za np. pomoc stalkerom na wysypisku lub za zabicie szczurów w Dziczy, sporo z tych questów samo się rozwiązywało nawet bez żadnej mojej ingerencji. Jestem ogromnym fanem AA i waszej pracy, ale czy chociaż dałoby radę w jakiś sposób zablokować zadania generowane automatycznie? 5-6 questów w PDA to naprawdę mało...
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Lego w 24 Wrz 2014, 16:00

Ale z tego co jest napisane na moddb to AA 2.1 ma zablokowane automatyczne poboczne questy, tak więc teraz utrzymanie PDA w czystości (a co za tym stabilności) nie będzie stanowić najmniejszego problemu. Kilka osób już ukończyło testy i zakończyły się sukcesem.
Awatar użytkownika
Lego
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Sie 2014, 13:37
Ostatnio był: 27 Cze 2017, 07:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 24 Wrz 2014, 16:01

Da się mieć 5-6 zadań w PDA. Tylko, niestety, jest z tym dużo, dużo biegania.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 25 Wrz 2014, 18:36

Kilka screenów nadesłanych przez jednego z testerów z nadchodzącej, finalnej wersji 2.1

:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


@Argawen

Nie będzie wcale dużo biegania. Nadchodząca wersja 2.1 ma wyłączone automatycznie uaktywniane zadania typu: obroń obóz na Wypisku, Zlikwiduj legowisko psów itp...Teraz to Wy będziecie decydować o tym ile Wasze pda będzie posiadało zadań i mogę zapewnić, że bez Waszych chęci nie przekroczy ono nawet 4 aktywnych zadań. (mówię na podstawie nie tylko własnych obserwacji, ale również testerów, którym podesłaliśmy materiał). Bez obaw.

Generalnie jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowych testów. Osoby, które testowały moda i nie zapychały swojego PDA ukończyły całą linię fabularną bez ani jednego wylotu do pulpitu. Całość przebudowana na ZRP spisuje się bardzo dobrze, a w troskę o stabilność gry u innych osób(a raczej by pamiętały o nieszczęsnym limicie zadań), Cromm przygotował oto coś takiego w instalatorze.

Image
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez KriegsMajor w 27 Wrz 2014, 10:58

Hej! Mam mały problem z odpaleniem AA2, przy próbie stworzenia nowej gry wywala mnie do windy z komunikatem
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3


Jakieś pomysły? System mam niestety Windowsa 8 PRO, SoC oryginalny, spatchowana do wersji 1.0006, a co trzeba było zamienić w pliku fsgame.ltx, oczywiście zamieniłem ;)
Z góry dzięki za pomoc!
Awatar użytkownika
KriegsMajor
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 03 Lut 2012, 19:05
Ostatnio był: 19 Maj 2023, 08:23
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 5

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 27 Wrz 2014, 11:14

W opcjach instalatora wybrałeś wersję R2 (pełne dynamiczne oświetlenie) a odpalasz grę na statycznym oświetleniu (R1), mam rację?
Jeśli chcesz grać na statyku, przeinstaluj moda wybierając opcję Render Mode: R1. Jeśli chcesz grać na pełnym dynamicznym oświetleniu - wybierasz R2.

Dobra rada - utrzymuj limit zadań w PDA w ilości 6. Nie przekraczaj tej liczby, bo silnik Ci popsuje sejwy. Jeśli posłuchasz tej rady to wszystko będzie cacy.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KriegsMajor.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mayer99 w 27 Wrz 2014, 12:20

A savy z AA2 2.05 będą kompatybilne z 2.1...??
Edit: I rozumiem, że nie da rady podmienić M16 na M4A1 nawet dla mnie? ;) Skąd giwera z lat 60 w zonie...
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez DeaD666 w 27 Wrz 2014, 12:42

Nowe animacje broni z 2.05 są NIESAMOWITE, mam tylko nadzieję, że AK Strieloka ma lepszy model niż w wersji 2.0 ;)
Asus Maximus VII Ranger
Intel Core i5 4670k + Thermalright HR-02 - Macho 120
Palit GTX 760 Jetstream
Kingston Hyperx 2x4gb 2400Mhz
WD Red 1tb
SSD A-Data Premier Pro SP920 256GB
Nzxt H440
Ocz Fatal1ty 550w
DeaD666
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 25 Cze 2013, 16:34
Ostatnio był: 11 Mar 2022, 03:46
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości